;
فرهنگ و هنرهنرمندان

دیکاپریو و زن جدیدش: جذابیت فیزیکی این زن سرخ پوست فوق العاده ست!

دیکاپریو و زن جدیدش که یک زن بومی سرخ پوست است جنجال زیادی به پا کردند و مورد تحسین کاربران و منتقدان قرار گرفتند و بسیاری گفتند این زوج شایسته جوایز درخور هستند.

قاتلان ماه کامل اسکورسیزی فیلم 206 دقیقه ای، در مورد قبلیه سرخپوست اوسیج است که به دلیل داشتن میادین نفتی از ثروت زیادی برخوردار بودند و این باعث شده بود تا شهرک نشینان سفیدپوست برای دستیابی به پول و ثروت آنها، به جنایت و قتل های مرموز دست بزنند. اما سرانجام سازمان F.B.I با مشکوک شدن به این موضوع تحقیقات گسترده خود را آغاز می کند.

این هم جالبه: جورجینا زن کریس رونالدو قبل از شهرت این شکلی بوده+ عکس و داستان آشنایی

در این فیلم دیکاپریو در نقش همسر یک زن سرخ پوست ظاهر می شود که در ادامه می توانید داستان، بازیگران و عکس های جذاب بازیگر زن را ببینید.

لیلی گلدستون در قاتلان ماه کامل

بازیگران فیلم قاتلان ماه کامل

دیکاپریو و زن جدیدش1

  • لئوناردو دیکاپریو در نقش ارنست
  • رابرت دنیرو در نقش ویلیام هیل، دایی ارنست
  • لیلی گلداستون مولی
  • تانتو کاردینال لیزی کیو
  • جسی پلمونس تام وایت
  • جان لیسگو دادستان لیوارد
  • برندن فریزر دبلیو اس. همیلتون، وکیل هیل

مارتین اسکورسیزی بعد از ساخت این فیلم سینمایی، عصبانیت و ناراحتی خود از بداهه گویی های دی کاپریو و دنیرو به عنوان دیالوگ را عنوان نموده است.

لیلی گلدستون2

نقد فیلم قاتلان ماه کامل

بازیگران فیلم قاتلان ماه کامل

فیلم سینمایی قاتلان ماه گل یا قاتلان ماه کامل فصلی تاریک و فراموش شده از تاریخ آمریکا را به تصویر کشیده و روایت گر داستانی از حقایق پنهان و لحظاتی شرم آور در تاریخ آمریکا است.

به گزارش سایت مگ تک، این فیلم براساس واقعیت و با اقتباس از کتاب پرفروش دیوید گرن ساخته شده و قتل زنجیره ای ملت ثروتمند اوسیج در قرن 20 را به تصویر کشیده است که از آن به عنوان سلطنت وحشت یاد می شود.

دیکاپریو و زن جدیدش5

اوسیج در حالی نمایش داده می شود که با وجود جمعیت نسبتا زیاد بومیان آمریکایی، توسط سفیدپوستانی احاطه شده که برای تصاحب ثروت سرخپوستان در تلاش هستند.

فیلم قاتلان ماه کامل

این یک فیلم 3 ساعت و 17 دقیقه است که ممکن است خسته کننده بنظر برسد، اما سرعت کند فیلم اطلاعات دقیقی از فضا و شخصیت ها ارائه می دهد و مخاطب را به تامل وامی دارد.

لیلی گلدستون

در بازی دیکاپریو با نقش ارنست بخوبی می توان رنج او از شرارتی که وجودش را فراگرفته، درک کرد.

او به تازگی از جنگ برگشته و عاشق پول و زن است، چیزی که باعث می شود او دست به هر کاری بزند و همین انگیزه ای برای دایی او می شود تا او را ابزاری برای رسیدن به اهداف خود قرار دهد و پیشنهاد ازدواج ارنست با مولی که از نان ثروتمند منطقه است را مطرح می کند.

لیلی گلدستون1

هیل (دایی ارنست) با بازی رابرت دنیرو، سفید پوست قدرتمندی که برای پیشبرد برنامه های شهرک سازی خود به جنایات مختلف دست می زند و ارنست را ابزاری برای رسیدن به هدف هایش قرار داده است.

لیلی گلدستون3

او با تشویق ارنست برای کشتن اعضای خانواده مولی با هدف رسیدن به ارث بیشتر به این قتل ها دامن می زند اما در نهایت واقعیت آشکار می شود.

با تماشای فیلم قاتلان ماه کامل به خوبی درک خواهید کرد که ثروت و رفاه بومیان اوسیج در برابر نژاد پرستی بی فایده بود و نتوانست عدالت را برای آنها به ارمغان داشته باشد.

لیلی گلدستون4

قاتلان ماه کامل یکی از 10 فیلم برتر 2023 بود اما با این وجود در ارائه چشم انداز جامع از قبیله بومیان اوسیج چندان موفق نبود و نتوانست رنج آنها را به خوبی بیان کند.

این فیلم در 3 روز نخست اکران، فروش 23 میلیون دلاری را به خود اختصاص داد و بخش زیادی از مخاطبان قاتلان ماه گل، افراد 18 تا 34 ساله بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا