;
سرگرمی

تست شخصیت: با انتخاب یک زنگ بفهمید آیا تمایل به انتقاد از دیگران دارید یا منتقد دیگران هستید؟

تست شخصیت منتقد یا انتقاد پذیر: جرأت کنید در تست شخصیت منتقد یا انتقاد پذیر ما شرکت کنید! این تست جذاب وعده می دهد که بینش عمیقی در مورد شخصیت شما آشکار کند. بیشتر پذیرنده هستید یا قضاوت کننده دیگران؟ از فهمیدن نترسید. اکنون خود را آزمایش کنید و آماده باشید که از نتایج شگفت زده شوید!

در درون همه ما تعادلی بین تحمل و انتقاد وجود دارد . شخصیت، تربیت و تجربیات ما، نحوه درک و واکنش ما نسبت به دنیای اطراف را شکل می دهد. . اما آیا تا به حال فکر کرده اید که در کجای این طیف قرار می گیرید؟ آیا دیگران را بیشتر می پذیرید یا بیشتر انتقادپذیر هستید؟

حتمن ببینید: کدوم خانوم ناقلای ورپریده 4 بار شوهر کرده؟!

تست شخصیت سریع و سرگرم کننده ما بینش هایی را ارائه می دهد. زیاد بهش فکر نکن! فقط زنگی را انتخاب کنید که بیشتر شما را جذب می کند و ویژگی شخصیتی خود را آشکار کنید. ضمیر ناخودآگاهتان شما را بهتر از آنچه فکر می کنید می شناسد، پس با احساس درونی خود پیش بروید.

پیشنهاد می شود بخوانید: داستان ارزن عثمانی خروس ایرانی!

تصویر تست شخصیت منتقد یا انتقاد پذیر

تست شخصیت منتقد یا انتقاد پذیر 1

.

.

زنگ 1

اگر زنگ شماره 1 را در تست شخصیت منتقد یا انتقاد پذیر انتخاب کردید ، تمایل بیشتری به تحمل دارید . شما صبور هستید، دیگران را درک می کنید و می پذیرید.

شما در قضاوت عجله نمی کنید و همیشه سعی می کنید بهترین ها را در افراد ببینید. شما معتقدید که همه سزاوار یک فرصت دوباره هستند و به ندرت کینه دارید.

با این حال، آگاه باشید، سطح بالای تحمل شما ممکن است تعیین حد و مرز را برای شما دشوار کند ، که گاهی اوقات می تواند منجر به سوء استفاده دیگران از محبت شما شود.

جالب: کدام یک از افراد داخل تصویر یک بیگانه فضایی می باشد؟

زنگ 2

انتخاب زنگ دوم در تست شخصیت منتقد یا انتقاد پذیر نشان دهنده ترکیب متعادلی از تحمل و انتقاد است. شما یک متفکر منطقی هستید که موقعیت ها را با ذهنی روشن ارزیابی می کنید. شما می پذیرید، اما اهمیت انتقاد سازنده را نیز درک می کنید.

در حالی که این تعادل به طور کلی به شما کمک می کند، مهم است که اطمینان حاصل کنید که انتقاد شما به بدبینی تبدیل نمی شود. سعی کنید تعادل خود را حفظ کنید، از قلب و سر خود به اندازه یکسان استفاده کنید .

زنگ 3

برای کسانی که زنگ شماره 3 را در تست شخصیت منتقد یا انتقاد پذیر انتخاب کردند ، ذاتاً انتقادپذیرتر هستید. شما به جزئیات توجه دارید و به راحتی اجازه نمی دهید همه چیز از بین برود.

از خود و اطرافیانتان استانداردهای بالایی می خواهید. در حالی که این ویژگی می تواند شما را به سمت دستیابی به چیزهای بزرگ سوق دهد، همچنین می تواند شما را خشن یا قضاوت کننده جلوه دهد . به یاد داشته باشید که انتقاد خود را با همدلی و درک ملایم کنید.

صرف نظر از اینکه کدام زنگ را انتخاب کرده اید، به یاد داشته باشید که نه بردبار بودن و نه انتقادپذیر بودن ذاتا خوب یا بد نیست. همه چیز در مورد تعادل است.

از این بینش برای درک بهتر خود و نحوه تعامل خود با دنیای اطراف خود استفاده کنید. این مقاله را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و ببینید دوستان و خانواده شما چه زنگ هایی را انتخاب می کنند. فراموش نکنید که سایر تست های شخصیت ما را بررسی کنید تا بیشتر در مورد خود منحصر به فرد خود کشف کنید. ممکن است از آنچه متوجه می شوید شگفت زده شوید!

خیلی جالبه حتمن ببین

پیشنهاد می شود: حکایت مردی که روی شیطان را کم کرد!

فقط یک نابغه تیزبین می تواند 10 تفاوت تصویری میز میوه ها را در کمتر از 25 ثانیه پیدا کند!

تقلید حرکات رزمی بروس لی توسط کودک ژاپنی همه را مبهوت کرد+ ویدیو

پرفروش‌ترین کفش‌های دنیا با سوزندوزی بلوچ+ تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − دو =

دکمه بازگشت به بالا