;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ازدواج محمدرضا گلزار اشک دختران ایرانی را درآورد! آیا این خبر حقیقت دارد؟

ازدواج محمدرضا گلزار: برخی رسانه ها در شبکه های اجتماعی گفته اند محمدرضا گلزار و همسرش با حضور در یک دفترخانه رسمی، عقد دائمی خود را جاری کرده و به همسری یکدیگر درآمدند. انتشار این خبر موج عظیمی از واکنش‌ها را از سوی هواداران گلزار به همراه داشت.

محمدرضا گلزار از مشهورترین بازیگران سینمای ایران در سال های پس از انقلاب است که از اواخر دهه هفتاد وارد سینما شد و از آن زمان تا کنون توانسته شهرت خود را حفظ کند. محمدرضا گلزار کار هنری را با نوازندگی در گروه موسیقی آریان آغاز کرد و در ادامه با بازی در فیلم های بوتیک و سام و نرگس شناخته شد. محمدرضا گلزار در سال های اخیر به عرصه موسیقی هم بازگشته و آهنگ هایی را با صدای خود منتشر و کنسرت هایی را برگزار کرده است. حضور محمدرضا گلزار در هر محفل عمومی باعث ازدحام جمعیت در آن محل می شود. محمدرضا گلزار به تازگی ازدواج کرده است.

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که محمدرضا گلزار و همسرش را در حال خروج از دفترخانه رسمی نشان می‌دهد. بادیگارد گلزار سعی می‌کند جلوی او بایستد تا فیلمبردار موفق نشود گلزار و همسرش را شکار کند اما موفق به انجام این کار نمی‌شود.

محمدرضا گلزار هنوز به طور رسمی به خبر ازدواجش واکنش نشان نداده است اما آن گونه که هواداران و نزدیکانش نوشته اند او روز گذشته به همراه همسرش در یک دفترخانه در تهران حضور پیدا کرده و عقد آنها جاری شده است. با این حال هواداران همچنان منتظر واکنش رسمی گلزار هستند.

ازدواج محمدرضا گلزار1

واکنش هواداران به ازدواج محمدرضا گلزار

از شب گذشته بسیاری از هواداران محمدرضا گلزار با انتشار پست و استوری به محمدرضا گلزار و همسرش تبریک گفته‌اند اما برخی دیگر نیز دل شکسته شده‌اند. معمولاً هر گاه یک سلبریتی پرطرفدار ازدواج می‌کند طرفدارهای او دچار نوعی سرشکستگی می شوند.

محمدرضا گلزار بالاخره گزینه ازدواجش را پیدا کرد

برای خیلی‌ها سوال بود که چرا محمدرضا گلزار 46 با تیپ و استایل خاصی که دارد و با آن همه هوادار، چرا ازدواج نمی کند؟ محمدرضا گلزار در یکی از آخرین مصاحبه های خود از تصمیمش برای ازدواج سخن گفته بود؛ البته او تأکید کرده بود گزینه ای مد نظر ندارد!

گلزار  در این باره گفته بود: «هیچ شخص خاصی مدنظرم نیست اما تصمیم دارم ازدواج کنم… برام یکم سخت است. حرف روی هوا هیچ وقت نمیزنم مصمم هستم این اتفاق بیفتد. اما هیچ گزینه ای مطرح نیست فعلا!» در نهایت این بازیگر گزینه مد نظر خود را پیدا کرد و حالا به جرگه متأهلین پیوسته است.

اشک هواداران محمدرضا گلزار درآمد

به نظر می رسد خبر ازدواج محمدرضا گلزار روی تعدادی از هواداران او تاثیر جدی بگذارد. آقای بازیگر پیش از این از سوی برخی از هوادارانش خواستگاری شده است. پیشتر ویدئویی منتشر شد بود که در آن از چند دختر جوان سوال می‌شود که تصوشان از دنیای بدون محمدرضا گلزار چیست؟ این دختران در پاسخ از خود بیخود می‌شوند و با گریه و چشمانی اشکبار می‌گویند که دنیای بدون گلزار اصلا برایشان قابل تصویر نیست. گریه این دختران بازتاب فراوانی داشته و واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا