;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگر نقش بچه در دردسرهای عظیم 10 ساله شد+چه پرنسس زیبایی

بازیگر نقش بچه در دردسرهای عظیم: ساحل بکرانی هنرپیشه کودکی است که اولین تجربه بازیگری اش,در واقع در نوزادی اش بود. او در سریال دردسرهای عظیم نقش فرزند,جواد عزتی و الناز حبیبی را بازی می کرد. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

ساحل بکرانی متولد سال ۹۳ است و وقتی که نوزاد بود در سریال دردسرهای عظیم بازی کرد. چهره متفاوت ساحل بکرانی او را به یکی از کودک بازیگرانی تبدیل کرده است که مورد توجه کارگردانهاست و فیلم های زیادی بازی کرده است.

برایتان جالب خواهد بود: چهره جدید هان هیو جو بازیگر دونگی خارج از سریال در 37 سالگی

بازیگر نقش بچه در دردسرهای عظیم:

بازیگر نقش بچه در دردسرهای عظیم5

هرچند هنرپیشه شدن ساحل بکرانی ابتدا انتخاب پدر و مادرش بود اما وقتی که او کمی بزرگتر شد بازیگری به علاقه او تبدیل شد و بازیگری را ادامه داد.

خیلی جالبه ببینید: عمو غلام خانوم کوچیک پس از باران بعد 23 سال در کنار همسرش

بازیگر نقش بچه در دردسرهای عظیم4

ساحل بکرانی علاوه بر بازی در سریال دردسرهای عظیم در چند فیلم دیگر نیز بازی کرده است. او یکی از محبوب ترین بازیگران کودک در این روزهاست و صفحه اینستاگرامش نزدیک به ۷۰ هزار دنبال کننده دارد.

عکس جدید 10 سالگی بازیگر نقش بچه در دردسرهای عظیم

بازیگر نقش بچه در دردسرهای عظیم1

معرفی سریال دردسرهای عظیم

بازیگر نقش بچه در دردسرهای عظیم2

سریال دردسرهای عظیم در سال ۱۳۹۳ به کارگردانی برزو نیک نژاد ساخته شده است.

در این سریال شخصیت لطیف با بازی جواد عزتی ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود کـه وی را دچار دردسرهای بسیاری کرده و مسیر زندگی‌اش را دگرگون می‌کند.

بازیگر نقش بچه در دردسرهای عظیم3

بهار «با بازی الناز حبیبی» دختر جوان و پرانرژی اسـت کـه خواستگارهای زیادی دارد ولی تمایلی بـه ازدواج ندارد. او برای همین برای خلاص شدن از دست خواستگارها از لطیف کمک می گیرد تا به‌عنوان خواستگار ساختگی با او نامزد کند. مادر بهار بـه‌ این دلیل که لطیف کاری ندارد با این ازدواج مخالفت می کند. با پیدا شدن کار برای لطیف، گویا دردسرها بـه اتمام می رسد اما…

این فیلم ها جالبه: شوهر خفن رویا میر علمی که باور نمی کنی | عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا