;
تازه ها

ملوانان در فکر استفاده از موسیقی برای جلوگیری از حمله نهنگ های قاتل به قایق هایشان هستند

استفاده ار موسیقی برای جلوگیری از حمله نهنگ ها: پس از نگرانی در مورد حملات نهنگ های قاتل به قایق ها، ملوانان به شیوه ای شگفت انگیز به مبارزه با اورکاها باز می گردند: با پخش موسیقی هوی متال برای ترساندن آنها.

فلوریان روچ، ملوان آلمانی که در یک کاتاماران در سواحل شبه جزیره ایبری کار می‌کند، به نیویورک تایمز گفت که در حال جستجو در انجمن‌های قایقرانی آنلاین برای ایده‌هایی در مورد چگونگی توقف حملات بوده است.

او خواند که پخش صدای بلند از بلندگوهای زیر آب ممکن است به جلوگیری از حملات نهنگ قاتل کمک کند، و حتی یک لیست پخش مشترک Spotify را پیدا کرد که فقط برای این کار ساخته شده است: “Metal for Orcas”.

لیست پخش شامل آهنگ هایی مانند “Blood of Power”، “Infinite Terror”، “Stretched and Swallowed” و “Very Sadistic” است. موجی از حملات نهنگ‌های قاتل، که برخی در رسانه‌های اجتماعی آن را «جنگ اورکا» نامیده‌اند، شاهد حمله این پستانداران دریایی به قایق‌ها در سواحل پرتغال و نزدیک تنگه جبل الطارق بوده است.

ببینید: توصیه های اسکولز به آنتونی برای بستن دهان منتقدان

استفاده ار موسیقی برای جلوگیری از حمله نهنگ ها

به گفته محقق روی آلوز که داده‌های مربوط به حملات را جمع‌آوری می‌کند، در اوایل سال جاری، حملات تقریباً یک بار در روز اتفاق می‌افتند. وب سایت او، orca. pt، گفت که تا اکتبر، به نظر می رسید اوضاع کمی آرام شده است، اما هنوز هفت حمله ثبت شده در امتداد سواحل پرتغال، جبل الطارق، مراکش و جنوب اسپانیا وجود دارد.

محققان دقیقاً نمی دانند چرا این اتفاق می افتد، اما دو فرضیه اصلی وجود دارد. اولین مورد این است که نهنگ‌های قاتل، موجودات بسیار باهوش و اجتماعی، مد جدیدی را اختراع کرده‌اند، کاری که اعضای جوان‌تر غلاف‌های اورکا به انجام آن مشهور بوده‌اند.

استفاده ار موسیقی متال برای جلوگیری از حمله نهنگ ها

برای روچ، به نظر می رسد استفاده از موسیقی تأثیر کمی داشته است. او و خدمه اش آن را در نوامبر امتحان کردند، اما اورکاها به سکان قایق او حمله کردند و سکان را از بین بردند.

قایق روچ باید توسط مقامات اسپانیایی که برای نجات او آمده بودند کشیده می شد. به نظر می رسد که جنگ های اورکا هنوز تمام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا