;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تصاویر بغلی مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور در پشت صحنه یک نمایش!

تصاویر بغلی مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور: تصاویری عاشقانه از رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل در فضای مجازی پربازدید شده که مربوط به پشت صحنه نمایش ترور است. این زوج که چندی پیش با حضور در برنامه عادل فردوسی پور و صحبت های عاشقانه شان مورد توجه قرار گرفته بودند، این بار در بک استیج نمایش ترور با ژست های دلبرانه سوژه عکاسان شدند.

تصاویر بغلی مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور

در ادامه بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان جدیدترین عکس های مهدی پاکدل و همسرش رعنا آزادی ور را مشاهده می کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

مهدی پاکدل در نمایش ترور به کارگردانی ابراهیم امینی و تهیه کنندگی علی‌محمد حسام‌فر با وحید رهبانی، مینو شریفی، علی‌محمد حسام‌فر، علی باقری، الهام نامی همبازی است. رعنا آزادی ور در پشت صحنه این نمایش حضور یافت و با همسرش و دیگر بازیگران این نمایش عکس یادگاری گرفت.

تصاویر بغلی مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور1 تصاویر بغلی مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور2

رعنا آزادی‌ور بازیگر نقش سمیرا در سریال زخم کاری همسر دوم مهدی پاکدل است، آنها سر کار آقای شجریان ابر می‌بارد، با هم آشنا شدند و این آشنایی منجر به ازدواج شد. مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور فرزندی ندارند.

مهدی پاکدل در سال 1385 با بهنوش طباطبایی، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد و این زوج در سال 1395 هم از یکدیگر جدا شدند.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − یک =

دکمه بازگشت به بالا