;
مد و زیباییمد روز

ترفندهایی برای اینکه با کفش پاشنه بلند به راحتی راه برویم!

راه رفتن با کفش پاشنه بلند: بدون شک یک انتخاب مناسب برای داشتن استایل زیبا و رسمی‌تر است و از زمانی که پای خود را در عرصه مد و فشن وارد کرد، طرفداران بسیاری را به سمت خود کشانده است. ولی به نظر می‌رسد با آمدن انواع کفش‌های راحتی و تخت، پوشیدن کفش پاشنه بلند برای خانم‌ها سخت‌تر شده و به شکل یک چالش جدی در آمده است.

یک جفت کفش شیک و پاشنه دار می تواند لذت بخش باشد. وقتی آنها را از جعبه بیرون می آوریم تا با آنها بیرون به مهمانی برویم، هیچ چیز مانند آن موقعیت عالی وجود ندارد. اما مواقعی وجود دارد که کفش ایده آل تقریباً به اندازه راه رفتن با پای برهنه در یک مسیر سنگفرش ناراحت کننده است، بنابراین ترجیح می دهیم آن را در اعماق کمد فراموش کنیم.

حتما ببین: کراتینه طبیعی مو در خانه: بدون هزینه زیاد با این مواد خانگی موهایتان را کراتینه کنید!

اگر عادت ندارید کفش پاشنه بلند بپوشید، بهتر است چند روز قبل از مراسم و مهمانی شروع به تمرین کنید. کفش خود را بپوشید و چند دقیقه یا حتی بیشتر درون خانه راه بروید.

سعی کنید روز بعد مدت زمان را بیشتر کنید تا پاهایتان کم کم به شرایط جدید عادت کنند. حتی اگر همیشه از کفش پاشنه بلند استفاده می‌کنید، برای کفش‌های نو این ترفند را انجام دهید.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما در وب سایت گفتنی ، نکاتی را گردآوری کردیم تا راحت تر کفش پاشنه بلندتان را به پا کنید و با آن حرفه ای راه بروید. پس این مطلب مد و زیبایی را از دست ندهید.

مفید است: بهترین روغن برای سیاهی و گودی زیر چشم و طرز استفاده صحیح!

راه رفتن با کفش پاشنه بلند

1. با استفاده از چسب زخم از لیز خوردن پای خود جلوگیری کنید

راه رفتن با کفش پاشنه بلند- لیز خوردن پا در کفش پاشنه بلند
وقتی یک جفت کفش جدید می خریم، دقایق موجود در فروشگاه گاهی اوقات کافی نیست تا بفهمیم آیا کفی کفش لغزنده است یا خیر. اگر این اتفاق برای شما افتاده است، یک راه آسان برای رفع آن، چسباندن یک چسب زخم روی کفی است. به این ترتیب، سطح ناهموار باند کمک می کند تا پای شما سر نخورد.

2. کفش های خود را با یک سیب زمینی پوست کنده بازتر کنید

راه رفتن با کفش پاشنه بلند- راهکار برای کفش تنگاگر این را امتحان کنید، ممکن است مجبور نباشید با آن کفش های تنگ خداحافظی کنید. فقط باید یک سیب زمینی را پوست کنده و یک شبه داخل کفش قرار دهید. در صورت لزوم می توانید شکل نوک کفش را به آن بدهید. رطوبت سیب زمینی به کش آمدن کفش کمک می کند. در صبح فراموش نکنید که هر گونه باقیمانده را تمیز کنید.

3. زمانی که کفش خیلی بزرگ است یک کوسن ایجاد کنید

راه رفتن با کفش پاشنه بلند- لق زدن کفش در پا
چه از یک پد، یک توپ پنبه ای یا حتی دستمال توالت استفاده می کنید، یک راه سریع برای تعمیر کفش های بزرگ این است که سعی کنید فضای داخل پنجه را کمی پر کنید. به یاد داشته باشید که پس از توقف استفاده از لایه ها، مهم است که آنها را بردارید، زیرا اگر دوباره از مواد استفاده کنید، بوی آن ناراحت کننده می شود.

4. از نوار بهداشتی به عنوان پد پاشنه پا استفاده کنید.

اذیت کردن کفش پاشنه دار در پشت پااگر مشکل شما کبودی مچ پا است، می توانید در کوتاه ترین زمان با نوار بهداشتی آن را برطرف کنید. یک تکه برش دهید و با قسمت چسبنده آن را به پشت کفش بچسبانید. شما همچنین می توانید فقط یک محافظ روزانه بچسبانید. به این ترتیب یک مانع بین پوست و کفش سخت خواهید داشت.

5. جوراب های نامرئی درست کنید تا آن پاشنه ها را به رخ بکشید

جلوگیری از درد گرفتن پا در کفشوقتی پاهای ما عرق نمی کنند، پوشیدن کفش های زیبا می تواند مشکل ساز شود. کفش تمایل دارد از پاهای ما فرار کند یا احساس می کنیم که در حال لیز خوردن هستیم. به نظر می رسد تنها راه حل، پوشیدن جوراب هایی است که گرما را جذب می کند. با این حال، وقتی چند کفش بلند به پا می کنیم، پنهان کردن حتی به اصطلاح نامرئی ها غیرممکن می شود. برای رفع این ناراحتی‌ها، می‌توانیم جوراب را فقط روی انگشت دوم و سوم پا بگذاریم.

اگر انگشت سوم و چهارم خود را به هم ببندید، درون کفش پاشنه بلند احساس راحتی بیشتری می‌کنید و برای مدت طولانی‌تری دوام می‌آورید.

همچنین می توانید از یک چسب زخم استفاده کنید و این دو انگشت پا را به بچسبانید. این روش باعث می‌شود فشار کمتری به این قسمت از پا وارد شود.

لینک های مرتبط:

جدیدترین آرایش: میکاپ پاستلی و شاین یا چهره طبیعی و لایت؟؟

۱۱ترفند آرایشی بهداشتی که تا امروز اشتباه انجام می دادید!

10 مدل سرهمی جدید سال 1401 که برای مهمانی یا روزانه مناسب اند

آموزش خط چشم سیرن: ترند این روزها برای زنان اغواگر و مناسب انواع چشم ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + ده =

دکمه بازگشت به بالا