;
فرهنگ و هنرهنرمندان

آناهیتا درگاهی ثابت کرده دختر قجری زیباست+ عکس های جذاب

آناهیتا درگاهی: بسیاری از تصاویری که از زنان دوران قاجار دیده ایم چندان زیبا و جذاب به نظر نمی رسند اما خانم آناهیتا درگاهی ثابت کرده که اینطور نیست. زیبایی چهره و استایل این بازیگر ستودنی است. در ادامه تصاویری از این بازیگر هنرمند و زیبا را خواهید دید.

او در پستی نسبت خود به طایفه قاجار را لو داد:

ميرزا مهدى خان ملقب به “ممتحن الدوله”، پدربزرگ پدرم است. ايشان اولين ايرانى تحصيل كرده دانشگاه سوربون فرانسه بود. او در زمان سلطنت محمد شاه قاجار بناهایی چون :مسجد سپه سالار ،مجلس شوراى ملى،قصرفيروزه،كاخ اتابك،بانك ايران و انگليس و مسجد سپه سالار را طراحى کرد و ساخت. قوانين وزارت خارجه به قلم ايشان تعیین و مکتوب گشت. مقام “الدوله اى” را بخاطر كتاب “معاصرالمهديه” از مظفر الدين شاه قاجار دريافت كرد. ايشان يكى از مبارزين بزرگ مشروطه بود و همچنين شخصيتی بسيار موثر در هنر ايران زمين.

ببینید: فرهاد اصلانی و همسر زیبای خوش استایلش+عکس خانوادگی

تصاویری زیبا از استایل و چهره آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی از هنرمندان شناخته شده کشورمان در عرصه نقاشی و بازیگری است که در تاریخ 7 بهمن 1365 در تهران متولد شد. تحصیلات درگاهی فوق لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه هنر است. فعالیت هنری آناهیتا درگاهی با نقاشی شروع شد و بازیگری و تهیه کنندگی را از 29 سالگی آغاز کرد.

عکس آناهیتا درگاهی

برایتان جالب خواهد بود

بازیگران ایرانی که در اصل عرب هستند+ عکس

خوانندگی شوهر جوون گوهر خیر اندیش در هیولا+ ویدیو

کاهش وزن بازیگران ایرانی که حسابی لاغر کرده اند+ عکس قبل و بعد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا