;
فرهنگ و هنرهنرمندان

جنی در سریال آیدل با دختر جانی دپ همبازی شد!

جنی در سریال آیدل: درباره خوبی‌ها و بدی‌های نقش آفرینی در سریال جدید شبکه HBO به نام «آیدل» صحبت کرده است. جنی در مصاحبه جدید خود درباره اولین تجربه خود در صنعت سینما هالیوود صحبت کرده است!

جنی عضو گروه بلک پینک اولین نقش آفرینی خود در یک سریال را انجام داده است. این خانم آیدل در سریال «The Idol» از شبکه HBO نقش آفرینی کرده است. این سریال برای اولین بار در جشنواره فیلم کن 2023 به اکران درآمد. جنی در مصاحبه با مجله «Women’s Wear Daily» و هالیوود ریپورتر، درباره مزایا و معایب نقش آفرینی در این سریال صحبت کرده است.

بدی‌ها:

به نظر این خانم خواننده روی آوردن به بازیگری بسیار چالش برانگیز بود. او به دنیای خوانندگی به عنوان یک آیدل کی‌پاپ برتر و موفق عادت کرده است، اما همکاری در سریال «The Idol» اولین پروژه واقعی او به عنوان یک بازیگر بود. جنی درباره این موضوع گفت: «قطعاً یک چالش بود، زیرا قبلاً چنین چیزی را تجربه نکرده بودم. برای من مثل شکستن دیوار بود.»

خوبی‌ها:

قطعاً این پروژه نکات مثبت بیشتری داشت. برای اولین بار، جنی توانست با یکی از منبع الهام‌های خود همکاری کند. سم لوینسون، ذهن پشت سریال تلویزیونی معروف Euphoria، شخصی است که در حال حاضر سرپرستی این برنامه را بر عهده دارد. لوینسون از اعتماد جنی بسیار خوشحال بود. به‌ویژه که جنی این داستان این سریال را با وجود زندگی خودش به‌عنوان یک سلبریتی مشهور بسیار خوب درک می‌کند.

همکاری جنی در سریال آیدل و دختر جانی دپ!

جنی در سریال آیدل1
جنی و لیلی رز دپ

یکی دیگر از جنبه های عالی در مورد سریال آیدل «The Idol» همکاری با لیلی رز دپ بود. جنی اعتراف کرده است که اگر چه بازیگری چالش برانگیز بود، اما حضور لیلی رز دپ در کنار او باعث شد همه چیز راحت‌تر شود.

«لیلی رز دپ واقعاً خیلی به من کمک کرد. در مورد صحنه‌ها من را راهنمایی کرد.حضور او بسیار آرامش بخش بود. او به من یاد داد که چگونه با خودم راحت باشم و نترسم.»

در نهایت یکی دیگر از مزایای این پروژه برای خانم آیدل نقشی بود که او در این سریال بازی می‌کرد. درست مانند عنوان این سریال، جنی یک آیدل است که از زیر و بم ستاره شدن آگاه است.

این موضوع جنی را تبدیل به یک شخصیت جالب برای نقش آفرینی در این سریال کرده است.  جنی درباره نقش آفرینی به عنوان شخصیت دایان گفت: «فرصتی بود تا فقط خودم باشم و شجاع باشم. من واقعاً برای آن تمرین نکردم، یا چیزی آماده نکردم. سم لوینسون می‌خواست من خودم باشم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا