;
فرهنگ و هنرهنرمندان

۳۰ بازیگر معروف و زیبای ایرانی که هووی یکدیگر شدند!

بازیگران در نقش هووی یکدیگر: همسر دوم یکی از موضوعات تکراری اما جذاب در بسیاری از فیلم و سریالها است که بازیگران مشهور بسیاری ایفاگر این نقش بوده اند. هوو بودن در این فیلم و سریالها گاه به موضوع اصلی داستان تبدیل شده و گاه مانند هووهای سریال مسافری از هند و یوسف پیامبر، یکی از بخشهای فرعی داستان بوده است.

این هم جالبه: صهبا شرافتی روناک سریال نون خ بیرون سریال + بیوگرافی و عکس

بازیگران در نقش هووی یکدیگر

در بسیاری از کارهای ساخته شده موضوع هوو بودن در هر دو ژانر طنز و جدی مطرح شده و معمولا جزو آثار پر مخاطب همچون سریال پس از باران و شهرزاد بوده اند.

دربخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بازیگرانی را معرفی می کنیم که نقش هووی هم را در فیلم و سریال های ایرانی ایفا نموده اند. با مجله گفتنی همراه باشید.

سحر دولتشاهی و آزاده صمدی در سریال میخواهم زنده بمانم

بازیگران در نقش هووی یکدیگر1
سحر دولتشاهی و آزاده صمدی در سریال میخواهم زنده بمانم

بازیگران در نقش هووی یکدیگر، داستان سریال در سال ۱۳۶۸ خورشیدی، کمی پس از پایان جنگ عراق و ایران و قبل از ادغام کمیته، شهربانی و ژاندارمری در نیروی انتظامی، رخ می‌دهد. هما حقی (سحر دولتشاهی) و نامزدش نادر (پدرام شریفی) ساعاتی را با یکدیگر در خیابان وقت می گذرانند و سپس هما به همراه خانوادهٔ حقی آماده می‌شوند تا برای شب تولد همایون حقی، پدر خانواده (بابک کریمی) او را غافلگیر کنند. اما آن شب پس از گذشت دقایقی از رسیدن پدر، مأموران انتظامی وارد خانه ی آن ها می شوند و …

این هم جالبه: بازیگر شرلوک هولمز که در واقعیت از مرگ همسرش تیمارستانی شد!+ عکس همسر خوشگلش!

شیلا خداداد و بهاره راهنما در فیلم زنان ونوسی مردان مریخی

بازیگران در نقش هووی یکدیگر2
شیلا خداداد و بهاره راهنما در فیلم زنان ونوسی مردان مریخی

 

بازیگران در نقش هووی یکدیگر، همسر مهندس جوانی به نام سعید وی را مجبور می‌کند مبلغ هنگفتی قرض کرده و او را برای اسکی و تفریح به فرانسه و کوه‌های آلپ بفرستد. در آلپ هنگام اسکی، زن در یک یخچال طبیعی سقوط کرده و می‌میرد. سعید پس از بیرون آمدن از بهت و حیرت ناشی از مرگ همسرش با دختر دیگری ازدواج می‌کند، اما بلافاصله بعد از ازدواج جسد یخ زده همسر قبلی در کوه آلپ پیدا می‌شود و در اثر اتفاقی زنده شده و به ایران برمی‌گردد.

گلاره عباسی ، ترانه علیدوستی و پریناز ایزدیار در سریال شهرزاد

بازیگران در نقش هووی یکدیگر3
گلاره عباسی ، ترانه علیدوستی و پریناز ایزدیار در سریال شهرزاد

بازیگران در نقش هووی یکدیگر، داستان در سال ۱۳۳۲ و زمامداری دکتر مصدق اتفاق می‌افتد. شهرزاد (ترانه علیدوستی) دانشجوی پزشکی و فرهاد (مصطفی زمانی) دانشجوی ادبیات و روزنامه‌نگار عاشق هم هستند و می‌خواهند با هم ازدواج کنند. پدران این دو از افراد گوش‌به‌فرمان شخصی متنفذ به نام بزرگ‌آقا (علی نصیریان) هستند. تحولات ۲۸ مرداد، فرهاد را که روزنامه‌نگار و از طرفداران پر و پا قرص مصدق است، به دلیل اتهام به قتل و توطئه علیه سلطنت به پای چوبهٔ دار می‌کشد اما بزرگ‌آقا او را نجات می‌دهد.

پس از آن ماجرا که دیگر فرهاد کمی از وحشت‌زدگی‌اش کم شده، تصمیم می‌گیرند مراسم عروسی بگیرند. همه خوشحال‌اند به‌جز پدر شهرزاد (محمود پاک‌نیت) که میلی به این ازدواج ندارد. از آن طرف، بزرگ‌آقا دختری به نام شیرین (پریناز ایزدیار) دارد که با پسرعموی خود، قباد (شهاب حسینی) ازدواج کرده‌است. قباد که هیچ میلی به این دختر بدزبان و مغرور ندارد، چون او عاشقش است، به‌خاطر پدر قدرتمندش بزرگ‌آقا که عمویش می‌شود، سکوت می‌کند و مجبور می‌شود بسوزد و بسازد.

این هم جالبه: صالح میرزا آقایی، شازده مفخم سریال گیلدخت در کنار همسر و فرزندانش + عکس و بیوگرافی

سریال شهرزاد

سریال شهرزاد

قباد و شیرین بچه‌دار نمی‌شوند و دائم بر سر اینکه چه کسی مشکل دارد و بچه‌دار نمی‌شود، با هم مشاجره می‌کنند. بزرگ‌آقا که دیگر از آن‌ها بسیار خسته شده و احتیاج به وارث دارد، تصمیم می‌گیرد برای دامادش قباد زن بگیرد تا ببیند مشکل از کیست و پس از خود وارثی داشته باشد.

یک شب که پدر شهرزاد پیش بزرگ‌آقا می‌رود و گلایه می‌کند که دوست ندارد فرهاد با این‌که پسر دوست قدیمی‌اش است، با دخترش ازدواج کند، بزرگ‌آقا شهرزاد را برای قباد خواستگاری می‌کند. وقتی این خبر به گوش شهرزاد می‌رسد، ناراحت می‌شود و سعی بر این دارد که از انجام این کار امتناع کند ولی پدرش و بزرگ‌آقا در این تصمیم مصمم هستند و فرهاد نیز از این خبر حالش بد می‌شود و در پی این است که مانع این اتفاق و ازدواج شود.

شهرزاد و فرهاد تصمیم به فرار به سمت شیراز می‌گیرند ولی اکرم (گلاره عباسی) که شاگرد سعیده دوست صمیمی و خیاط شهرزاد است، ماجرای فرار فرهاد و شهرزاد را لو می‌دهد و بزرگ‌آقا آنان را به تهران برمی‌گرداند؛ حال شهرزاد و فرهاد در بدترین حالت ممکن است تا اینکه بزرگ‌آقا برای صحبت کردن با شهرزاد به خانهٔ جمشید پدر شهرزاد می‌رود. او برای راضی کردن شهرزاد برای ازدواج با دامادش قباد جانِ فرهاد را وسط می‌کشد و می‌گوید اگر عروسی تو و فرهاد به سرانجام برسد، خانوادهٔ مقتول که فرهاد متهم به قتل پدر آن خانواده است، قصد جان فرهاد را می‌کنند و فرهاد را می‌کشند.

شهرزاد برای نجات جانِ فرهاد راضی به وصلت با قباد می‌شود و این تصمیمش را به فرهاد می‌گوید و با قلبی شکسته از فرهاد جدا می‌شود. تا شب عروسی قباد نمی‌داند که عمویش بزرگ‌آقا چه کسی را می‌خواهد برایش بگیرد و حتی شهرزاد را نمی‌شناسد و از آن طرف، بزرگ‌آقا در حال راضی کردن یگانه دخترش شیرین است که راضی به این ازدواج باشد چون این ازدواج به صلاح همهٔ آنان است و شیرین قبول می‌کند که شهرزاد زن دوم شوهرش باشد تا وارثی بیاورد.

در شب عروسی قباد که مست است بر سر سفرهٔ عقد و در حالی که تور را از چهرهٔ شهرزاد کنار می‌زند، عاشق شهرزاد می‌شود و لبخند رضایتی می‌زند از این‌که بزرگ‌آقا همسری خوب برایش در نظر گرفته؛ شهرزاد نیز حالت استرس و ترس و نگرانی دارد و در شب عروسی، به‌تنهایی به خانهٔ مشترکش با قباد می‌رود به دلیل اینکه بزرگ‌آقا از قباد می‌خواهد که در شب عروسی‌اش با شهرزاد در انجام مأموریت انتقام از قاتلان همسر و پسران بزرگ‌آقا، او را یاری کنند. بزرگ‌آقا فردای عروسی دخترش شیرین را نزد عمه‌هایش در کرمان می‌فرستد تا قباد راحت بتواند با شهرزاد رابطه برقرار کند.

پس از برگشتن شیرین از کرمان، بزرگ‌آقا قانونی می‌گذارد که قباد باید فقط هفته‌ای یک بار به دیدن شهرزاد برود. شیرین می‌خواهد برای برگشتن خودش از کرمان سفرهٔ بی‌بی نور بیندازد. در همین سفره کل‌کلی میان دو هوو پیش می‌آید که ناگهان حال شهرزاد بد می‌شود و او را به بیمارستان می‌برند. در بیمارستان مشخص می‌شود که شهرزاد از قباد حامله است و ….

افسانه بایگان و شیلا خداداد در سریال پیامک از دیار باقی

بازیگران در نقش هووی یکدیگر4
افسانه بایگان و شیلا خداداد در سریال پیامک از دیار باقی

بازیگران در نقش هووی یکدیگر، داستان این سریال دربارهٔ مرد کلاه‌بردار و خسیسی به نام منصور سیم‌خواه است که برای فرار از دست طلب‌کاران، یک دعوای ساختگی به راه می‌اندازد و وانمود می‌کند که مرده‌است. همه که فکر می‌کنند او مرده‌است او را به خاک می‌سپارند و این آغاز ماجراهایی برای منصور و اطرافیانش است…

این هم جالبه: مهتاب کرامتی زن ماکسی میلیان مردان آنجلس در 55 سالگی کنار شوهر و دخترش+ عکس و بیوگرافی

بهنوش طباطبایی و مریلا زارعی در فیلم زیر سقف دودی

بازیگران در نقش هووی یکدیگر5
بهنوش طباطبایی و مریلا زارعی در فیلم زیر سقف دودی

بازیگران در نقش هووی یکدیگر، شیرین که در زندگی خانوادگی با فرزند و همسرش به تدریج دچار مشکل می‌شود، به دنبال پیدا کردن راهی برای ایجاد ارتباط با آن‌هاست، که موفق نمی‌شود و به بحران می‌رسد. تلاش مجدد او برای برون رفت او از این بحران او را با چالش جدیدی رو‌به‌رو می‌کند. خیانت همسر او باعث رنجش این زن می شد….

نسرین مقانلو و فریبا کوثری در سریال مختارنامه

بازیگران در نقش هووی یکدیگر6
نسرین مقانلو و فریبا کوثری در سریال مختارنامه

بازیگران در نقش هووی یکدیگر، داستان این سریال مختارنامه از زخمی‌شدن حسن بن علی و رفتن وی به مدائن که حاکم آن سعد بن مسعود ثقفی، عموی مختار است شروع می‌شود. مختار از طرف عمویش فرا خوانده می‌شود تا از حسن بن علی محافظت کند. بعد از مسموم و کشته شدن حسن مجتبی توسط همسرش جعده در ادامه، داستان به وقایع سال ۶۰ هجری و مرگ معاویه و حکومت یزید و جریان بیعت‌گرفتن از حسین بن علی رفته و در نهایت پنج سال بعد از حادثهٔ عاشورا، مختار به عنوان رهبر سومین قیام پس از عاشورا با متحدکردن شیعیان با شعار «یا لثارات الحسین»به خون‌خواهی حسین بن علی و کشته‌شدگان کربلا قیام می‌کند.

نیکی کریمی و لیلا زارع در سریال ممنوعه

بازیگران در نقش هووی یکدیگر7
نیکی کریمی و لیلا زارع در سریال ممنوعه

سریال ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می‌کند؛ از دغدغه‌های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی.

کتایون ریاحی و الهام حمیدی در سریال یوسف پیامبر

بازیگران در نقش هووی یکدیگر8
کتایون ریاحی و الهام حمیدی در سریال یوسف پیامبر

بازیگران در نقش هووی یکدیگر، داستان این سریال از این قرار است که زمانی که یعقوب، مردمان بنی‌اسرائیل را به یکتاپرستی خوانده و از پرستش خدایان مختلف انذار می‌دهد؛ خدا، پیامبر بعدی را در نسل او قرار داده و یوسف را به وی عطا می‌کند که چهره‌ زیبایی دارد. یوسف در کودکی رؤیایی می‌بیند که در آن خورشید، ماه و ۱۱ ستاره برای او به سجده می‌افتند. یعقوب که این رؤیا را می‌شنود به او توصیه می‌کند تا آن را از برادران خود پنهان کند.

پس از چندی، برادران یوسف که به علاقهٔ پدرشان نسبت به یوسف حسودی می‌کردند، او را به چاه می‌اندازند و در حضور یعقوب مدعی می‌شوند که یوسف را گرگ خورده است و پیراهن خونی جعلی را به یعقوب نشان می‌دهند. پس از مدتی کاروانی او را از چاه درآورده و به عزیز مصر، پوتیفار، می‌فروشند و پوتیفار او را به عنوان غلام به همسرش زلیخا هدیه می‌دهد. زلیخا شیفته یوسف می‌شود و زمانیکه زلیخا از او خواست با او وارد بستر شود یوسف فرار کرد.

پوتیفار فرا می‌رسد و تمام تقصیرات گردن یوسف می‌افتد و یوسف به زندان می‌رود و هشت سال آنجا می‌ماند؛ اما به واسطهٔ یکی از دوستان خود در زندان که مدت‌ها پیش آزاد شده و به پادشاه مصر آمنهوتب خدمت می‌کند به کمک علم تعبیر خواب، خوابِ فرمانروا را تعبیر کرده و با خِرَد خود به یکی از نزدیکان به فرمانروا تبدیل شده و پس از مرگ پوتیفار عزیز مصر می‌شود. سرانجام پس از سال‌ها دوری، یوسف طی یک معجزه زلیخای پیر را به زلیخای جوان و زیبا تبدیل و با او ازدواج می‌کند؛ و بالاخره پس از سی و چند سال دوری، پدرش را پیدا کرده و او را با خود به مصر می‌برد.

شیرین بینا و نسرین مقانلو در سریال مسافری از هند

بازیگران در نقش هووی یکدیگر9
شیرین بینا و نسرین مقانلو در سریال مسافری از هند

بازیگران در نقش هووی یکدیگر، رامین نادری (سروش گودرزی) برای درس خواندن به هندوستان می‌رود. او که قرار است با دختر دایی خود پروانه (الهام حمیدی) ازدواج کند، با دختری هندی به نام سیتا (شیلا خداداد) آشنا می‌شود و او را برای ازدواج به ایران می‌آورد، اما ورود سیتا به ایران مشکلاتی را به وجود می‌آورد

سحر قریشی و فاطمه گودرزی در فیلم آنچه مردان درباره زنان نمی دانند

بازیگران در نقش هووی یکدیگر10
سحر قریشی و فاطمه گودرزی در فیلم آنچه مردان درباره زنان نمی دانند

دکتری است که با وجود داشتن همسر، دو فرزند و یک زندگی آرام، عاشق زنی ۳۰ سال کوچکتر از خودش می‌شود که این کار اتفاقاتی را در فیلم رقم می‌زند و تا اینکه یک روز…

مرجان محتشم و کتایون ریاحی در سریال پس از باران

بازیگران در نقش هووی یکدیگر11
مرجان محتشم و کتایون ریاحی در سریال پس از باران

بازیگران در نقش هووی یکدیگر، پس از باران روایتی انسانی از روابط ارباب و رعیتی بود. این سریال با موضوع قراردادن زندگی خانواده یک ارباب و حضور دختری با عنوان همسر دوم ارباب، شرایط جدید و مخالفت‌های خانواده ارباب «همسر اول» و عواقب و عوارض چنین حضوری را نمایش می‌داد. در این سریال عشق همراه با ارباب بودن، و مظلومیت زنان دوم اربابان و قدرت اربابان و خان‌ها را در گذشته می‌توان دید. این سریال روایتی از دوران زندگی در زمان اوایل پهلوی دوم است و مشکلاتی که مردم متحمل می‌شدند.

الهه حصاری، افسانه بایگان، بهاره رهنما در فیلم زن ها شگفت انگیزند

بازیگران در نقش هووی یکدیگر12
الهه حصاری، افسانه بایگان، بهاره رهنما در فیلم زن ها شگفت انگیزند

بازیگران در نقش هووی یکدیگر، زن‌ها شگفت‌انگیزند فیلمی به کارگردانی مهرداد فرید، نویسندگی نادیا معقولی و مهرداد فرید محصول سال ۱۳۸۹ است. ما سه نفر که با نام زن‌ها شگفت‌انگیزند به بازار آمد، داستان سه زن است که می‌فهمند با هم هوو هستند…

مریلا زارعی و شقایق فراهانی در فیلم نصف مال من نصف مال تو

بازیگران در نقش هووی یکدیگر13
مریلا زارعی و شقایق فراهانی در فیلم نصف مال من نصف مال تو

داستان فیلم دربارهٔ دو دختر دبستانی است که پس از مدتی متوجه می‌شوند خواهر هستند و پدرشان دو زن دارد و برای کمک به پدر همه سعی خود را می‌کنند تا موضوع را از مادران خود پنهان کنند. همزمان مادران آنها به‌طور اتفاقی باهم آشنا شده و دوست می‌شوند؛ بی‌خبر از اینکه هووی یکدیگرند!

پریوش نظریه و شبنم مقدمی در سریال مدینه

بازیگران در نقش هووی یکدیگر14
پریوش نظریه و شبنم مقدمی در سریال مدینه

بازیگران در نقش هووی یکدیگر، مدینه نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی که در ایام ماه رمضان سال ۹۳ از شبکه شبکه یک سیما پخش شد. سریال روایت زنی است که هم قهرمان است و هم ضد قهرمان، او مدینه نام دارد و دچار فراز و نشیب هایی می شود.

ویشکا آسایش و اندیشه فولادوند در دراکولا

بازیگران در نقش هووی یکدیگر15
ویشکا آسایش و اندیشه فولادوند در دراکولا

مریم کاویانی ، سپیده علایی و رعنا آزادی ور در فیلم هوو

بازیگران در نقش هووی یکدیگر، فیلم هوو از آقای داوودنژاد محصول 1384 که در آنت خانم ها مریم کاویانی، سپیده علایی و رعنا آزادی ور هوو هستند. هر سه همسر پسر پولداری که از پول متنفر است….

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا