;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی مهتاب ثروتی راپونزل زیبای ایران و اطلاعات خانوادگیش+ عکس های جدید

مهتاب ثروتی بازیگر جوان ایرانی است که در سینما و تلویزیون مشغول فعالیت است و به جز بازیگری در زمینه عکاسی نیز فعالیت داشته است. او بازیگر سریال خاتون است که از شبکه نمایش پخش شد و در نقش ماری بازی می کند. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی مهتاب ثروتی را بخوانید و جدیدترین تصاویر وی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

چکیده ای از بیوگرافی مهتاب ثروتی

نام و نام خانوادگی: مهتاب ثروتی

تاریخ تولد: 2 بهمن 1370

محل تولد: تهران

پیشه: بازیگر سینما و تلویزیون و عکاس

وضعیت تأهل: مجرد

مهتاب ثروتی5

اولین تجربه ی بازیگری مهتاب ثروتی بازی در سریال کیمیا بوده است. مهتاب ثروتی بازیگر جوان ایرانی است که در سینما و تلویزیون فعالیت دارد. او در 2 بهمن سال 1370 به دنیا آمد. تحصیلات خود را در رشته عکاسی به اتمام رساند. مهتاب در فیلم های سینمایی همچون “هدیه”، “آخرین زمزمه” و سریال “روح الله” عکاسی کرده است.

مهتاب ثروتی2

خانواده مهتاب ثروتی

مهتاب در یک خانواده 5 نفری زندگی می کند و یک خواهر و یک برادر دارد. او برای اولین بار در سریال کیمیا و در نقش “سلما” دختر جنوبی که دوست صمیمی کیمیا بود حضور پیدا کرد. اولین تجربه او در تلویزیون نیز مربوط به بازی اش در سریال “در جستجوی آرامش” به کارگردانی سعید سلطانی می باشد که در تابستان 1396 از شبکه تهران پخش شد.

از آثار مهم او می توان به بازی در سریال خاتون، متولد 65، پاستاریونی و حریم شخصی اشاره کرد.

مهتاب ثروتی1

شروع فعالیت هنری مهتاب ثروتی

بسیاری از علاقمندان به سریال های تلویزیونی، این بازیگر جوان را با سریال های کیمیا و در جستجوی آرامش می شناسند.

مهتاب بعد از فارغ التحصیل شدن در رشته عکاسی وارد عرصه سینما شد و حضور او در این عرصه برای اولین بار در سال 1394 با بازی در فیلم متولد 65 به کارگردانی مجید توکلی رقم خورد.

مهتاب ثروتی4

یک سال بعد از بازی در این فیلم، در دو فیلم دیگر به نام های “بی نامی” و “حریم شخصی” بازی کرد و سپس به بازی و فعالیت در سینما و تلویزیون ادامه داد. او در سال های اخیر حضور فعالی در سینما داشته است. در سال 1397 در فیلم “پاستاریونی” و “دختران زمستان” ایفای نقش کرده است.

در سال 98 در سه فیلم به نام های “پروا”، “جوجه تیغی” و “شیطان وجود ندارد” بازی کرد. در سال جاری (1400) نیز در فیلم “چهره به چهره” با کارگردانی بابک بهرام بیگی بازی کرد که در این فیلم با هانیه توسلی هم بازی شد.

او در فیلم های دیگری مانند “کولبرف” و “دون ژاون” نیز بازی کرده است.

مهتاب ثروتی3

فعالیت مهتاب ثروتی در زمینه تئاتر

مهتاب علاوه بر عکاسی و بازیگری در سینما، در زمینه تئاتر نیز فعالیت دارد. او اولین بار در سن 23 سالگی در یک نمایش بازی می کند و در نمایش ایران-استرالیا اولین تجربه بازیگری بر روی صحنه تئاتر را به دست می آورد. او به علت فعالیت در زمینه عکاسی تا حدی با فضای بازیگری آشنا بود و همین امر باعث شد تا بازی تأثیر گذاری در تئاتر داشته باشد.

مهتاب ثروتی با بازی در سریال کیمیا در نقش سلما به شهرت زیادی رسید. بعد از بازی در سریال کیمیا، در مجموعه های “پرستاران” و “در جستجوی آرامش” نقش آفرینی کرد.

او سپس برای مدتی از فعالیت در تلویزیون فاصله گرفت و در نهایت در سال 97 به طور مجدد به نقش آفرینی پرداخت و در سریال سرباز ظاهر شد. این سریال در سال 99 از تلویزیون پخش شد اما سریال چندان موفقی نبود.

فیلم سینمایی کولبرف به کارگردانی میلاد منصوری و تهیه کنندگی سید روح الله حسینی لرگانی تولید شد و برای اولین بار در جشنواره بین المللی VIZ بلغارستان حضور داشت که موفق شد رکورد بیشترین نامزدی را از این جشنواره دریافت کند.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا