;
فرهنگ و هنرهنرمندان

پریسا اکبرنژاد بازیگر دو نفر و نصفی در 33 سالگی با تیپ خارج+ بیوگرافی

پریسا اکبرنژاد بازیگر دو نفر و نصفی به کارگردانی یدالله صمدی می باشد. فیلم سینمایی دو نفر و نصفی در سال ۱۳۷۰ به کارگردانی و نویسندگی یدالله صمدی ساخته شد. دو نفر و نصفی با موضوع زن جوانی (آتنه فقیه‌نصیری) دختر ۱۱ ماهه‌اش، پریسا را به پارک می‌برد، اما کالسکه در سراشیبی پارک به حرکت درمی‌آید و از پارک خارج می‌شود و…. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی پریسا اکبرنژاد بازیگر دو نفر و نصفی و تصاویری از او و همسرش در خارج را ببینید. با گفتنی همراه باشید.

بیوگرافی پریسا اکبرنژاد بازیگر دو نفر و نصفی

پریسا اکبرنژاد، بازیگر، تئاتر و سینما و تلویزیون ایرانی در سال ۱۳۶۹ در تهران متولد شد. او بازیگر کودک در دهه ۷۰ است و برای اولین بار با بازی در فیلم سینمایی دو نفر و نصفی به مخاطبان معرفی شد.

هر چند پریسا اکبرنژاد دیگر در زمینه بازیگری و سینما فعالیتی ندارد و هم اکنون در خارج در کشور زندگی می کند. از پریسا اکبر نژاد به عنوان اولین بازیگر کودک ۱۱ ماهه سینمای ایران یاد می شود.

پریسا اکبرنژاد در دوران خردسالی در فیلم سینمایی دو نفر و نصفی بازی کرده است. او در این فیلم به همراه علیرضا خمسه و فرامرز قریبیان بازی کرده و طبق تصویر آقای بازیگر او را در آغوش گرفته است. این عکس مربوط به ۳۰ سال گذشته است. حالا خانم بازیگر بزرگ شده است. تصویری از پریسا اکبر نژاد بازیگر فیلم دو نفر و نصفی منتشر شده است.

این مطالب هم جالبه: علی فروتن عمو فیتیله جمعه تعطیله با چهره ای پیر کنار خانواده جوانش+ بیوگرافی

تصاویر جدید پریسا اکبرنژاد بازیگر دو نفر و نصفی در کنار همسرش

پریسا اکبرنژاد بازیگر دو نفر و نصفی2 پریسا اکبرنژاد بازیگر دو نفر و نصفی1

این مطالب هم جالبن:

افشاگری شقایق نوروزی ترنگ سریال بیداری از آزار جنسی+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا