;
فرهنگ و هنرهنرمندان

زندگی خصوصی کامالا هریس+ عکس شوهر و فرزندان!

کامالا هریس: با کناره‌گیری جو بایدن از رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ ایالات متحده و حمایت او از کامالا هریس، معاون فعلی رئیس جمهور و خانواده‌اش در کانون توجهات قرار گرفته‌اند. خانم هریس اولین زن رنگین‌پوست و به‌طورکلی اولین زن در تاریخ آمریکاست که به سمت معاونت رئیس جمهوری رسیده است.

حالا او این شانس را دارد که به نخستین رئیس جمهور زن در ایالات متحده تبدیل شود. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی کامالا هریس را بخوانید و تصاویر خانوادگی وی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

خانواده کامالا هریس

خانواده کامالا هریس

کامالا هریس در آگوست ۲۰۱۴ با داگلاس امهاف ازدواج کرد. در آن زمان امهاف در لس آنجلس وکیل بود و هریس به عنوان دادستان کل کالیفرنیا خدمت می‌کرد.

او قبل از پیوستن به هریس در واشنگتن، شریک شرکت حقوقی DLA Piper بود و پیش از آن در شرکت Venable کار می‌کرد؛ جایی که مشتریان بحث‌برانگیزی داشت. ازجمله برای نمایندگی از یک فروشنده اسلحه در پرونده مربوط به فروش کلاشینکف AK-47 برای استفاده در افغانستان.

«آقای دوم ایالات متحده» طی سه سال و نیم گذشته با اشتیاق به عنوان نماینده آمریکا و دولت بایدن به بیش از ۳۰ ایالت و ۱۴ کشور سفر کرده است.

 

امهاف نه تنها اولین آقای دوم ایالات متحده است بلکه اولین همسر یهودی یک معاون رئیس جمهور یا خود رئیس جمهور در تاریخ این کشور نیز هست. (بانوی دوم یا آقای دوم ایالات متحده اشاره به همسر معاون رئیس جمهور در این کشور دارد.)

شوهر کامالا هریس

امهاف که بیش از ۳۰ سال سابقه وکالت دارد در مرکز حقوقی دانشگاه جرج تاون تدریس کرده است. او یک مدافع برجسته علیه یهودستیزی، برابری جنسیتی و عدالت بوده و به عنوان نماینده دولت ایالات متحده به مسائل مختلفی پرداخته است.

هریس اکنون نامادری دو فرزند بزرگسال امهاف، الا و کول است. او در سال ۲۰۱۹ در مقاله‌ای فرزندان ناتنی‌اش را منبع بی‌پایان عشق و شادی خالص توصیف کرد و نوشت: «چند سال بعد از اینکه من و داگ ازدواج کردیم، با کول و الا توافق کردیم که از عبارت «مادر ناتنی» استفاده نکنیم. آنها در عوض مرا «مومالا» صدا می‌زنند.»

الا امهاف

الا امهاف ۲۵ ساله، زمانی که هریس معاون رئیس جمهور شد، دانشجوی هنر بود. او از آن زمان به یک چهره قابل توجه در صنعت مد و هنر تبدیل شده است.

الا امهاف دختر خوانده کامالا هریس

دختر آقای امهاف در ژانویه ۲۰۲۱ با آژانس بین‌المللی مدلینگ IMG Models قرارداد امضا کرد. از آن زمان او در کمپین‌های مهم مد ظاهر شده و در رویدادهایی مانند Met Gala درخشیده است.

او همچنین لباس‌های دستباف و هنر خود ازجمله آثار پرتره، ژاکت، کلاه و کُت را به صورت آنلاین به فروش می‌رساند.

مواضع سیاسی او که شامل حمایت از فلسطین در جنگ اخیر است در شبکه‌های اجتماعی جنجالی شده است. در زمان برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در سرتاسر کشور آمریکا، دختر ناتنی کامالا هریس از بیش از ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده خود در اینستاگرام خواست تا به «آژانس امداد و کاریابی برای آوارگان فلسطینی» (UNRWA) کمک مالی کنند.

کول امهاف

کول امهاف، ۳۰ ساله که زندگی‌اش کمتر در معرض دید عموم است، مثل مادرش، کریستین مکین، در لس آنجلس در صنعت سرگرمی مشغول به کار است.

پسر خوانده کامالا هریس

او که فرزند ارشد آقای امهاف است از کالج کلرادو فارغ التحصیل شد و در چندین فیلم از جمله به عنوان دستیار در فیلم برنده جایزه «میناری» و بازسازی «پدر عروس» در سال ۲۰۲۲ همکاری داشت.

کول در اکتبر ۲۰۲۳ با گرینلی لیتلجان ازدواج کرد و کسی که مراسمشان را برگزار کرد معاون رئیس جمهور بود. پسرخوانده امهاف در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز رابطه هریس و پدرش را بسیار محبت‌آمیز توصیف کرد.

داگ، کول و الا امهاف هنوز در مورد حمایت بایدن از هریس برای جانشینی‌اش در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اظهار نظری نکرده‌اند. اما داگ در شبکه‌ اجتماعی ایکس از جو و جیل بایدن «به خاطر چندین سال دوستی و حمایت» تشکر کرد.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا