;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگر هوسانیانگ جنگجویان کوهستان + 73 سال برا ژاپنی ها شوخیه!

سانائه سوچیدا بازیگر هوسانیانگ: سانائه سوچیدا  بازیگر زن ژاپنی است که زاده ۲۶ جولای ۱۹۴۹ در شهر تویوناکا در اوزاکا ژاپن است. نقش آفرینیش در نقش هو سان-نیانگ در سریال جنگجویان کوهستان (١٩٧٧) وی را در میان ایرانیان چهره ای شناخته شده کرد. با بخش فرهنگ و هنر و معرفی هنرمندان گفتنی همراه باشید.

جنگجویان کوهستان با نام اصلی کرانه رود که در بین فارسی زبانان با نام لیانگ شان پو نیز شناخته می‌شود، سریالی‌ ژاپنی است که اوائل دهه ۱۳۷۰ شمسی از شبکه یک سیما در زمان VHF پخش می‌شد.

جالبه ببینید: نگار نیکدل بازیگر زخم کاری: دختر مجری معروف تلویزیون+ تصاویر

لیانگ شان پو نام منطقه‌ای در کوهستان‌های چین در کرانه‌‌ی رود زرد و محل استقرار شورشیان چین بود. همان طور که از نام سریال بر می‌آید منظور از کرانه رود در واقع رود زرد در چین است. بسیاری از ایرانیان خاطره تماشای این سریال به صورت رنگی یا سیاه و سفید را دارند و نامش را به لیان شامپو می‌شناسند که در بین ایرانیان دقیقاً ضرب‌المثل و معادلی‌ست برای محله‌های هرج‌و‌مرج اعم از سرقت، دزدی، خلاف و اعتیاد تا درگیری و قتل است.

برایتان جالب خواهد بود: عکس های زن و دختر واقعی مهران احمدی بهبود سریال پایتخت

در زیر چند عکس از چهره بازیگر هوسانیانگ در سن 73 سالگی و بعد از گذشت 50 سال از پخش سریال جنگجویان کوهستان به اشتراک می گذاریم:

سانائه سوچیدا بازیگر هوسانیانگ 1 سانائه سوچیدا بازیگر هوسانیانگ 2

واقعا 73 سال برای ژاپنی ها شوخیه و اینقدر سرحال و شاداب داره به آرامی زندگی میکنه!

این جالبه: خواهران سریال دلنوازان بعد 14 سال در کنار شوهرای واقعیشون+عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا