;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ساقی زینتی نماد بدجنسی در سریال های ایرانی+ عکس شوهر و دخترش

ساقی زینتی بازیگر متولد سال ۱۳۴۹ اهل رشت است. پدر ساقی زینتی فردی متعصب و برادرش نیز ارتشی بود اما با وجود این موانع او وارد عرصه هنری شد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی ساقی زینتی را بخوانید و تصویر وی با دخترش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیوگرافی ساقی زینتی

نام و نام خانوادگی: ساقی زینتی
سال تولد: 1349
حرفه: بازیگری
سوابق: از سال 1366 تاکنون
وضعیت تاهل: مجرد

ساقی زینتی1

تحصیلات

او فارغ التحصیل رشته ریاضی در مقطع فوق لیسانس است.

شروع فعالیت هنری

در ابتدای امر وارد رادیو شد و پس از آن پا به عرصه تئاتر گذاشت. وی در سال ۱۳۶۶ در سن ۱۷ سالگی به دنبال آگهی «تله فیلم مخمصه» در رشت برای بخش خیاطی تست داد اما به خاطر اینکه نیاز به عروسک دوز داشتند شانس خود را در بخش بازیگری امتحان کرد.

وی در این تست قبول شد و اولین بار با این فیلم در چند سکانس کوتاه در مقابل دوربین قرار گرفت ، دو هفته بعد با «فیلم شکار» توانست دومین تجربه بازیگری خود را کسب کند.

ساقی زینتی2

زندگی در رشت و محل کار تهران

جالب است بدانید وی به مدت ۱۱ سال برای تئاتر از رشت به تهران می‌رفت به گفته خودش : طوری رفتار می‌کردم که هیچکس نمی‌دانست من در رشت زندگی می‌کنم و به تهران رفت و آمد دارم غروب با اتوبوس به رشت می‌رفتم و صبح زود به تهران برمی‌گشتم

اولین سریال

در سال ۱۳۷۷ در سن ۲۸ سالگی با «سریال لک لک‌ها بر بام» به کارگردانی «جواد کهنمویی» و سپس با «سریال دنیای شیرین دریا » وارد قاب تلویزیون شد.

شهرت

با «سریال پس از باران» در سال ۱۳۷۹ به کارگردانی سعید سلطانی به اوج شهرت خود رسید. او در این سریال ۳۷ قسمتی کاراکتر «توران» را بر عهده داشت.

همسر و فرزند ساقی زینتی

ساقی زینتی و دخترش
ساقی زینتی و دخترش

او سال‌ها پیش ازدواج کرده که ثمره این ازدواج یک دختر به نام سارینا صابریست. سارینا متولد سال ۱۳۸۰ است، البته همسر وی چند سالیست که فوت کرده است. به دلیل اینکه رشته تحصیلیش ریاضی بوده است در کنار بازیگری هم اکنون تدریس ریاضی هم انجام می‌دهد.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 13 =

دکمه بازگشت به بالا