;
سرگرمی

فقط افرادی با ذهن های خلاق می توانند افراد مشهور پشت این چشم ها را پیدا کنند و بازی فکری شناخت از طریق چشم ها را حل کنند.

فقط افرادی با ذهن‌های خلاق می‌توانند فرد مشهور پشت این چشم‌ها را بیابند. با استفاده از بازی فکری شناخت از طریق چشم ها با آزمون هوش جدیدی آشنا شوید. مسابقه ما شامل تصویری از چشمان یک شخصیت مشهور است و این شما هستید که باید بفهمید این چشم ها متعلق به چه کسی می باشد. آیا آماده آزمایش و تقویت مهارت های مشاهده خود هستید؟

آیا شما از طرفداران افراد مشهور هستید؟ آیا فکر می کنید فقط با نگاه کردن به چشمان آنها می توانید آنها را تشخیص دهید؟ اگر چنین است، پس بازی فکری شناخت از طریق چشم ها برای شماست! این مسابقه با نشان دادن عکس های نزدیک از افراد مشهور جهان، به خصوص از چشمان آنها، دانش شما را از مشهورترین افراد مشهور جهان محک می زند و تشخیص صحیح فرد مورد نظر به عهده شماست.

شاید جالب باشه: تست هوش جدول ریاضی ما رو میتونی در 10 ثانیه حل کرده و جدولو کامل کنی؟

تصویر بازی فکری شناخت از طریق چشم ها

بازی فکری شناخت از طریق چشم ها 1

بازی فکری شناخت از طریق چشم ها ذهن شما را تحریک می کند و سطح هوش شما را به چالش می کشد و در عین حال شما را سرگرم می کند. اگر شما هم به دنبال بازی فکری هستید که سرگرم کننده باشد، ما یکی از این پازل ها را داریم که هم جالب است و هم به عنوان تقویت کننده ذهن شما عمل می کند. برای راحتی کار شما هم چند سرنخ کوچک برای پیدا کردن راحت تر فرد مورد نظر در اختیار شما می گذاریم.

شاید بپسندید: هوش تصویری شناخت فرد خالی بند: میتونی بگی با توجه به تصویر کدوم یک از این دو نفر در حال چاخان بستن هستند؟

.

.

.

اینم جالبه: طولانی ترین خواب در جهان: دختری که 9 سال خوابید و کسی دلیلش رو نتونست بفهمه!

سرنخ 1: او یک هنرپیشه بریتانیایی است!  فقط با اولین سرنخ توانستید بفهمید که او کیست؟ آیا اولین سرنخ ما مفید بود؟

سرنخ دوم: آیا می دانستید این بازیگر برنده جایزه اسکار است!! بردن جایزه اسکار کار ساده ای نیست و همه بازیگران بریتانیایی موفق به دریافت جایزه نشده اند. پس این سلبریتی که بریتانیایی است، چشمان آبی مایل به اقیانوسی دارد و برنده جایزه اسکار شده است، چه کسی می تواند باشد؟

سرنخ سوم: او بازیگری است که بخشی از دو فیلم پرفروش تمام دوران بوده است!!

.

.

.

پاسخ بازی فکری شناخت از طریق چشم ها

نام این ستاره کیت وینسلت می باشد. این ستاره فیلم تایتانیک متولد 5 اکتبر 1975 در انگلستان در فیلم موجودات آسمانی به کارگردانی پیتر جکسون برای اولین بار بازی کرد. آیا می‌دانستید که او یکی از جوان‌ترین بازیگرانی بود که در ۲۰ سالگی برای فیلم حس و حساسیت نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد، اگرچه در آن زمان برنده نشد، اما برای این فیلم اسکار را ربود. خواننده ای که برای آن جایزه بافتا و جایزه گلدن گلوب را نیز به دست آورد.

بازی فکری شناخت از طریق چشم ها 2

 

آیا بازی فکری شناخت از طریق چشم ها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا