;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگر نقش ثریا در انتهای شب؛ زن زندگی خراب کن+ عکس های بیرون سریالش!

سحر گلدوست بازیگر نقش ثریا در انتهای شب پیش تر در فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی در نقش فرخنده ایفای نقش کرده بود. سحر گلدوست با فیلم سینمایی قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی توانست برای ایفای نقش فرخنده نامزد بهترین بازیگر زن در جشن حافظ شود.

بازیگر نقش ثریا در انتهای شب

سحر گلدوست از بازیگران شیرازی بوده و از سال ۹۵ وارد حرفه بازیگری شده است و در سریال در انتهای شب در نقش زن مطلقه به نام ثریا بازی کرده که یک دختر دارد. جدایی و طلاق بهنام و ماهرخ باعث تا او به بهنام نزدیک شود و رابطه دوستی بین آنها شکل بگیرد.

یگر نقش ثریا در انتهای شب1

در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان عکس های جدید بازیگر نقش ثریا در انتهای شب را بیرون سریال مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

سحر گلدوست بازیگر نقش ثریا در انتهای شب

او بازیگری را از کلاس های بازیگری بامداد به مدیریت پریسا بخت‌آور آغاز کرد و همین همکاری باعث شد تا برای بازی در فیلم قهرمان دعوت شود.

سحر گلدوست فیلم قهرمان
سحر گلدوست فیلم قهرمان

سحر گلدوست درباره فعالیت های هنری خود می گوید: من در شیراز تئاتر کار می‌کردم، ولی در حال حاضر ساکن کرج هستم و به واسطه‌ی حضور در کلاس‌های موسسه‌ی بامداد و ازطریق پریسا بخت آور به این فیلم معرفی شدم.

من از اصغر فرهادی و پریسا بخت آور که به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم اگر این اعتماد نبود شاید من الان بازیگر فیلم اصغر فرهادی نبودم و همیشه قدردان آن هستم.

بازیگر نقش ثریا در انتهای شب3
سحر گلدوست در کنار اصغر فرهادی

من شانس خیلی بزرگی آوردم که از طریق اصغر فرهادی به سینما معرفی شدم. قطعاً بعد از این کارِ بزرگ باید بتوانم با انتخاب‌های درست، مسیرم را به درستی طی کنم.

پنج سال است که تئاتر کار می‌کنم. فیلم «قهرمان» اولین حضور حرفه‌ای من در مقابل دوربین بوده و تحصیلات آکادمیک ندارم، اما در کلاس‌های بازیگری موسسه بامداد به مدیریت پریسا بخت‌آور شرکت داشته‌ام. خانواده‌ی من سینمایی نیستند و من تنها به عنوان بازیگر به این مسیر قدم گذاشتم.

عکس های سحر گلدوست بازیگر نقش ثریا در انتهای شب

بازیگر نقش ثریا در انتهای شب4 بازیگر نقش ثریا در انتهای شب2 سحر گلدوست در کنار امیر جدیدی

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا