;
فرهنگ و هنرهنرمندان

توهین اکبر عبدی به زنش و صحبت جنجالی درباره زنان و شریفی نیا+ ماجرا چیه؟

توهین اکبر عبدی به زنش: همزمان با سالروز تولد اکبر عبدی در ۴ شهریور ۱۳۳۹، ویدئویی از سخنان این بازیگر صاحب‌نام در حضور همسرش منتشر شده که بازتاب منفی فراوانی داشته است. با بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان همراه باشید.

ویدیوی توهین اکبر عبدی به زنش

اکبر عبدی در پاسخ به پرسش این که رمز ماندگاری زندگی مشترک شما چیست؟ می‌گوید که همسرش از شیطنت‌های او چشم‌پوشی کرده و البته این شیطنت‌ها را حق طبیعی هر مردی می‌داند، او البته استاد این کار را محمدرضا شریفی‌نیا می‌داند که در مدیریت دو زن یا سه زن حتی بیشتر تبحر دارد، هر چقدر هم که همسر عبدی اشاره می‌کند که این بحث جمع شود، عبدی ادامه می‌دهد! او به واسطه این صحبت‌ها تحت انتقادات شدیدی قرار گرفته است.

توهین اکبر عبدی به زنش

برخی کاربران معتقدند اکبر عبدی باید به خاطر این اظهارات عجیب و زشت خود عذرخواهی کند. بسیاری از کاربران نیز به تمجید از همسر او پرداخته اند و خجالت کشیدن او را مورد توجه قرار داده‌اند. در این بین عده‌ای هم معتقدند سخنان عبدی شوخی است و او به خاطر کل کلی که محمدرضا شریفی‌نیا دارد این حرف‌ها را مطرح کرده است.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا