;
سرگرمی

کدوم یکی از خانوم های تصویر قبل از زندانی شدن قرار بوده ازدواج کنه؟

آزمون خانوم بدشانس برای کسانی است که می خواهند میزان هوش و نبوغ خود را به چالش بکشند. به نظر شما کدوم یکی از خانوم های تصویر قبل از زندانی شدن قرار بوده ازدواج کنه؟

آزمون خانوم بدشانس

شما سه زن زندانی را می بینید. دو تن از این زنان متأهل بوده که به دلیل جرمی به زندان افتاده اند. اما ماریا دختری است که بدلیل یک اتهام نادرست به زندان افتاده است. او قرار بود که بزودی مراسم نامزدی خود را برگزار کند. اما افتادن او در زندان، برگزاری این مراسم را به تعویق انداخت. به نظر شما ماریا کدامیک از زنان تصویر است. با دقت جزئیات تصویر را بررسی کنید. یادتان باشد که برای رسیدن به پاسخ تنها 6 ثانیه وقت دارید!

حتمن بخوانید: داستان آباد شدن و خراب شدن عالم با سبیل شاه عباس!

آزمون خانوم بدشانس1

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون خانوم بدشانس

امیدواریم در زمان مشخص شده پاسخ این تصویر معمایی را پیدا کرده باشید. اگر هنوز گیج هستید و زمان بیشتری برای پاسخ می خواهید، می توانید به بالا برگردید و آزمون را بررسی کنید. سعی کنید جزئیات را خوب بررسی کنید.

جالبه: با تست شخصیت ما و انتخاب یک کدو تنبل بفهمید بیشتر احساساتی هستید یا منطقی!

.

ببینید: تست شخصیت: با انتخاب یک دوربین بفهم که به صورت طبیعی منظمی یا نه؟

.

.

.

.

.

درست حدس زدید. ماریا اولین دختر از سمت راست است. اگر دقت کنید جای انگشتر در دست چپ دو زن دیگر دیده می شود. ولی ماریا جای انگشتر در دست ندارد. زندانی ها قبل از ورود به زندان باید همه اشیا فلزی خود را به بخش امانات زندان تحویل دهند. همچنین اشاره شد که دو زن از سه رن تصویر متأهل بوده اند.

آزمون خانوم بدشانس2

شما با کمک بازی های فکری می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید. سوالات هوش تصویری یکی از مهمترین بخشهای بازی های فکری است که می تواند در کنار سرگرم کردن شما، زمینه را برای فعالیت ها و ورزش مغز فراهم کند. مغز نیز همانند جسم برای بهیود و افزایش کارایی خود نیازمند به ورزش است و ورزش مغز نیز حل معادلات و سوالاتی است که آن را درگیر و دچار چالش کند.

مجله گفتنی بهترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری و به خصوص سوالات هوش تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. شما با انجام این سوالات هوش می توانید ذهن خلاق خود را فعال نگه داشته و روز به روز نیز به رشد و بهبود آن کمک کنید.با انجام منظم بازی های فکری خواهید فهمید که روز به روز مهارت های شناختی شما دچار پیشرفت می شود و شما در شناسایی پدیده ها جزئی نگرتر شده اید.

برایتان جالب خواهد بود

جالبه: تست شخصیت: با انتخاب یک ستاره ما نشان خواهیم داد که آیا دارای نظم هستید یا بی خیال!

اگه آدم شناسی بگو کدوم مرد به درد زندگی می خوره؟

مغز خود را آزمایش کنید و آخرین معادله را در این تست هوش با بستنی ها در 15 ثانیه حل کنید!

معروفترین داستان کوتاه دنیا که فضای مجازی را ترکانده! حتمن بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سه =

دکمه بازگشت به بالا