;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تغییر چهره باورنکردنی بازیگر سریال آن شرلی با موهای قرمز + عکس

بازیگر آن شرلی: آن شرلی با موهای قرمز یکی از سریال های نوستالژیک برای ایرانیان است که بر پایه رمان آن در گرین گیبلز به قلم لوسی ماد مونتگومری در 50 قسمت ساخته شده و درباره داستان دخترک موقرمز و خوش قلبی است که از یتیم خانه به خانه متیو و ماریلا کاتبرت فرستاده می‌شود.

در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان به سراغ بازیگر نقش آنه شرلی رفته ایم و تصاویری از تغییر چهره او منتشر نموده ایم. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: بازیگر نقش زهره در فاصله ها بعد از 14 سال خانوم خاصی شده!+ عکس

مگان فالوز بازیگر نقش آنشرلی

مگان فالوز بازیگر نقش آن شرلی، متولد 14 مارس 1968 در تورنتو با ملیت ایالات متحده آمریکا است. مگان فالوز در سال 1991 با کریستوفر پورتر ازدواج کرد و یک دختر و یک پسر دارد. مگان و همسرش در سال 1995 از هم جدا شدند.

تصاویر جدید بازیگر آن شرلی

بازیگر آن شرلی2

این هم جالبه: زیبا کرمعلی در 28 سالگی کنار مادر خوشگل و جوانتر از خودش+ عکس

بازیگر آن شرلی1

مگان فالوز در بین هزاران بازیگر کانادایی و امریکایی برای بازی در نقش آنه شرلی انتخاب شد و بازی بسیار تاثیرگذار او در سریال رؤیای سبز شهرت فراوانی برایش به دست آورد وموجب کسب دو جایزه شد. مادر مگان در سریال نقش خانم کاتبری رییس یتیم خانه ای که آنه در ان بزرگ شد را ایفا می نمود. مگان همچنین در نقش کاترین مدیتچی در سریال سلطنت به خوبی درخشید و این نقش را به خوبی به تصویر کشید.

سریال آنشرلی

آن در گرین گیبلز (انگلیسی: Anne of Green Gables) که در ایران با نام رؤیای سبز شناخته می‌شود، مینی سریال تلویزیونی ۲ قسمتی پر مخاطب کانادایی است که در سال ۱۹۸۵ بر پایه رمان آن در گرین گیبلز نوشته لوسی ماد مونتگومری ساخته و از شبکهٔ سی‌بی‌سی پخش شده‌است. این مجموعه اولین قسمت از چهارگانه آن در گرین گیبلز است. این مجموعه نیز مانند قصه‌های جزیره و امیلی در نیومون بر پایه داستانی از لوسی ماد مونتگومری و تهیه‌کنندگی کوین سالیوان ساخته شده‌است.

 

این هم جالبه:

زمان پخش سریال پایتخت ۷ مشخص شد + بازیگران غایب سریال

مینا جعفرزاده بازیگر خاله خانوم بعد از 26 سال کنار دخترش + عکس و بیوگرافیی

تصاویر جدید نگین صدق گویا بازیگر سریال به کجا چنین شتابان بعد 15 سال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا