;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس های جذاب بانو هیآپ سریال جومونگ: باورت نمیشه بچه اش دو برابر خودش باشه!

بانو هیآپ سریال جومونگ: جالب است بدانید اوه یون آه بازیگر کره ای است که کاراکتر هی آپ در سریال بادها را بازی می کند. در ادامه مطلب بانو هیآپ سریال جومونگ در بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی به بیوگرافی و عکس های جالب این بازیگر کره ای پرداخته ایم.

این هم جالبه: تصاویر برهنه تیلور سوئیفت خواننده آمریکایی و پارتنر جدیدش

بیوگرافی هیآپ بیرون سریال جومونگ 2

نام و نام خانوادگی : اوه یون آه
سال تولد: 1980 (1361)
محل تولد: اولسان، کره جنوبی
حرفه: بازیگری
سال های فعالیت: از سال 2003 تا کنون
همسر: سونگ مدیر یک موسسه بازرگانی
فرزندان: یک فرزند
قد : 172
وزن : 49

این رو هم بخون: زندگی خصوصی ایرج نوذری بازیگر 5 زبانه + تصاویر خانوادگی

بانو هیآپ سریال جومونگ3

بیوگرافی بانو هیآپ سریال جومونگ

اوه یون آه بازیگر کره ای در ۲۱ نوامبر ۱۹۸۰ در کره جنوبی متولد شد. او با شروع کار در زمینه مدلینگ و با بازی در سریال “درون طوفان” (۲۰۰۴)، وارد دنیای بازیگری شد. در سال ۲۰۰۶ با بازی در سریال “تنها در عشق”، به شهرت رسید.

این را هم ببینید: تیپ جنجالی زن سوئدی سامان قدوس در قطر+ عکس های عروسیشون

ازدواج بانو هیآپ سریال جومونگ

اوه یون آه در ۵ ژانویه ۲۰۰۷ با سانگ هون، مدیر تبلیغاتی، در هتل امپریال پالاس سئول ازدواج کرد. آنها یک فرزند پسر دارند.

بانو هیآپ سریال جومونگ2 بانو هیآپ سریال جومونگ5 بانو هیآپ سریال جومونگ4 بانو هیآپ سریال جومونگ6

سریال امپراطور بادها

سرزمین بادها یا امپراتور بادها (به انگلیسی: The Kingdom of The Winds)، یک مجموعه تلویزیونی تاریخی محصول سال ۲۰۰۸ است، که از شبکه کی‌بی‌اس کره جنوبی پخش شد. سونگ ایل گوک و چویی جونگ وون از بازیگران این مجموعه هستند.

این مجموعه به دلیل ادامه دادن بحث افسانه جومونگ، به جومونگ ۲ نیز معروف است و به دائموسین، نوه جومونگ، مؤسس امپراطوری گوگوریو، می‌پردازد. در ادامه این مجموعه، مجموعه جا میونگ گو ساخته شد که معروف به جومونگ ۳ شد. اوه یون آه در این سریال کاراکتر هیآپ (فرمانده بخش امنیت گوگوریو) را بر عهده داشت.

این هم جالبه: ممیسابو در سریال یوسف پیامبر با همسر و فرزندانش بیرون سریال+عکس

داستان سریال جومونگ 2 یا امپراطور بادها

ماجرای این مجموعه، سال‌ها پس از ماجراهای سریال افسانه جومونگ، و دربارهٔ سومین پادشاه گوگوریو، موهیول است. در حالی که پادشاه یوری (Yuri) در حال مبارزه با بربرها است، سران قبایل علیه او کودتا می‌کنند، اما او آنها را شکست می‌دهد و مغز متفکر را می‌کشد. سانگ گا (Sang-Ga) رئیس قبیله بیرو به دلیل امتناع از مشارکت در کودتا، از مجازات در امان است.

پسر جدید یوری با یک پیشگویی تلخ به دنیا می‌آید که خانواده اش را خواهد کشت و پادشاهی را ویران خواهد کرد. یوری اعلام می‌کند که برای جلوگیری از پیشگویی، بچه را خواهد کشت. شاهزاده هه میونگ (Hae-Myeong) مخالف بود اما فایده ای نداشت. نوزاد ظاهراً در این مراسم کشته می‌شود، اما یوری او را زنده و سالم به هه میونگ می‌دهد و به او می‌گوید که نوزاد را به جایی که می‌تواند بزرگ شود و زندگی‌اش را بگذراند ببرد و نام او را موهیول (Muhyul): به معنی بی‌روح گذاشت. هه میونگ، موهیول را به عشق سابقش هی-آپ (Hye-Ap) می‌دهد که از مقبره جومونگ در غار محافظت می‌کند.

شاید این رو هم خوشت بیاد: زن پولدار کریم انصاری فرد+ عکس های خانوادگی و بیوگرافی

چندین سال بعد، موهیول بالغ با دوستش مارو (Maro) زندگی عادی دارد. در خیابان‌های جولبون، یک رهبر باند به نام چو بالسو؛ (Chu-Balso) به موهیول قلدری می‌کند و مدال او را که خواهرش سه ریو (Se-Ryu) هنگام خداحافظی به او داد، می‌گیرد. هی آپ، موهیول و مارو را به دلیل ترک غار زندانی می‌کند. غار توسط سایه‌های سیاه، نیروهای ویژه و مخفی بویو مورد حمله قرار می‌گیرد.

هیآپ به مارو می‌گوید که برود و از هائه میونگ (Hae-Myeong) که فرماندار جولبون است کمک بخواهد. سایه‌ها متوجه می‌شوند که مقبره توسط یک مکانیسم دفاعی مرگبار محافظت می‌شود و موهیول را تهدید می‌کنند که برود و شمشیر جومونگ را با زندگی هی اپ بیاورد. موهیول موفق می‌شود از تله‌ها عبور کند و شمشیر را بیاورد که هائه میونگ و افرادش از راه می‌رسند و سایه‌ها را می‌کشند. هائه میونگ موهیول و مارو را با خود می‌برد بدون اینکه هویت واقعی خود را به او بگوید.

برایتان جالب خواهد بود

این هم جالبه: تغییر چهره بازیگران سریال دلدادگان پس از 6 سال + همه از این رو به آن رو شدن!

تغییر چهره مجری کلید اسرار بعد از 24 سال و در 55 سالگی

عمو غلام خانوم کوچیک پس از باران بعد 23 سال در کنار همسرش

تصاویر جدید از آزاده آل ایوب خاله نرگس برنامه رنگین کمان بعد 20 سال

عکس های جدید و لاکچری مرجانه گلچین در 59 سالگی که با تیپ سریال هاش خیلی فرق داره!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا