;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی شهاب مرادی و خانواده اش+ عکس

شهاب مرادی متولد ۲۲ اسفند ۱۳۵۰ در تهران، روحانی و سخنران ازدواج است. تحصیل کرده حوزه علمیه می باشد که با موسسه روانشناسی زندگی بهتر و بعدها با کلاس های موضوع ازدواج و مجردها مورد توجه قرار گرفت. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی شهاب مرادی را بخوانید و تصاویر وی را مشاهده کنید.با مجله گفتنی همراه باشید.

بیوگرافی شهاب مرادی

از سال ۱۳۸۶ فعالیت رسانه ای خود را با برنامه «مردم ایران سلام» با اجرای محمدرضا شهیدی فر از شبکه دو سیما آغاز کرد. نخست در یک وبلاگ می نوشت که بخش تعاملی یا پرسش و پاسخ قوی داشت سپس با ظهور شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر به اینستاگرام نقل مکان کرد.

ماجرای موسسه روانشناسی

پس از مدتی توانست دو موسسه روانشناسی با عنوان زندگی بهتر در شرق تهران را تاسیس کند. سپس در سال های اخیر با برگزاری کلاس هایی با موضوع ازدواج و با عنوان کلاس مجردها در کانون توجه قرار گرفت.

شهاب مرادی1

شهرت

شهاب مرادی در سال ۱۳۹۴ با انتقاد گسترده به سریال «معمای شاه» خود را سر زبان ها انداخت او اعتقاد داشت دیالوگ های این سریال باور پذیر و برای مخاطب قابل پذیرش نیست.

آیا کسی باور می کند شاه ضعیف و همجنس باز بوده است؟ این پدرسوخته اتفاقا قوی بود و همه دنیا پشت سرش بودند و عظمت امام این بود که چنین فردی را شکست داد. کسی با دیدن این سریال درباره بد بودن شاه قانع می شود؟ چرا چنین پولی باید صرف چنین سریال بی تاثیری شود؟

طرفدار صدای شجریان

آن زمان که ما شجریان گوش می کردیم خیلی ها که الان از او طرفداری می کنند، می گفتند اینها چیست گوش می کنید؟ یاد بدهکاری ها و بدبختی های مان می افتیم و… ولی استاد با سلیقه شنونده کاری کرده که کسانی که شجریان گوش می کردند، دیگر هیچ چیزی به گوش شان این جور دلنشین نمی آید.

سینما دربستی

با خانواده و دوستانم سینما می روم بعضی وقت ها که یک فیلم را خیلی دوست داشته باشم، شده که سینما را دربست کردیم و رفتیم فیلم را دیده ایم.

ازدواج و خانواده

شهاب مرادی سالهاست ازدواج کرده است او دارای سه فرزند می باشد دو فرزند پسر به نام های «حسین» و «هادی» و یک دختر بنام «هدی» می باشد.

شهاب مرادی2

من به دلیل مشغله هایم نسبت به دیگر پدر ها کمتر منزل هستم اما کمتر حرف نمی زنم و اگر با بچه هایم کم حرف بزنم ولی کیفیت گفتار و ارتباط خوب است.

اصلا آدم مبهم و مخفی ای نیستم و ساعتی بر من نمی گذرد که خانواده ام از من بی خبر باشند. من در محیط خانه آخوند بازی بلد نیستم چون در خانه پدر و همسر هستم و نقش دیگری ندارم.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا