;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عاشق‌ترین مردان هالیوود: بازیگران جنتلمنی که همسر خود را می پرستند!

عاشق‌ترین مردان هالیوود: موضوع عشق همیشه مقوله ای جذاب برای افراد است. نحوه ابراز و نوع این محبت در میان زوج ها خیلی مهم است.

زندگی عاشقانه ی سلبریتی ها برای طرفداران شان همیشه جذاب است و آن ها دوست دارند نظر ستاره های محبوب خود را درباره ی مقوله ی عشق بدانند.

همچنین بخوانید: زیباترین زنان کره ای از نظر چت جی پی تی: هوش مصنوعی این بازیگران را زیباترین می داند!

این سلبریتی های مرد هم این شانس را داشته اند که زن رویاهای خود را پیدا کنند و این موضوع در ابراز علاقه ی خالصانه شان به همسر خود کاملاً مشهود است. بخش فرهنگ و هنر گفتنی را از دست ندهید.

همچنین بخوانید: نگرانی طرفداران آریانا گرانده از وضعیت ظاهری جدیدش!

عاشق‌ترین مردان هالیوود: بازیگران جنتلمنی که همسر خود را می پرستند!

رابرت داونی جونیور و سوزان لوین

عاشق‌ترین مردان هالیوود: رابرت داونی جونیور

عاشق‌ترین مردان هالیوود: این زوج در سال ۲۰۰۳ در جریان ساخت فیلم «گوتیکا» (Gothika) با یکدیگر آشنا شدند که رابرت داونی جونیور بازیگر این فیلم بود و سوزان لوین یکی از تهیه کنندگان آن. اما آن ها در نگاه اول به هم دل نباختند.

لوین گفته داونی جونیور به نظرش آدم «جالب اما عجیبی» بود و به او بیشتر به چشم یک معلم یا برادر بزرگ تر نگاه می کرد. بعدها اما لوین تصمیم گرفت به ندای قلبش گوش دهد و به داونی جونیور یک فرصت دهد چرا که هر دو به یکدیگر احساس پیدا کرده بودند.

عشق قدرتمند میان این زوج باعث شد داونی جونیور هم راه و رسم تازه ای در زندگی خود در پیش بگیرد و همسرش الهام بخش او شد تا به آدم بهتری بدل شود. آقای بازیگر در اینباره گفته: «فکر می کنم تنها راه برای توضیحش این باشد که من بیشتر شبیه او شده ام.»

جالب است: جدایی تیلور سوئیفت و جو آلوین: تیلور باعث جدایی بوده است!

مت دیمون و لوسیانا باروسو

عاشق‌ترین مردان هالیوود:مت دیمون

عاشق‌ترین مردان هالیوود: از نظر مت دیمون و لوسیانا باروسو، کلید موفقیت در زندگی زناشویی، از خودگذشتگی، پایبندی به وعده های خود تا حد ممکن و اولویت قرار دادن خانواده است. دیمون گفته: «ما یک قانون دو هفته ای دارم. یعنی من بیشتر از دو هفته از خانواده ام دور نمی مانم. به نظر من باید تا جایی که می شود پیش کسی باشید که دوستش دارید. همسرم نیمه ی گمشده ی من است. دوست ندارم از او دور باشم.»

دیمون به قدری عاشق همسر خود است که حتی فکر مجرد بودن هم برایش وحشتناک است. او در اینباره گفته: «من آدم مناسبم را پیدا کردم و مثل این بود که صاعقه به من خورده باشد. چون به معنای واقعی کلمه، همه چیز زندگی ام را تغییر داد. زندگی من به خاطر همسر و ازدواجم حالا خیلی راحت تر است. همه چیز سر جایش است.»

نیک جوناس و پریانکا چوپرا

عاشق‌ترین مردان هالیوود: نیک جوناس و پریانکا چوپرا

عاشق‌ترین مردان هالیوود: این زوج وقتی اولین بار با یکدیگر آشنا شدند، جوناس به زانو افتاد. او در اینباره گفته: «بعدش نوشیدنی ام را زمین گذاشتم و زانو زدم. چند نفر آنجا بودند. بعدش با صدای بلند گفتم: “تو واقعی هستی. تمام زندگی ام کجا بودی؟”» گرچه این یک خواستگاری واقعی نبود اما آن ها با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند و به گفته ی چوپرا، اولین قرار عاشقانه شان «بسیار محترمانه» سپری شد، چرا که مادر خانم بازیگر در خانه حضور داشت.

جوناس بعد از تنها ۳ قرار عاشقانه می دانست که دلش می خواهد با چوپرا ازدواج کند و در سال ۲۰۱۸ از او تقاضای ازدواج کرد. جوناس در اینباره گفته: «همین که وارد شد، یک حس آرامش و درک مقاومت ناپذیری نسبت به فصل جدید زندگی ام پیدا کردم.»

مطالب جالب دیگر:

شاید جالب باشد: کارا دلوین مدلینگ را ترک خواهد کرد! علت این تصمیم غیر منتظره چیست؟

بروس ویلیس: بازیگر معروف هالیوود زبان پریشی و فراموشی گرفته است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا