;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگر نقش هانیکو در آستانه 60 سالگی شبیه سوسانو شده!+ بیوگرافی

بازیگر نقش هانیکو: یوکی سایتو بازیگر معروف سریال داستان زندگی می باشد. وی در این سریال نقش دختری به نام هانیکو را بازی کرده است. اما حالا چندین سال از این سریال گذشته و او حالا 60 سال دارد. می توان گفت که هانیکوی این سریال نه تنها پیر و شکسته نشده بلکه جذاب تر و باکلاس تر هم شده است. در بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی تصویری جالب از بازیگر نقش هانیکو سریال داستان زندگی در ۵۹ سالگی را قرار داده ایم. با گفتنی همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش اوشین در آستانه 70 سالگی اش مثل جوونای 30 ساله است+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی یوکی سایتو بازیگر نقش هانیکو

یوکی سایتو (Yuki Saito) در ۱۰ سپتامبر سال ۱۹۶۶ در ژاپن متولد شده است. وی دوران تحصیلیش را در دبیرستان دولتی سپری کرد. در سال ۱۹۸۴ در حالیکه در مقطع دبیرستان تحصیل می کرد موفق شد در سومین مسابقه سالیانه بزرگ مجله دوشیزه برنده شود. در سال ۱۹۹۴ با Nobuyasu Isarai ازدواج کرد و حاصل زندگی مشترکش یک پسر و دو دختر می باشد.

یوکی سایتو جزو هنرمندان فعال است که علاوه بر بازیگری در زمینه ی نویسندگی، سرودن ترانه و خوانندگی نیز فعالیت می کند. یوکی سایتو در طول سالهای فعالیتش هم در نقش های جدی و هم در نقش های طنز بازی کرده است. وی با بازی در سریال ژاپنی Hanekonma (داستان زندگی در ایران) بین مردم ایران به شهرت رسید.

بازیگر نقش هانیکو6

سریال داستان زندگی

 

داستان زندگی با نام اصلی هانیکو از مجموعه سریال‌های معروف در دهه 70 برای ایرانی‌هاست که آن روزها طرفداران بسیاری داشت و هر چند سال یک بار از شبکه تماشا پخش شده است. هانیکو را بیشتر البته آن نریشن ابتدایی سریال به یاد می‌آوریم: « زندگی منشور دواری‌ست…»

این مجموعه، ژاپن در حال گذار از سنت به مدرنیته را به تصویر می‌کشد و داستان دختری به نام رین (هانیکو) را روایت می‌کند که با تشویق استاد و سرسختی خودش موفق به ادامهٔ تحصیل شده و به عنوان اولین خبرنگار زن ژاپنی به استخدام یکی از روزنامه‌های آن دوران در می‌آید.

بیشتر بخوانید: بازیگران خردسال قدیم الان چه کاره اند و چه شکلی شده اند؟

بازیگر نقش هانیکو1

همزمان با ورود او به یکی از شاخصه‌های اصلی دنیای مدرن یعنی دنیای خبر، اطلاعات، کلمات و روزنامه نگاری، ژاپن نیز متحد با آلمان هیتلری، وارد جنگ جهانی دوم می‌گردد. برادر هانیکو هم که به دیگر ویژگی مهم مدرنیته، یعنی میل و علاقه مفرط به فیلمسازی و جهان تصویر مجهز است، حین فیلمبرداری در این جنگ کشته می‌شود. می‌تسو خواهر کوچک‌تر هانیکو، قربانی سنت، در سنین کم ازدواج می‌کند و به دلیل سخت گیری خانواده همسر کشاورزش و مادرشوهر سنگدل خود، بی‌هیچ اعتراض و مبارزه‌ای، تسلیم سرنوشت شده و در جوانی بدون اینکه آینده‌ای روشن (فرزندش) را ببیند، از دنیا می‌رود.

این مطالب هم جالبه: علی فروتن عمو فیتیله جمعه تعطیله با چهره ای پیر کنار خانواده جوانش+ بیوگرافی

بازیگر نقش هانیکو4

این سریال با نام داستان زندگی برای اولین بار از شبکه ۲ در برنامه تصویر زندگی پخش می‌شد. هرچند به اندازه اوشین تاثیرگذار نبود، به هر صورت توانست مخاطبان بسیاری را جذب کند.

عکس های جدید بازیگر نقش هانیکو

بازیگر نقش هانیکو7

بازیگر نقش هانیکو2 بازیگر نقش هانیکو5

برایتان جالب خواهد بود

هادی کاظمی بازیگر نظام دو برره در کنار همسر جذاب و معروفش + عکس و بیوگرافی

بازیگر کودکی اوشین بعد ۴۰ سال چه خانوم با شخصیتی شده+ عکس و بیوگرافی

راز خیانت در استوری جنجالی یکتا ناصر

تولد کریم باقری 50 ساله در کنار دو پسر و همسرش+ عکس خاندان و بیوگرافی

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. این سریال روزای خیلی بدی رو یادم میاره 🥲
    بمباران تهران، تو زندانهایی که کروبی واسه خونواده شهدا ساخته بود. من اون موقع خیلی کوچیک بودم چهار پنج سالم بود فک کنم. مربی ها که بچه های خردسال شهدای جنگ رو با دعوا و گوشمالی و کتک میخوابوندن خودشون مینشستن این سریالو نگاه میکردن. یه شب که تب داشتم منو نذاشتن تو تخت پیش بچه های دیگه، بُردنم تو سالن پیش خودشون، و من با ترس از زیر پتو یه قسمت از این سریال رو دیدم. رنجی که من تو اون سن کشیدم هانیکو و اوشین هم به خواب نمیدیدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا