;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تصاویر برهنه تیلور سوئیفت خواننده آمریکایی و پارتنر جدیدش

تصاویر برهنه تیلور سوئیفت خواننده مشهور آمریکایی که مورد سو استفاده هوش مصنوعی قرار گرفته است جنجال برانگیز شد. کاخ سفید این اقدام را نگران‌کننده خواند و از مدیران رسانه‌های اجتماعی خواست تا قوانین جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست و توهین‌آمیز را اجرا کنند.

این را بهم ببینید: زهرا جواهری دختر دنیای شیرین در 46 سالگی+ عکس و بیوگرافی

سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید، روز جمعه گفت: «ما از انتشار تصاویر جعلی در رسانه‌های اجتماعی، نگرانیم، هرچند شرکت‌های مالک اپلیکیشن‌های رسانه‌های اجتماعی سیاست‌های مستقلی در مدیریت محتوا دارند، اما معتقدیم که آن‌ها باید قوانین مربوط به جلوگیری از انتشار اطلاعات و تصاویر نادرست و توهین‌آمیز را به درستی اجرا کنند.»

ببینید: مقایسه درآمد تیلور سوئیفت خواننده آمریکایی با ایران خودرو و سایپا!

تیلور سوئیفت

این را هم بخوانید: تصاویر جدید از سریال یانگوم2: یانگوم وسط ایتالیایی ها

کارین ژان پیر، افزود: «متاسفانه، مشاهده می‌کنیم که اجرای ناکافی این قوانین، زنان و دختران را هدف آزار و اذیت آنلاین و سوءاستفاده قرار داده و بر زندگی خصوصی و اجتماعی آن‌ها تأثیر مخربی می‌گذارد.»

 

این اتفاق زمانی رخ داد که ابزار‌های شناسایی یک تصویر ساخته شده با هوش مصنوعی با مشکل مواجه شدند و شناسایی آن را برای این پلتفرم‌ها دشوارتر کردند. پیش از آنکه شبکه اجتماعی، ایکس، توییتر سابق تصاویر برهنه سوییفت را حذف کند، تنها ۴۵ میلیون بار این تصاویر در ایکس دیده شده است.

جالبه ببینید: نیک کانن: من می خواهم مادر سیزدهمین بچه ام تیلور سوئیفت باشد!!!

تیلور سوئیفت1

طرفداران تیلور سوییفت در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ «از سوییفت محافظت کنید» نسبت به انتشار این تصاویر اعتراض کردند. چهره‌های مشهور، به دنبال کنندگان خود هشدار داده‌اند که فریب جعل تصاویر و ویدئو‌ها را نخورند.

این را هم ببینید: ممیسابو در سریال یوسف پیامبر با همسر و فرزندانش بیرون سریال+عکس

پارتنر جدید تیلور سوئیفت

ارتباط عاشقانه او با یک بازیکن مشهور NFL به نام تراویس کلسی به گوش می‌رسد. تیلور و تراویس در هفته‌های اخیر بی سر و صدا در حال رفت و آمد بایکدیگر بوده‌اند و این ارتباط زمانی شکل گرفت که این دو همدیگر را برای اولین بار در نیویورک ملاقات کردند.»

این خیلی جالبه: تیپ های خانوادگی بازیگران در جشنواره فجر+ عکس

دوست پسر تیلور سوئیفت

بیوگرافی تیلور سوئیفت

این هم یخوان: ای پوم در سریال متشکرم یک دختر رعنای 25 ساله شد+ عکس و بیوگرافی

تیلور آلیسون سوئیفت در تاریخ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹ متولد شده است. او در ایالت پنسیلوانیا اولین سال‌های زندگی خود را گذراند. این خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرا محبوب آمریکایی همواره ادعا کرده است که تمام ترانه‌های او تاثیرگرفته از خاطرات و اتفاقات کودکی و بزرگسالی او هستند.

استعداد ذاتی او، چهره زیبا، شخصیت مهربان و مهارت او در خوانندگی دلایلی هستند که کمتر خواننده‌ای چنین تاثیر گسترده‌ای بر دختران و پسران جوان و افراد بزرگسال گذاشته است. شبکه اجتماعی او در اینستاگرام اکنون بیش از ۲۷۰ میلیون فالوور دارد؛ اما تعداد مخاطبان موسیقی او بی‌شک عدد بزرگ‌تری است.

تیلور سوئیفت از زمان شروع فعالیت‌های خود همواره به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین نامزد‌های دریافت جوایز گرمی بوده است که تعداد زیادی از آن‌ها را نیز به خود اختصاص داده است. محبوبیت او از چهره‌های افسانه‌ای موسیقی چهان از جمله مایکل جکسون نیز فراتر رفته است.

تیلور سوئیفت و انتخابات آمریکا

تیلور سوئیفت2

برخی معتقدند که ممکن است این خواننده بر روند انتخابات سال آینده آمریکا تاثیرگذار باشد. تیلور سوئیفت اولین بار در سال ۲۰۱۸ به طور علنی در یک کارزار انتخاباتی موضع‌گیری کرد. او در جریان کارزار انتخاباتی آن سال از یک نامزد دموکرات برای نمایندگی ایالت تنسی در سنای آمریکا طرفداری کرد. تیلور سوئیفت در سال ۲۰۲۰ هم با انتقاد از دونالد ترامپ که به گفته او به ایده‌های «برتری نژاد سفید و نژادپرستی» در آمریکا دامن زده بود از جو بایدن حمایت کرد.

برایتان جالب خواهد بود

بازیگر نابینای رنگ خدا در 37 سالگی اش به همراه دختر زیبایش+عکس و بیوگرافی

تصاویر امیر کاظمی مازیار لیسانسه ها و زن بزرگتر از خودش+ بیوگرافی

3 خواننده جذاب که در پیدا کردن عشق رکب خورده اند!

تیلور سوئیفت و اد شیرن در یک رستوران با هم دیده شدن(عکس ها)

آرایش تیلور سوئیفت استفاده از خط چشم گربه‌ای و رژلب قرمز!

جدایی تیلور سوئیفت و جو آلوین: تیلور باعث جدایی بوده است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا