;
فرهنگ و هنرهنرمندان

 آن شرلی سینمای ترکیه را می شناسید؟

الچین سانگو

آن شرلی سینمای ترکیه: یکی از بازیگران زن ترکیه ای که با بازی در سریال عشق اجاره ای به شهرت رسید، این روزها به نام دختر مو نارنجی لقب گرفته است. با فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

الچین سانگو، معروف به آن شرلی سینمای ترکیه:

الچین سانگو، بازیگر نقش ژاله در سریال ترکیه ای روزی روزگاری، به واسطه ظاهر خاصش، این روزها میان برخی از کاربران فضای مجازی با عنوان آن شرلی شناخته می شود. “الچین سانگو” یک بازیگر، مدل و خواننده ترکیه ای است که در تاریخ 13 آگوست 1985 در ازمیر متولد شده است.

این بازیگر زن ترکیه ای به دلیل بازی در نقش دفنه در سریال “عشق اجاره‌ای” که از ژوئن 2015 تا ژانویه 2017 از شبکه تلویزیونی Star ترکیه پخش شد، به شهرت رسید و همچنین به خاطر بازی خود در این نقش، سه جایزهٔ “پروانهٔ طلایی” را دریافت کرد.

جالبه: ژیلا شاهی: مژگان پوست شیر رشته تحصیلیش چیه؟

بیوگرافی الچین سانگو

الچین سانگو متولد 13 آگوست 1985 در ازمیر ترکیه، بازیگر است. فارغ التحصیل رشته اپرا در دانشگاه دولتی شهر مرسین می باشد، او یکی از پر طرفدارترین بازیگران ترکیه ای می باشد که بجز بازیگری در مدلینگ نیر فعالیت می کند.

شروع فعالیت

الچین سانگو تنها دختر یک خانواده با اصالت قفقاز شمالی می باشد. بعد از گذراندن دوره های بازیگری فعالیت خود را از تئاتری بنام Sahne Tozu شروع کرد سپس در سال 2011 وقتی 26 ساله بود با سریال روزی روزگاری جلوی دوربین رفت.

شهرت با عشق اجاره ای

از سال 2011 تا 2015 در پنج سریال ایفای نقش کرد اما شناخته نشد. در نهایت با سریال عشق اجاره ای از ماه ژئوئن 2015 الی ژانویه 2017 که از شبکه استار تی وی پخش می شد در نقش دفنه به شدت دیده شد. پخش این سریال در شبکه های فارسی زبان باعث شهرت وی در ایران نیز شد،خانم الچین در این سریال همبازی باریش آردوچ می بود.

همچنین ببینید: باشگاه سپاهان: صفحات رشد آرات حسینی نابغه ایرانی بسته شده، واکنش پدر و مادر آرات چیست؟

مدلینگ

در ماه مارس 2016 بعنوان مدل محصولات Elidor و Boyner فعالیت جدیدی را شروع کرد و در ادامه با شرکت های مشهوری چون کوکاکولا و نسکافه نیز همکاری هایی داشته است.

الچین سانگو1

بازیگر محبوب ترکیه

الچین سانگو در یک نظر سنجی در سال 2016 بعنوان دومین بازیگر محبوب ترکیه انتخاب شد همچنین بر اساس آمار رسانه های اجتماعی او یکی از ده هنرمند معروف ترکیه ای می باشد.

اینم جالبه: مصاحبه جذاب با ایرم دریجی و 13 حقیقت جالب درباره زندگی خصوصی اش!

یکی از زیباترین زنان

الچین سانگو با 169 سانتی متر قد و 57/5 کیلوگرم وزن با رنگ چشمان قهوه ای روشن و رنگ چشم سبز به انتخاب لیست جهانی BWC بعنوان یکی از زیباترین زنان جهان است.

علاقمندی های الچین سانگو

خانم بازیگر یکی از علاقمندان به ماشین های مرسدس بنز و BMW می باشد اما سوار ماشین Range Rover می شود و به شدت دوستار سگ و گربه بعنوان یک حیوان خانگی است.

شاید برایتان جالب باشد:

حدس بزن این عکس نوجوانی کدوم بازیگر معروف هالیووده؟ اصلا باورت نمیشه!

سید جواد هاشمی بازیگر شهید: احسان علیخانی و علی لهراسبی شاگردان مداحی من بودند!

هما قریشی مدل و بازیگر معروف هندی در بالیوود چه می کند؟

الناز حبیبی بازیگر دوست داشتنی + عکس شوهر سابق

نگرانی طرفداران الناز شاکردوست به دلیل ناپدید شدن او با چشمان قرمز!

پریانکا چوپرا و عمل ناموفق بینی که باعث شد لقب چوپرا پلاستیکی بگیرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا