;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی حدیثه تهرانی دختر آرام و معصوم سریال های تلویزیون بعد از مهاجرت به آلمان+ عکس با شوهرش!

بیوگرافی حدیثه تهرانی، بازیگر ایرانی متولد سال ۱۳۶۳ در تهران و محله نارمک است. او یک خواهر بزرگتر از خود دارد که در خارج از ایران مشغول به تحصیل است. حدیثه تهرانی یک دوره بازیگری را نیز در کلاس‌های آزاد بازیگری گذرانده است.

حدیثه تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون به آلمان مهاجرت کرده است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی حدیثه تهرانی و تصاویر شوهرش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیوگرافی حدیثه تهرانی

این بازیگر در 21 آذر 1363 در تهران متولد شد. او در محله نارمک تهران بزرگ شد و اخیراً با همسرش در منطقه تهرانپارس زندگی می‌کند.

او رشته مامایی را برای رضایت خانواده انتخاب کرده و تا مقطع لیسانس در این رشته تحصیلات خود را ادامه داده است. اما پس از ورود به عرصه سینما، فعالیت آن‌چنانی در این حوزه نداشته و بعداز آن به‌طور کلی این رشته را کنار گذاشته است.

بیوگرافی حدیثه تهرانی

به عنوان یک بازیگر، بیشتر در نقش‌های دختران آرام و معصوم در سریال‌های تلویزیونی به تصویر کشیده شده است. او معتقد است که میمیک صورتش بیشتر به این‌گونه نقش‌ها می‌خورد، اما دوست دارد که کاراکترهای متفاوت‌تر را هم تجربه کند. او فعالیت خود را ابتدا در تلویزیون آغاز کرده و بعدها به سمت سینما و تئاتر رفته است. تهرانی در دنیای بازیگری، کمتر خود را درگیر حواشی می‌کند و تمرکزش روی فعالیت هنری است.

خانواده حدیثه تهرانی

وی تنها یک خواهر بزرگتر به نام هانیه دارد که دکترای ژنتیک را اخذ کرده و در آلمان زندگی می‌کند.

اوایل، پدر و مادر حدیثه مخالف حضور او در عرصهٔ هنر و بازیگری بودند. به همین دلیل، حدیثه رشتهٔ مامایی را برای تحصیل انتخاب کرد. او از کودکی علاقهٔ زیادی به بازیگری داشته است، اما در ابتدا خانوادهٔ او فکر می‌کردند که او این حرفه را به دلیل زرق و برق آن دوست دارد.

بیوگرافی حدیثه تهرانی1

ورود به سینما و تلویزیون

حدیثه تهرانی، وقتی ۲۵ ساله بود، از کلاس بازیگری به دفتر ابوالقاسم طالبی (کارگردان) برای کار جدیدش معرفی شد و در سال ۱۳۸۸ با سریال “به کجا چنین شتابان” وارد دنیای تلویزیون شد. در سال ۹۱، در فیلم تلویزیونی “لارستان ۶:۳۰ بامداد” به ایفای نقش پرداخت. سپس با فیلم “پانسیون” در سال ۱۳۹۲ تجربه بازی در سینما را آغاز کرد. شهرت و شناخته شدن او پس از بازی در مجموعه تلویزیونی “شاید برای شما هم اتفاق بیفتد” و سریال “خوش نشین‌ها” در سال ۱۳۸۹ به کارگردانی سعید آقاخانی بیشتر شد.

شوهر حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی چندین سال است که با کیان مقدم، موزیسین سبک راک، ازدواج کرده است. کیان مقدم در تهران متولد شده و به عنوان یک آهنگساز و خواننده سبک راک شناخته می‌شود.

حدیثه تهرانی1

فیلم‌های سینمایی

“پسرهای ترشیده” (1383)
“شکلات داغ” (1388)
“لارستان ۶:۳۰ بامداد” (1391)
“دو ساعت بعد مهرآباد” (1391)
“پانسیون دختران” (1392)
“پیش شرط ازدواج” (1392)
“وام عسل” (1393)
“عشقولانس” (1395)
“دریاچه ماهی” (1395)
همچنین، او در تله‌فیلم “زندگی خصوصی امیر” نیز حضور داشته است.

مجموعه‌های تلویزیونی

“به کجا چنین شتابان” (1388)
“خوش‌نشین‌ها” (1389)
“آسمان همیشه ابری نیست” (1389)
“شاید برای شما هم اتفاق بیفتد” (1390)
“تکیه بر باد” (1391)
“معراجی‌ها” (1392)
“برابر با اصل” (1393)
“آقا و خانم سنگی” (1394)
“دیوار شیشه ای” (1395)
“پرواز در ارتفاع صفر” (1396)
“وارش” (1398)
“آقا مرتضی” (1399)
“بیا می‌بخشیم”
“آخرین شب سال”
“مرثیه‌ای برای مرتضی”
“شاعر و برادرش”
“پنجشنبه شب”
“عشق پول” (1398)
“خراش” (تله‌فیلم)
“زندگی خصوصی امیر” (تله‌فیلم)
“عطسه‌های نحس” (1390)
“وقت بزرگ شدنه” (1392)
“ماهچراغ” (1402)

 در تئاتر

“میرمهنا”، کارگردان: سیروس کهوری نژاد
2. “اتوپیا”، کارگردان: آرش سنجابی

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا