;
فرهنگ و هنرهنرمندان

امپراطور کوزکو و شوهر آلمانیش رو دیدی؟+ عکساشون!

امپراطور کوزکو با نام اصلی زینب موسوی متولد ۸ اسفند ۱۳۶۸ در قم، کمدین و بازیگر طنز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نرم افزار کامیپوتر می باشد که با اجرای استندآپ در «خندوانه» مورد توجه قرار گرفت و با «امپراطور کوزکو» در اینستاگرام مشهور شد. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این مطلب هم جالبه: بازیگران خردسال بچه های آسمان چه شکلی شده اند+ بزرگسالی و سرنوشت تلخ

خانواده امپراطور کوزکو

سیده زینب موسوی (Zeynab moasavi) در قم و در یک خانواده پر جمعیت و به قول خود سوپر مذهبی – سنتی و متوسط خیلی رو به پایین به دنیا آمد. دو خواهر بزرگتر و دو خواهر کوچکتر از خود دارد و عمویش شهید جنگ است.

ازدواج امپراطور کوزکو

زینب موسوی روز دوشنبه ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۲ در سن ۳۴ سالگی با «مهرداد» پسری ایرانی که چند سالیست مقیم کشور آلمان شده، ازدواج کرد. آشنایی این دو از سال ۱۳۹۵ زمانی که در یک شرکت کامپیوتری، همکار بودند شروع و از سال ۱۳۹۸ جدی تر شد و حالا برای همیشه در کنار هم هستند.

کشف استعداد در دانشگاه

چند سال پیش در دانشگاه کلیپ های طنز، بدون هیچ سناریو و کاملا بداهه ضبط میکردم ولی جایی منتشر نمیکردم و فقط برای دیدن خودم و دوستانم کاربرد داشت.

یکبار یکی از ویدیو ها را در توئیتر منتشر کردم، اصلا انتظار نداشتم که با استقبال گسترده مردم مواجه بشم، استقبال به حدی بود که شاخ های آن دوران بهم پیام دادند که اگر باز هم ویدیو دارید بفرستید تا ما هم منتشر کنیم.

تاسیس امپراطوری کوزکو

فروردین ۱۳۹۵ وقتی ۲۷ ساله بود بعنوان اولین زن استندآپ کمدین، پیج طنز «امپراطوری کوزکو» را در اینستاگرام خلق کرد. او بعنوان یک زن چادری که تنها بینی اش مشخص است، ویدیوهای خود که بیشتر واکنش به وقایع روز می باشد را در قالب بیان طنز ضبط و منتشر می کند

معنی کوزکو چیست

کوزکو یه شهر تاریخی تو جنوب شرق پرو هست و بخاطر وجود ماچوپیچو که یکی از عجایب هفت گانه جدیده شهرت جهانی دارد. والت دیزنی یه انیمیشنی سال ۲۰۰۰ میسازه به اسم زندگی جدید امپراطور و لوکیشن های اون انیمیشنو از کوزکو الهام میگیره و اسم کاراکتر اصلیو میذاره امپراطور کوزکو.

رک بودن؛ ویژگی من

رک بودن یکی از پررنگ ترین ویژگی های من است که در جامعه برداشت های مختلفی از آن می شود و ۹۹ درصد آدم ها به عنوان بیشعوری ازش یاد می کنند.

با تعریف هایی که در جامعه وجود دارد قبول دارم که آدم بیشعوری ام، بیشعوری ای که دوستش دارم و نمی خواهم ازش دست بکشم چون فکر می کنم اگر ازش جدا بشوم به ریاکاری می رسم و ترجیح می دهم بیشعور باشم تا ریاکار.

۷ سال طراح وب بودم

من برای ۷ سال طراح وب بودم، طراح وب خوبی هم بودم، درآمد خوبی هم داشتم ولی یه روزی یه جایی وقتی از کارم استعفا دادم و تو خونه نشسته بودم و به بی پولی و بیکاری فکر میکردم که این کانالو زدم و به اون چیزی که همیشه رویاشو داشتم فکر کردم و شروع کردم به کاری که دوست دارم.

 

برایتان جالب خواهد بود

تغییر چهره صهبا شرافتی روناک سریال نون خ /چقدر فرق کرده!!!

عکس های پشت صحنه سریال جومونگ برای اولین بار!

عکس های پشت صحنه سریال جومونگ برای اولین بار!

تغییر چهره بازیگران سریال قصه های جزیره پس از 30 سال!

دخترهای جذاب آرنولد+ عکس پسرهاش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − نه =

دکمه بازگشت به بالا