;
سرگرمی

بازی کلمات: خیلی سریع حدس بزن، شادترین کشور دنیا در سال 2023 کجاست؟!

شادترین کشور دنیا در سال 2023: بازی کلمات امروز به جغرافیا و البته اطلاعات عمومی شما بستگی داره که میتونه سطح اطلاعات رو به شدت به چالش بکشه و نشون بده چقدر اهل مطالعه مطالب روز هستی و چقدر حافظه ات قویه؟

شادترین کشور دنیا در سال 2023

البته که باید بگم در این چالش ما، در تصویر زیر یه راهنمای کوچ ک هم گذاتیم تا راحت تر بتونی بگی: شادترین کشور دنیا در سال 2023، کجاست؟

همچنین ببینید: چیستان: آن چیست که بالا می رود و هرگز پایین نمی آید؟

شادترین کشور دنیا در سال 2023

جالبه: تست هوش تصویری وحشتناک: کدوم مادر اشتباهش تو آفسایده؟!

.

.

.

.

خب زمان داره به سرعت می گذره و این میتونه برات بد باشه.

.

.

.

جواب بازی کلمات

شادترین کشور دنیا در سال 2023-1

جواب کشور فنلاند است.

فنلاند در صدر لیست شادترین کشور های دنیا در سال 2023 قرار دارد. این کشور میزبان بزرگترین مجمع الجزایر جهان، بزرگترین دریاچه اروپا و بیابانی وسیع به نام لاپلند است که حدود 75 درصد از سطح فنلاند را دربرگرفته است.

شادی در خون مردم فنلاند جریان دارد و برای سال های متمادی مردم این کشور در صدر شادترین مردم دنیا بوده اند. فنلاندی ها زندگی را همانطور که هست می بینند و می پذیرند و این خصلت باعث شده فنلاندی ها در شرایط سخت زندگی دچار مشکل نشوند.

راز شاد بودن مردم فنلاند لذت بردن از دقایق زندگی و اتفاقات کوچک است. مثلا شاید بسیاری از آنها را ببینید برای ساعت ها روی یک نیمکت نشسته اند و از منظره دریاچه لذت می برند و همین برای شروع هفته ای بی نظیر کافیست.

خبر خوش!

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد!

این مطالب هم جالبه:

بازی کلمات: نجات یافته از آتش! اگر کتابخوانی سریع بگو کدام شخصیت افسانه ای پارسی است؟

بازی کلمات: نام پسری که توسط پدرش به اشتباه کشته شد؟!

چیستان: آن چیست که بالا می رود و هرگز پایین نمی آید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا