;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی منصور خواننده+ تصاویری از زن و بچه هاش در آمریکا!

بیوگرافی منصور خواننده: منصور جعفری مَمَقانی (زادهٔ ۶ مرداد ۱۳۵۰) که با نام هنری منصور شناخته می‌شود، خواننده و آهنگساز ایرانی ساکن لس آنجلس است. او سال ۱۳۶۴ ایران را ترک کرد و از ۱۳۷۰ به فعالیت حرفه‌ای در موسیقی پاپ روی آورد.

این هم جالبه: مستانه مهاجر و علت طلاق از پژمان بازغی تا خبر سرطان + عکس و بیوگرافی

بیوگرافی منصور خواننده

تحصیلاتش را بیشتر از دبیرستان در لس آنجلس ادامه نداده است، پدر و مادرش تورک زبان و اهل شهرستان میاندوآب، آذربایجان غربی هستند. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی منصور خواننده را بخوانید و تصاویر خانوادگی وی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیوگرافی منصور خواننده

این هم جالبه: بازیگر نقش زهرمار خان در گیلدخت همان فرمانده داعش است!+ عکس

زندگی در ایران و شغل

بیوگرافی منصور خواننده: او بیشتر در کنار مادر بزرگ خود در تهران، میدان ژاله زندگی می کرد. منصور تا سن ۱۳ سالگی در ایران همراه مادر بزرگش در تهران زندگی می کرد؛ و بیشتر خاطرات او به دوران مدرسه در خیابان نادرای دبستان مهرجو خلاصه می شود، او بعنوان شاگرد مدتی در بازار مبل دلاوران مشغول بود.

علت مهاجرت

سيزده چهارده سالم بود به آمريکا آمدم. يک سال اول در پانسيون تنها بودم و بعد يکی از اقوام آمد آمريکا و بعد مادرم و خانواده ام آمدند.

از مدرسه تا شروع کار

بیوگرافی منصور خواننده: بعد از مهاجرت مدتی وارد مدرسه‌ ای در لس آنجلس شد، منصور پس از اتمام دوران تحصیل در دبیرستان به عنوان همخوان روی صحنه و هم چنین در استودیو های ضبط موسیقی کار پرداخت.

منصور کم‌کم به کار ضبط موسیقی آشنا شد و بالاخره موسیقیدانی که قبلاً با او سابقهٔ هم کاری داشت او را به منظور تنظیم آهنگ‌ ها در پروژه شخصی خویش وارد کرد و او را استخدام کرد.

در لس آنجلس کار می کردم شغل های مختلفی داشتم. مغازه پيجر و سلولر فون داشتم و مخارج توليد اولين آلبومم که سه سال طول کشید انتشار داد، در این فاصله زیر نظر استادان آواز، تکنیک آوازش را بهتر از گذشته نماید. منصور معلم اول موسیقی خود را عبدی یمینی معرفی می‌کند. کسی که در آلبو م اول و تاقبل از عزیمت به ایران با او همکاری داشت.

ازدواج و فرزندان

بیوگرافی منصور خواننده: منصور در سال ۸۷ با دختر مورد علاقه خود سوگل ازدواج کرد، در مجلس عروسی اش نصرالله معین که رفاقت دیرینه ای با منصور داشت،سنگ تموم گذاشت و از اول تا آخر مجلس به افتخار این دو شاخ شمشاد خوند. این زوج صاحب دو دختر و یک پسر هستند.

منصور خواننده1 منصور خواننده2

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سه =

دکمه بازگشت به بالا