;
فرهنگ و هنرهنرمندان

10 تا از زیباترین بازیگران زن بالیوود و حقایقی جالب راجع به آن ها

زیباترین بازیگران زن بالیوود: سینمای هند پدیده ای بسیار بحث برانگیز و عجیب است، اما هر چه در مورد آن فکر کنیم، نمی توان انکار کرد که بالیوود تعدادی از زیباترین بازیگران زن جهان را دارد. این احتمالاً به این دلیل است که بسیاری از آنها حرفه بازیگری خود را به عنوان مدل آغاز کردند. احتمالا بسیاری از افراد این لیست را می شناسید و فیلم هایی از آن ها را دیده اید.

پس بیایید در این بخش از فرهنگ و هنر در وب سایت گفتنی، با برخی از زیباترین و بسیار محبوب ترین بازیگران زن بالیوود آشنا شویم.

زیباترین بازیگران زن بالیوود

همچنین بخوانید:جذابترین بازیگران زن هالیوود با چشمان قهوه ای را بشناسید

آیشواریا رای

زیباترین بازیگران زن بالیوود_ آیشواریا رای

آیشواریا مانند مونیکا بلوچی از بالیوود است – یک فرشته واقعی از زیبایی الهی و استعداد بی عیب و نقص. او همچنین مشهورترین بازیگر زن خارج از هند است و شهرت بین المللی دارد.

دیپیکا پادوکونه

زیباترین بازیگران زن بالیوود_ دیپیکا پادوکونه

آیا می دانستید دیپیکا در دانمارک به دنیا آمده است؟ خانواده او مدتی در آنجا زندگی کردند اما بلافاصله پس از تولد او به سرزمین مادری خود، بنگلور نقل مکان کردند. شاید باورتان نشود که دیپیکا در این سن کم چند جایزه مختلف را به دست آورده است، که واقعاً چشمگیر است.

همچنین ببینید: نیک کانن: من می خواهم مادر سیزدهمین بچه ام تیلور سوئیفت باشد!!!

پریانکا چوپرا

زیباترین بازیگران زن بالیوود_ پریانکا چوپرا

مانند بسیاری دیگر از بازیگران زن بالیوود، حرفه پریانکا با برنده شدن در یک مسابقه زیبایی آغاز شد. قبل از آن، او آرزو داشت که یک کدنویس یا برنامه‌نویس شود، اما همه چیز متفاوت شد. چوپرا علاوه بر استعداد منحصر به فرد بازیگری، صدایی فرشته ای نیز دارد.

کاترینا کایف

زیباترین بازیگران زن بالیوود_ کاترینا کایف

تا سن بیست سالگی، کاترینا از شهری به شهر دیگر، از هنگ کنگ تا لندن سفر می کرد، بنابراین طبیعتاً وقتی برای کار در صنعت فیلم آمد، هندی را خوب صحبت نمی کرد. در ابتدا، او معمولاً توسط بازیگران زن دیگر صداپیشگی می‌کرد، اما خیلی زود، کاترینا همه چیز را فهمید و توانست خود را به عنوان یک بازیگر و مدل جذاب و محبوب مطرح کند.

آمریتا رائو

آمریتا رائو زیباترین بازیگر زن بالیوود

آمریتا از جامعه برهمنی ارجمند چیتراپور ساراسوات است و تا سال 2002 حتی گمان نمی‌کرد که روزی بازیگر شود. با این حال، اولین حضور موفق او در The Call of a Loving Soul سرنوشت او را تعیین کرد.

سونام کاپور

سونام کاپور زیباترین بازیگر زن بالیوود

سونام نیز مانند بسیاری از بازیگران بالیوود در خانواده ای ثروتمند به دنیا آمد و اساساً با تأثیرگذارترین فیلمسازان هند ارتباط داشت. حتی کارگردان معروف Sanjay Leela Bhansali گفت که او یک هنرپیشه بزرگ خواهد بود، اما او کمی بیش از حد استخوان بندی درشت دارد و ظریف نیست. پس از شنیدن چنین اظهارنظر ظالمانه ای، سونام این چالش را پذیرفت و برای نقش اولش بیش از 65 پوند وزن کم کرد.

سوناکشی سینها

زیباترین بازیگر زن بالیوود سوناکشی سینها

سال‌ها قبل از اینکه سوناکشی با چهره زیبایش صفحه‌های ما را تزئین کند، او به مد و طراحی لباس مشغول بود. در واقع، سینها کار خود را نه به عنوان یک بازیگر، بلکه به عنوان یک طراح لباس آغاز کرد که لباس هایی را برای فیلم Mera Dil Leke Dekho خلق کرد.

بی پاشا باسو

بی پاشا باسو زیباترین بازیگر زن بالیوود

بیپاشا در آستانه شروع حرفه مدلینگ در ایالات متحده بود و چندین پیشنهاد شغلی باورنکردنی دریافت کرد. اما در مقطعی، او چنان دلتنگ شد که نتوانست فشار را تحمل کند و به هند بازگشت و در نهایت به یکی از محبوب ترین ستاره های بالیوود تبدیل شد.

جنلیا دسوزا

زیباترین بازیگر زن بالیوود جنلیا دسوزا

تا کنون، جنلیا در گرفتن آن جوایز معتبر سینمایی چندان موفق نبوده است، اما همچنان یکی از امیدوارکننده ترین بازیگران زن بالیوود، تالیوود و بر اساس زبان های مختلف هندی محسوب می شود. شاید روزی او هم در هالیوود باشد.

رانی موکرجی

رانی موکرجی زیباترین بازیگر زن بالیوود

رانی موکرجی سه بار متوالی از سال 2005 تا 2007 در صدر فهرست ده بهترین بازیگر زن بالیوود قرار گرفت. در فوریه 2006، مجله Filmfare او را در رتبه هشتم در فهرست ده بهترین بازیگر زن بالیوود قرار داد.

لینک های مرتبط:

7 تا از جذاب ترین بازیگران مرد کره ای را بشناسید

فواید روغن نارگیل+ پریانکا چوپرا یکی از مهمترین رازهای خود را لو داد!

سرگذشت تلخ مو فرح قهرمان سابق المپیک: من قربانی قاچاق بوده ام!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا