;
سرگرمی

تست بینایی: آیا می توانید مرد پنهان شده در صورت سگ را پیدا کنید؟

تست بینایی تشخیص صورت مرد: 97 درصد از کاربران نتوانستند چالش ویروسی را پیدا کنند. به جزئیات صورت سگ دقت کنید، متوجه خواهید شد که صورت مرد در آن استتار شده است.
آیا می توانید مرد پنهان شده در این تصویر سگ را ببینید؟ تنها 3 درصد از مردم می توانند این چالش ویروسی را حل کنند.

این عکس چهره یک سگ را نشان می دهد، اما اگر از نزدیک نگاه کنید می توانید یک مرد پنهان را ببینید. این تصویر بسیار قدیمی است و متعلق به قرن 19 است، در عین حال برای همه کاربرانی که سعی در حل آن دارند به یک چالش ویروسی بسیار پیچیده تبدیل شده است. علاوه بر این، بارها در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده تا رقابت پذیری همه را تشویق کند.

فقط 3٪ از شرکت‌کنندگان می‌توانند آن را حل کنند.

موردی که الهام‌بخش این یادداشت بود، توجه کاربران اینترنت را به خود جلب کرد، زیرا فقط 3٪ از شرکت‌کنندگان می‌توانند آن را حل کنند. چه کاری باید انجام دهید؟ فقط باید مردی را در این تصویر قرن نوزدهمی بین خطوط نقاشی زیر پیدا کنید، اما خیلی به پایین نگاه نکنید وگرنه قبل از این که چالش را تمام کنید، جواب را خواهید دید.

تست بینایی تشخیص صورت مرد

خیلی جالبه: تست بینایی: با دیدن این تصویر می فهمید آینده خوبی در انتظارتان هست یا نه

همچنین انجام بده: آیا می توانید بلندترین مرد را در این تصویر تشخیص دهید؟

در تصویر مورد بحث منتشر شده مشاهده می کنید که تصویر از یک سگ ساخته شده است. با این حال، چیزی که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست پنهان است و برای بررسی آن به تمام تمرکز خود نیاز خواهید داشت. اینجاست که توانایی بصری شما باید آشکار شود و دقیقاً مردی را پیدا کنید که امروز در این چالش ویروسی ظاهر می شود.

می دانیم که پازل بصری لحظه ای بسیار دشوار است، زیرا معلوم می شود که شکل مرد در داخل سگ استتار شده است. اما نگران نباشید، به جزئیات کوچک توجه کنید، زیرا آنها شما را در این چالش ویروسی موفق می کنند. بنابراین بدون هیچ چیز دیگری برای گفتن، تصویر را به شما واگذار می کنیم.

پاسخ تست بینایی تشخیص صورت مرد :

.

.

.

.

.

.

.

آیا بیش از یک دقیقه گذشته است و شما نتوانستید چالش ویروسی را حل کنید ؟ احساس بدی نداشته باشید، تقریباً برای همه حل آن غیرممکن بوده است. در ادامه راه حل معمای تصویری را به شما ارائه می دهیم.

اگر دقت کنید، می توانید چهره مرد را در وسط تصویر ببینید. گوش سگ کلاه مرد است و چیزی که زیر چشم حیوان شبیه لکه است، صورت مرد است.

تست بینایی تشخیص صورت مرد- جواب تست

اگرچه بسیاری از کاربران می گویند که این سخت ترین چالش سال بوده است، اما بسیاری دیگر اطمینان می دهند که حل آن تنها چند ثانیه طول کشیده است. برای اینکه بتوانیم متداول ترین معماها را حل کنیم، باید از تخیل و توانایی استنباط نیز استفاده کنیم. بخش بزرگی از این چالش ها بر اساس یافتن هدفی است که در تصویر ارائه شده پنهان است و در بیشتر موارد شما زمان مشخصی برای یافتن راه حل دارید.

آیا می خواهید در یک پازل تصویری دیگر شرکت کنید؟

اگر می خواهید به یک تست بینایی دیگر بپیوندید، امروز روز شانس شماست. ما به شما اطلاع می دهیم که در مجله گفتنی چالش های متنوعی را اعلام کرده ایم. یکی را انتخاب کنید که بیشتر توجه شما را جلب می کند و تمام. سرگرمی های ما برای شما تضمین شده است.

تست های مرتبط:

تست بینایی: آیا می توانید موش پنهان را در عکس شیر ببینید؟

پرنده پنهان را در تصویر طبیعت برفی پیدا کنید

تست بینایی: در عرض 10 ثانیه ببر پنهان را ببینید

تست بینایی آبنبات چوبی: آبنبات چوبی را در میان بستنی ها پیدا کنید

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا