;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تجارت های کلان جواد نکونام: همسر جواد نکونام کیه؟+ عکس دختر جذابش!

جواد نکونام زادۀ 16 شهریور 1359 بازیکن سابق و سرمربی کنونی فوتبال اهل ایران است. وی هم اکنون سرمربی‌گری باشگاه فوتبال استقلال تهران را بر عهده دارد. نکونام با حضور در 149 بازی ملی، رکورددار بیش‌ترین بازی ملی و بیشترین کاپیتانی در تیم ملی فوتبال ایران است.

بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مجله گفتنی را از دست ندهید.

بیوگرافی جواد نکونام و همسرش

جواد نکونام در تاریخ 16 شهریور 1359 در شهر ری تهران متولد. او سومین فرزند خانواده اسـت و دارای سه برادر می‌باشد.او در هفت سالگی چند وقت در فردیس کرج زندگی کند و اکنون در سعادت آباد تهران سکونت دارد، پدرش در نیروی هوایی مشغول بـه فعالیت بودو مادرش خانه داری می‌کند.

تحصیلات جواد نکونام

آخرین مقطع تحصیلی جواد نکونام دیپلم اسـت ؛ وی همچنین با حضور در 151 بازی ملی ؛ رکورددار بیشترین بازی ملی در ایران و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران اسـت.

تجارت های کلان جواد نکونام

سالهاست مثل دیگر فوتبالیست ها مثل خداداد و دایی وارد پوشاک و البسه ورزشی در خارج از کشور شده و از سال 1392 وارد کنند انواع عطر و ادکلن بـه ایران می‌باشد.

همسر جواد نکونام کیست؟

نکونام درسال 1392 با دختری بنام عادله ازدواج کرده اسـت ودر حال حاضر صاحب دو فرزند یکی پسر بنام آریان متولد 92 و یکی دختر بنام آرینا متولد 95 می باشد.

دختر جذاب جواد نکونام
دختر و پسر جواد نکونام

شروع فوتبال جواد نکونام

سال 1369 وقتی 10 ساله بود در زمین هاي‌ خاکی کرج بازی می‌کرد، سال 1371 در 12 سالگی در نفت تهران تست داد و چند ماه دراین تیم بازی کرد ودر اواخر همین سال بـه سایپا رفت. درسال 1374 در 15 سالگی بـه تیم ملی نوجوانان دعوت شد و سال 1375 هم عضو باشگاه راه آهن شد.

جواد نکونام در تیم پاس تهران

سال 1377 در 18 سالگی بـه دلیل درخشندگی در تیم ملی نوجوانان بـه پاس تهران ملحق شد و 7 سال دراین تیم بازی کرد. او در مجموع 187 بار پیراهن تیم پاس را برتن کرد و 49 گل هم برای تیمش بـه ثمر رساند و سال 1383 با این تیم بـه مقام قهرمانی لیگ برتر دست یافت.

فرزندان جواد نکونام
فرزندان جواد نکونام

جواد نکونام در تیم ترانسفر به امارات

سال 1384 در 25 سالگی با قراردادی 1 میلیون دلاری بـه تیم الوحده امارات ملحق شد و یکسال بعد با قراردادی 3 ماهه بـه ارزش 350 هزار دلار راهی الشارجه امارات شد و با پایان قراردادش از این تیم جدا شد

راه یابی جواد نکونام به لالیگا

سال 1385 در 26 سالگی پس از بازی هاي‌ درخشانش در جام جهانی 2006 بـه اوساسونا اسپانیا در لالیگا رفت و تا سال 1391 دراین تیم حضور داشت و موفق بـه گلزنی بـه تیم هاي‌ چون رئال مادرید و بارسلونا شد

جواد نکونام از استقلال تا کویت

سال 1391 در 32 سالگی با قراردادی 1 ساله بـه استقلال تهران پیوست اما باوجود تمدید قراردادش در فاصله 3 روز مانده بـه دربی بـه دلیل اختلاف با امیر قلعه نویی از جمع آبی پوشان جدا و با قراردادی بیش از 500 شهزار دلار بـه مدت 4 ماه بـه الکویت کویت ملحق شد. او در مدت زمان حضورش در استقلال بـه یک مقام قهرمانی لیگ برتر و راه یابی جمع 4 تیم برتر آسیا دست یافت. همچنین همراه الکویت جام امیر کویت را دشت کرده اسـت

برگشت جواد نکونام به تیم اوساسونا

سال 1393 در 34 سالگی بار دیگر با قراردادی 2 ساله بـه اوساسونا کـه ان زمان در دسته دوم اسپانیا حضور داشت، پیوست ولی در پایان فصل بـه دلیل عملکرد نه چندان خوبش بـه دلیل قرار گرفتن نامش در فهرست مازاد اسپانیا را ترک کرد

جواد نکونام از سایپا تا خداحافظی

سال 1394 در 35 سالگی با قراردادی 1 ساله بـه تیم سایپا کرج پیوست ولی بعد از یک نیم فصل بازی دراین تیم با دریافت رضایت نامه اش با قراردادی 4 ماهه بـه تیم العربی قطر ملحق شد. ایشان در نهایت 25 تیرماه 1395 در 36 سالگی با پایان قراردادش با پیراهن این تیم قطری از مستطیل سبز خداحافظی کرد.

جواد نکونام در تیم ملی ایران

اولین بار سال 1374 در 15 سالگی بـه تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شده و پس از ان نیز موفق بـه پوشیدن پیراهن تیم ملی جوانان و امید گشته و سال 1379 در 20 سالگی هم بـه اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و تا سال 1394 تا 35 سالگی هم پیراهن این تیم را بـه عنوان کاپیتان بر تن داشت.

او دو بار با تیم ملی بـه جام جهانی صعود کرده و با تیم ملی امید ایران موفق بـه کسب مدال طلای بازی هاي‌ آسیایی 2002 بوسان شده و همراه تیم بزرگسالان هم توانسته 2 مدال طلای قهرمانی فوتبال غرب آسیا، یک مدال طلای جام بین قاره اي آسیا-اقیانوسیه و یک مدال برنز جام ملت هاي‌ آسیا را کسب نماید.

سرمربیگری جواد نکونام

سال 1395 در 36 سالگی با معرفی بـه عنوان دستیار کارلوس در تیم ملی، وارد حیطه مربیگری شد و سال 1396 بـه عنوان سرمربی تیم دسته اولی خونه بـه خونه بابل شروع بـه کار کرد اما پس از مدت کوتاهی بـه دلیل اختلاف با مالکان باشگاه از این تیم جدا شد.

جواد نکونام در تیم نساجی

بعد از جدایی از خونه بـه خونه در نیم فصل دوم لیگ آزادگان 1397-1396 هدایت تیم نساجی مازندران را برعهده گرفت ودر انتهای فصل موفق شد این تیم را بـه لیگ برتر برساند ولی در نیم فصل سال 1397 از این تیم جدا شد. با صعود نساجی بـه لیگ برتر، در فصل 1397 جواد نکونام با 37 سال سن، رکورددار جوان‌ ترین سرمربی لیگ فوتبال ایران را بـه خود اختصاص داد.

مربیگری جواد نکونام در فولاد خوزستان

سال 1398 در 39 سالگی بـه عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان منصوب شد ودر پایان فصل اولین حضورش، با این رتبه سوم لیگ برتر را کسب نمود ولی پس از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی 1400 – 1399 از این تیم جدا شد و عبدالله ویسی جای گزین وی گردید با این حال 17 آبان 1400 پس از نتایج ضعیف ویسی، نکونام بار دیگر بـه فولاد بازگشت و تا سال 1401 هدایت این تیم را برعهده داشت.

او همچنین با این تیم موفق بـه دشت عنوان قهرمانی سوپرجام 1400 در بازی مقابل پرسپولیس شد و توانست این تیم را بـه جمع 4 تیم جام باشگاه هاي‌ آسیا برساند

جواد نکونام در نیمکت استقلال

جواد نکونام 30 خرداد سال 1402 بعد از رضایت مسئولان امنیتی توانست با تیم استقلال تهران قرارداد 2 ساله اي امضا کند و همین حالا هدایت تیم آبی پوشان را بر عهده دارد.

جواد نکونام رکوردار بیشترین بازی ملی

جواد نکونام با حضور در 149 بازی ملی، رکورددار بیش‌ترین بازی ملی و بیشترین کاپیتانی در تیم ملی فوتبال ایران اسـت و توانسته 38 گل ملی نیز با پیراهن این تیم بـه ثمر رساند.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا