;
سرگرمی

تست بینایی: آیا می توانید موش پنهان را در عکس شیر ببینید؟

تست بینایی موش پنهان: توانایی بصری خود را با این چالش جدید که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است آزمایش کنید. آیا می توانید به سرعت بر آن غلبه کنید؟ موش پنهان شده در عکس شیر را پیدا کنید.

شکی نیست که حل چالش های ویروسی به یکی از فعالیت های مورد علاقه کاربران اینترنت تبدیل شده است. یکی از این چالش‌ها مربوط به چالش جدیدی است که در فیس‌بوک و توییتر غوغا کرده است، زیرا دقت بینایی ما را آزمایش می‌کند و از ما می‌خواهد جزئیاتی را که در تصویر پنهان شده است را بیابیم. آیا جرات دارید خودتان را امتحان کنید؟ با بخش سرگرمی از وب‌سایت گفتنی همراه باشید.

همچنین جالبه: تست بینایی: با دیدن این تصویر می فهمید آینده خوبی در انتظارتان هست یا نه

همانطور که در عکس می بینید، تصویری از چهره یک شیر است، حیوانی که در طبیعت به عنوان “سلطان جنگل” شناخته می شود. با این حال چالش یافتن «موش» کوچک در تصویر است: نه چیزی بیشتر و نه چیزی کمتر. موشی که خود را در صورت شیر استتار کرده است. عکس را با دقت نگاه کنید و سریع پاسخ دهید: آیا می توانید موش پنهان را در عکس شیر ببینید؟

تست بینایی موش پنهان

تست بینایی موش پنهان-موش را پیدا کنید

آیا می توانید جونده را پیدا کنید؟ ممکن است شک داشته باشید، اما نگران نباشید. در ادامه مکان دقیق حیوان را به شما خواهیم گفت.

جواب تست بینایی موش پنهان:

اول از همه باید بدانید که برای رسیدن به راه حل کافی است از زاویه ای متفاوت از همیشه به تصویر نگاه کنید. به عبارت دیگر باید تصویر را بچرخانید یا در هر صورت به جزئیات صورت شیر با دقت نگاه کنید.

آیا در اولین تلاش خود آن را به درستی دریافت کردید؟ فراموش نکنید که این تست بینایی را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. آن ها را مورد آزمایش قرار دهید و پاسخ های آن ها را با هم مقایسه کنید.

تست های بینایی بیشتر:

تست بینایی آباژور: آباژور پنهان در این تصویر را پیدا کنید!

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا