;
سرگرمی

تست شخصیت جوهر ما را انجام دهید و بفهمید تا چه حد روحیه انتقاد پذیری دارید؟

تست های شخصیت می تواند راهی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خودتان و نحوه برخورد با موقعیت های مختلف زندگی باشد. با شرکت در تست شخصیت جوهر در مورد رسیدگی به انتقاد، می توانید بینشی از نقاط قوت و ضعف شخصی خود به دست آورید. تست شخصیت جوهر را انجام دهید و ببینید چه چیزی در مورد شما نشان می دهد!

هر کس شخصیت منحصر به فردی دارد. نحوه تفکر، عمل و واکنش ما به موقعیت های مختلف را شکل می دهد. انجام یک تست شخصیت می تواند به ما کمک کند نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنیم و به ما بینشی در مورد نحوه برخورد با انتقادات ارائه دهیم.

تست شخصیت جوهر نحوه پاسخ شما به انتقاد را با درخواست از شما برای انتخاب یکی از این پنج لکه جوهر ارزیابی می کند.پس تست شخصیت جوهر را انجام دهید تا اطلاعات بیشتری در مورد خودتان و نحوه برخورد با انتقاد پیدا کنید.

 

تصویر تست شخصیت جوهر

تست شخصیت جوهر 1

.

.

لکه جوهر شماره 1:

افرادی که رنگ جوهر شماره 1 را در تست شخصیت جوهر انتخاب می کنند به احتمال زیاد عینی هستند . آنها به راحتی تحت تأثیر احساسات و غرور قرار نمی گیرند، بلکه قبل از پاسخ دادن، یک قدم به عقب برمی دارند تا یک موقعیت را تحلیل کنند.

آنها انتقاد را شخصا نمی گیرند و در عوض به دنبال راه هایی برای بهبود مهارت ها و دانش خود هستند.

این افراد از انتقاد به عنوان فرصتی برای یادگیری و رشد استفاده می کنند و آنها را به افرادی بسیار خودآگاه و هدف گرا تبدیل می کنند.

لکه جوهر شماره 2:

افرادی که لکه جوهر شماره 2 را در تست شخصیت جوهر انتخاب می کنند عموماً ذهن باز هستند . آنها انتقاد را حمله ای به شخصیت خود نمی دانند، بلکه از آن به عنوان راهی سازنده برای ایجاد روابط با دیگران استفاده می کنند.

آنها از امتحان چیزهای جدید نمی ترسند و بیشتر به نظرات دیگران گوش می دهند و آنها را در باورهای خود می گنجانند.

این افراد دارای حس قوی از خود هستند که به آنها اجازه می دهد در مواجهه با انتقادات ذهنی باز داشته باشند.

لکه جوهر شماره 3:

افرادی که لکه جوهر شماره 3 را در تست شخصیت جوهر انتخاب می کنند، معمولاً افرادی بازتابنده هستند . آنها اعمال و تصمیمات خود را بررسی می‌کنند و به این فکر می‌کنند که چه کاری می‌توانست متفاوت انجام شود یا چگونه می‌توان کارها را بهبود بخشید.

این افراد انتقاد را شخصاً نمی‌پذیرند، بلکه از آن به عنوان فرصتی برای آگاهی بیشتر از اقدامات خود و چگونگی پیشرفت در آینده استفاده می‌کنند.

آنها معمولاً راه حل هایی را ارائه می دهند که برای هر دو طرف مفید است.

لکه جوهر شماره 4:

افرادی که رنگ جوهر شماره 4 را در تست شخصیت جوهر انتخاب می کنند، معمولاً دارای ویژگی های قوی صداقت هستند . آنها از رویارویی رودررو با موضوعات دشوار ابایی ندارند و نظرات یا افکار خود را زیر سوال نمی برند.

این افراد درک می کنند که بازخورد صادقانه می تواند به آنها کمک کند تا افراد بهتری شوند ، بنابراین از انتقاد به عنوان ابزاری برای رشد استفاده می کنند.

به طور کلی، این افراد از صادق بودن با خود و دیگران ترسی ندارند.

لکه جوهر شماره 5:

افرادی که رنگ جوهر شماره 5 را در تست شخصیت جوهر انتخاب می کنند، معمولاً ویژگی های انعطاف پذیری را نشان می دهند. آنها می دانند که انتقاد بخشی از زندگی است و می توان از آن به عنوان راهی برای درس گرفتن از اشتباهات یا تجربیات استفاده کرد.

این افراد معمولاً به سرعت از انتقاد عقب می افتند و از آن به عنوان انگیزه ای برای انجام کارهای بهتر دفعه بعد استفاده می کنند به جای اینکه اجازه بدهند آنها را پایین بیاورد.

آنها می‌دانند که شکست‌ها اتفاق خواهند افتاد، اما از آن به عنوان راهی برای پیشبرد زندگی استفاده می‌کنند .

از اینکه برای انجام این تست شخصیت وقت گذاشتید متشکریم ، همیشه سرگرم کننده است که کمی به روان خود بپردازیم! به یاد داشته باشید که برای تست های شخصیتی سرگرم کننده تر، به طور منظم وب سایت گفتنی را بررسی کنید و نتایج خود را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید چون مقایسه نحوه برخورد افراد مختلف با انتقاد همیشه جالب است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 3 =

دکمه بازگشت به بالا