;
سرگرمی

اگه دید خلبانی داری 3 تا تفاوت تصویر وجود داره اگه گفتی کجاها؟

آزمون قدرت بینایی تنگ ماهی: شما باید 3 تفاوت تصویر تنگ ماهی قرمز را در کمتر از 7 ثانیه شناسایی کنید. اگر بتوانید درآزمون قدرت بینایی تنگ ماهی، تفاوت ها را در زمان مشخص شده شناسایی کنید مشخص می شود که شما دارای ذهنی متمرکز و چشمانی تیزبین هستید. این موفقیت مستلزم دقت، تمرکز و قدرت بینایی کافی است. پس اگر جرات دارید تا میزان توانائیهای شناختی خود را مورد سنجش قرار دهید با آزمون قدرت بینایی تنگ ماهی همراه شوید.

آزمون قدرت بینایی تنگ ماهی

آنچه که شما د رآزمون قدرت بینایی تنگ ماهی با آن روبرو هستید: باید در کمتر از 7 ثانیه 3 تفاوت میان این دو تصویر تنگ ماهی قرمز را پیدا کنید.

آزمون قدرت بینایی تنگ ماهی1

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون قدرت بینایی تنگ ماهی

در صورتی که 3 تفاوت دو تصویر از تنگ ماهی قرمز را درآزمون قدرت بینایی تنگ ماهی را در 7 ثانیه پیدا کردید به شما تبریک می گوئیم. فقط افراد شجاع تشویق می شوند تا این چالش تصویری را انجام دهند که در رتبه های بالای در آزمون های چالشی قرار دارد. لذا اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، طبیعی است. پس می توانید دوباره تلاش کنید تا تفاوت ها را پیدا کنید. می دانیم که آزمون به این راحتی نبود، اما مهم این است که شما تلاش کردید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون قدرت بینایی تنگ ماهی: تمام تفاوت ها در تصویر ذیل علامتگذاری شده اند. آیا شما توانستید در زمان مشخص شده، این تفاوت ها را پیدا کنید.

آزمون قدرت بینایی تنگ ماهی2

برایتان جالب خواهد بود

سکانس خنده دار هزارپا: خانوم دکتر رضا عطارانو بیهوش میکنه!

اگه ازت امتحان یوزارسیف شناسی بگیرن چند میشی؟ بیا امتحان کن

چیستان سه برادر که جان ندارند، اما حرکت می کنند، آن سه برادر کدامند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − نه =

دکمه بازگشت به بالا