;
سرگرمی

سرقت گوشی آیفون در فروشگاه اپل با وجود تدابیر امنیتی که باعث توبیخ کادر امنیتی فروشگاه شد.

سرقت گوشی آیفون در فروشگاه اپل: یک زن چینی که قادر به مقاومت در برابر میل خود برای یک آیفون جدید نبود، علیرغم اینکه توانایی خرید آن را نداشت، در نهایت آن را از، یکی از فروشگاه های اپل را دزدید. تصاویر نظارتی از این فروشگاه در شهر فوژو نشان می دهد که زن وارد فروشگاه اپل شده و مستقیماً به سمت قسمت گوشی های تلفن هوشمند می رود. در آنجا او در حالی که پنهانی به اطراف نگاه می کرد، دستگاهی را بررسی کرد. سپس یک آیفون را گرفت و شروع به گاز گرفتن از طناب متصل به پایه کرد.

خیلی جالبه: فقط افراد تیزبین می تونن 7 ثانیه ای بگن که صاحب سگ، کدامیک از سه کودک است؟

لحظه سرقت گوشی آیفون در فروشگاه اپل

اگر تا به حال با سیم‌های امنیتی گوشی‌های نمایشگر مواجه شده‌اید، می‌دانید که در صورت دستکاری، آلارم‌های آن صدای بلندی را ایجاد می‌کنند. به طور قابل پیش بینی، این اقدام زن باعث هشدار امنیتی شد، با این حال، کارکنان فروشگاه این صدا را به عنوان زنگ هشدار کاذب رد کردند و آن را خاموش کردند و زن نیز از این فرصت استفاده کرده و با تلفن دزدیده شده بیرون میرود.

کارکنان که خیلی زود متوجه دستگاه دزدیده شده شدند، به پلیس اطلاع دادند. فناوری تشخیص چهره به طور موثر به مقامات کمک کرد تا زن را چند دقیقه پس از رسیدن به خانه به سرعت شناسایی و دستگیر کنند. گزارش‌ها حاکی از آن است که او می‌خواست برای گوشی گمشده‌اش جایگزینی داشته باشد، اما نمی‌توانست آیفون 14 پلاس 7000 یوانی را بخرد. در مواجهه با این قیمت، دزدی را انتخاب کرد. او اکنون با سه سال زندان و جریمه 200،000 یوانی به دلیل خلاف خود مواجه است.

رسانه های چینی گفته اند که این زن تلاش کرده است توضیح دهد که قصد خرید یک تلفن جدید را دارد اما هزینه بالا مانع این کار شده است. او بدون توانایی خرج کردن 900 دلار، تصمیم گرفت که دزدی را انتخاب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا