;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ثریا زالوی بهنام در انتهای شب با استایل های خفن بیرون سریال که خیلی متفاوته!

استایل سحر گلدوست که به تازگی با بازی در سریال در انتهای شب به شهرت بسیاری دست یافته مورد توجه قرار گرفته است. سحر گلدوست در سریال در انتهاب شب در نقش زن مطلقه ای به نام ثریا بازی کرده که یک دختر دارد. جدایی و طلاق بهنام (پارسا پیروزفر) و ماهرخ (هدی زین العابدین) باعث تا او به بهنام نزدیک شود و رابطه دوستی بین آنها شکل بگیرد.

ماجرای زالو در سریال در انتهای شب

در سکانسی از این سریال بهنام متوجه می شود که شغل ثریا پرورش زالو در منزلش است. ثریا از این موضوع خجالت می کشد اما بهنام به او می گوید که زالو ها هم قشنگند.

چیزی که ثریا برای اولین بار شنیده است. او شخصیت خودش را با عنوان زالو می شناسد و اعتراف می کند که برای اولین بار در کنار بهرام احساس می کند که بهنام زالوی او شده و غم و دردهایش را فراموش کرده است.  در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویری از استایل سحر گلدوست را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

عکس های جدید از استایل سحر گلدوست

استایل سحر گلدوست1

استایل سحر گلدوست2

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا