;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگر خردسال فیلم شب برهنه بعد 23 سال الان بازیگر معروفی شده!!+ عکس بزرگسالی

بازیگر خردسال فیلم شب برهنه پسر کارگردان معروف سعید سهیلی است که نام هنری مهراد را برای خود برگزیده است. سینا مهراد در 12 آذر ماه سال 1370 در تهران متولد شد. او در یک خانواده شش نفره و هنرمند متولد شده است و یک برادر به نام ساعد سهیلی و دو خواهر به نام های صبا و سارا سهیلی دارد.

بازیگر خردسال فیلم شب برهنه

جالب است بدانید هر چهار فرزند سعید سهیلی در دنیای هنر مشغول هستند. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی سینا مهراد بازیگر خردسال فیلم شب برهنه را بخوانید و تصاویر خانوادگی وی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

دلیل تغییر نام سینا سهیلی به سینا مهراد

تا به امروز درباره اینکه چرا آقای سهیلی نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کرده است مشخص نشده است اما به نظر می رسد سینا برای اینکه با نام و شهرت پدرش مشهور نشود ترجیح داده است نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کند تا بتواند با اتکا به علم و استعداد خود در این حرفه به اوج محبوبیت برسد.

بازیگر خردسال فیلم شب برهنه 1
سینا مهراد و پدر و مادرش
بازیگر خردسال فیلم شب برهنه2
سینا مهراد و برادرش ساعد سهیلی

ازدواج و همسر سینا مهرداد بازیگر خردسال فیلم شب برهنه

سینا مهراد بازیگر توانای سریال پدر ازدواج نکرده و متاهل نمی باشد. او درباره ازدواجش اینگونه میگوید: فعلا تصمیمی برای مزدوج شدن ندارم و میخوام کار فیلمسازی کنم و تمرکزم را بر روی بازیگری بگذارم.

نحوه بازیگر شدن سینا مهراد

سینا مهراد در خانواده ای هنری متولد شده بنابراین از کودکی با هنرعجین بوده است و از همان دوره با حرفه بازیگری بزرگ شده است و در کنار پدر و برادرش بازیگری را آموخته است.

اولین تجربه بازیگری در 4 سالگی

سینا مهراد از کودکی بازیگری را تجربه کرده است و برای اولین بار در 4 سالگی در فیلم مردی شبیه باران در کنار ابوالفضل پورعرب به ایفای نقش پرداخته است. سینا مهراد همچنین در شب برهنه ساخته پدرش نیز به ایفای نقش پرداخته و در این فیلم همبازی شادمهر عقیلی بوده است.

از تحصیل تا تئاتر

سینا مهراد پس از ایفای نقش در چند فیلم بعد از کودکی، یک دوره چهار پنج ساله مشغول تحصیل بود و کار بازیگری را انجام نمی داد. سرانجام از سن 19 سالگی دوباره با کار تئاتر شروع کرد و علاوه بر بازیگری، دستیار کارگردان نیز بوده است.

دستیار کارگردانی در گشت ارشاد

سینا مهراد از سری اول فیلم گشت ارشاد در کنار سعید سهیلی بود و به عنوان دستیار کارگردان پدرش را همراهی می کرد، همچنین در این فیلم ساعد سهیلی برادرش نیز به عنوان بازیگر حضور داشت.

از سریال سایه بان تا پدر

سینا مهراد در سریال پدر
سینا مهراد در سریال پدر

بازگشتش با سریال سایه بان بود که در آن نقش آفرینی کرده و با مجتبی پیرزاده همبازی بوده است. در سایه بان ، سینا مهراد بازیگر نقش حمید بود و از همین سریال توسط حامد عنقا نویسنده و بهرنگ توفیقی (کارگردان) برای سریال پدر انتخاب شد.

سینا مهراد در سریال پدر ایفای نقش کرد و در همان سریال شناخته تر شد. سریال پدر که ابتدا قرار بود ماه رمضان 97 پخش شود و حتی تیزرهای آن از تلویزیون هم پخش می شد، به یکباره از جدول پخش حذف و سریال دیگری جایگزین آن شد.

سینا مهراد در این مجموعه بازیگر نقش اول را بر عهده داشت که در دانشگاه با یک دختر به نام لیلا آشنا میشود و دچار ماجراهای عشقی میشود و ادامه داستان.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا