;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی نسرین بابایی: چقدر این خانوم بازیگر بدون گریم باکلاسه!+ عکس دختر نوازنده اش!

بیوگرافی نسرین بابایی بازیگر سینما و تلویزیون است که در سریال هایی پر مخاطب ایفای نقش کرده است و بازی های ماندگاری از خود به جای گذاشت است ، این بازیگر گیلانی در سریال هایی مانند ” وارش ” و “ افرا ” نقش های مکمل و پر رنگی را ایفا کرده است و با سریال وارش به چهره ای شناخته شده و سرشناس تبدیل شد.

این بازیگر در سال های اخیر توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کند. در ادامه فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیشتر با این بازیگر شمالی آشنا می شویم. با مجله گفتنی همراه باشید.

نسرین بابایی1

خلاصه بیوگرافی نسرین بابایی

نام: نسرین بابایی

تاریخ تولد: 1 اسفند 1358

محل تولد: گیلان، ایران

وضعیت تأهل: متأهل

فرزند: 1 فرزند

نوع حرفه: بازیگر و کارگردان

بیوگرافی نسرین بابایی

وی در 1 اسفند 1358 در گیلان متولد شد. وی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما است. نسرین بابایی متولد روستای لیف شاگرد،از توابع صومعه سرا در استان گیلان است که فعالیت خود را از سال 1373 در 14 سالگی با تئاتر دانش آموزی شروع کرد.

وی زیر نظر اساتیدی همچون رضا حقی،میر معنوی و محمد مهدی یوسفی زاده دوره های بازیگری را گذراند. تحصیلات نسرین بابایی فوق دیپلم نقاشی است.

نسرین بابایی3

آغاز فعالیت در تلویزیون و سینما

از سال 1391 برای اولین بار در سریال ” خانه ای روی تپه ها ” ایفای نقش کرد و سپس با سریال ” گذر از رنج ها ” در قالب تلویزیون ظاهر شد و در سال 1393 در فیلم سینمایی ” ناهید ” بازی کرد.

او فعالیت هنری خود را با صدا و سیمای استان گیلان آغاز کرد و خیلی زود موفق شد که مورد توجه فیلم سازان قرار بگیرد. در سال 1393 توسط آقای بهزاد رفیعی در فیلم سینمایی سکوت رعنا اولین تجربه هنری اش را به دست آورد و در کنار چهره های شناخته شده همچون محمد نوری و علیرضا عباسی به ایفای نقش پرداخت. فیلم سینمایی ناهید باعث شد که مورد توجه رسانه های دنیا قرار بگیرد.

در فیلم سینمایی ناهید در جشنواره کن به عنوان نماینده ایران حضور داشت و بازی ایشان به خوبی دیده شد. مهم ترین نقشی که در سال های اخیر بر عهده ایشان بوده است در سریال وارش می باشد که نقش پر رنگ و مهمی را در این فیلم بازی کرده است. فیلم سینمایی لیلاج نیز یکی دیگر از کارهای سینمایی ایشان به شمار می رود که در این فیلم هم نقش پر رنگی را ایفا کرده اند.

جدیدترین فیلمی که ایشان در آن ایفای نقش کرده اند سریال افرا است که در این سریال نیز نقش مهمی داشته اند و بازیگر مکمل بود. نسرین بابایی علاوه بر فعالیت در سینما و تلویزیون در برنامه های رادیویی استان گیلان هم فعالیت داشته است و به عنوان مجری رادیو در این حرفه مشغول فعالیت بوده است

شهرت

نسرین بابایی در سال 1397 در سریال ” وارش ” به کارگردانی احمد کاوری و در نقش میانی وارش بسیار دیده شد. نسرین بابایی در مورد حضورش در سریال وارش می گوید از طریق آقای کامبیز دارایی که مجری طرح سریال بودند برای بازی در نقش وارش به کارگردان معرفی شدم و آقا ی کاوری هم به من اعتماد کردند.

ازدواج و زندگی خصوصی

نسرین بابایی2
شوهر و دختر نسرین بابایی
دختر نسرین بابایی
دختر نسرین بابایی

نسرین بابایی چند سالی است که ازدواج کرده است و یک دختر 17 ساله به نام یوهانا دارد،که در مقطع دبیرستان مشغول تحصیل می باشد یوهانا از 3 سالگی کار بازیگری را در کنار مادرش شروع کرده و در سریال ” بازارچه ” ، تله فیلم ” لنج گیل بابا ” و سریال ” خورم گبان ” بازی کرده است.

نسرین بابایی در مورد همسرش می گوید : خدا را شاکرم که همسرم عاشقانه کارم را دوست دارد و حتی در انتخاب کار خیلی کمکم می کند.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 8 =

دکمه بازگشت به بالا