;
فرهنگ و هنرهنرمندان

زندگی عاشقانه سحر ولدبیگی و شوهرش جذابش: از خانه بیرون نمی آییم+ عکس و بیوگرافی

سحر ولدبیگی و شوهرش: نام اصلی اش سحر ولدبیگیان است و از طرف پدری اصالتا کرمانشاهی است، پدرش را در 21 اردیبهشت 1400 و مادرش را در سال 1393 از دست داده است. سحر دختر مرحوم مسعود ولدبیگی چهره پرداز و برنده سه سیمرغ بلورین چهره پردازی و برادرش هم سهراب ولدبیگی عکاس و چهره پرداز است. او یک خواهر هم دارد. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: عرفان برزین بازیگر عرشیا در سریال شمعدونی بدنساز شد!

پدر سحر ولدبیگی

عکس خانوادگی سحر ولدبیگی
کودکی سحر ولدبیگی

 

در بیوگرافی سحر ولدبیگی درباره ی پدرش آمده است : پدر سحر ولدبیگی، مسعود ولدبیگی از چهره‌پردازان قدیمی سینمای ایران است و تجربه بازی در فیلم‌هایی چون «دمرل»، «بدلکاران» و «بانوی کوچک» را هم در کارنامه خود دارد. او عامل اصلی ورود دخترش به هنر بود. ازجمله آثار به‌یادماندنی و شاخصی که پدر سحر چهره‌پردازی‌شان بوده می‌توان به «زن بدلی»، «دوئل»، «قرمز»، «از کرخه تا راین»، «توبه نصوح»، «کمال‌الملک» و … اشاره کرد.

شروع بازیگری

گویا خانم بازیگر علاقه آن‌چنانی به درس و مدرسه نداشته است. بعد از اخذ مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس، ترک تحصیل کرد و اهدافش را در عرصه هنر و هنرپیشگی دنبال کرد. علاقه‌اش به این رشته یحتمل از پدر به ارث رسیده بود. سحر ولدبیگی پس از گذراندن یک دوره بازیگری با مجموعه «سلام زندگی» در سال 1375 قدم به دنیای بازیگری گذاشت.

خیلی جالبه ببینید: چهره جدید مرجان محتشم خانوم کوچیک پس از باران در ۵۳ سالگی

اولین فیلم سینمایی

سحر در سال 1379 با فیلم ازدواج غیابی به کارگردانی کاظم معصومی و نویسندگی سیدمحسن وزیری وارد سینما شد.

شهرت

با این حال شروع شهرت وی سال 1380 با سریال «دختران» بود ، یکسال بعد با سریال «پشت کنکوری ها» و سپس سال 82 با سریال «پاورچین» به اوج رسید.

سحر ولدبیگی در پاورچین

پاورچین یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی موقعیت است که از شهریور ۱۳۸۱ تا اردیبهشت ۱۳۸۲ در ایران به صورت روزانه از شبکه ۵ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. این سریال به کارگردانی مهران مدیری به روی آنتن رفت.

فرهاد برره (مهران مدیری) یک برره‌ای است که سال‌ها پیش برای تحصیل از برره به تهران آمده و با مهتاب مهتابی (سحر زکریا) ازدواج کرده و داماد سرخانه است. سحر ولدبیگی خواهر فرهاد که نامش شادی برره است.

ازدواج سحر ولدبیگی با نیما فلاح

سحر ولدبیگی در 1 خرداد 1382 با نیما فلاح همکار بازیگر خود ازدواج کرد. آشنایی این دو از سریال رستوران خانوادگی در سال 1379 زمانی که این دو همبازی بودند شروع شد و در نهایت این رابطه بعد از نامزدی سال 82 به عروسی ختم شد.

هر دو ما به اندازه کافی در فیلم ها و سریال ها ، لباس عروس و دامادی پوشیده بودیم برای همین دیگر برایمان جذابیتی نداشت به همین دلیل بعد از مراسم عقد یک شام ساده با خانواده هایم خوردیم و بعد هم رفتیم خانمان ، به همین راحتی …

بچه ندارند!

با گذشت چندین سال از زندگی موفقشان این دو هنرمند هنوز فرزندی ندارند.

همسرم فوق العاده است

نیما آدم فوق العاده ای است. زندگی با او به هیچ وجه شبیه به دیروز نیست. گاه اتفاق افتاده ما حدود یک ماه از خانه بیرون نرفته ایم، اما نیما با برنامه های مختلف، روزهایی شیرین و به یادماندنی برایم می سازد. مثلا یک روز می نشستیم و تعداد زیادی عروسک درست می کردیم. روز دیگر در باغچه ها گل می کاشتیم و روز بعد نقاشی می کردیم. من به واقع کنار نیما زندگی کردن را آموخته ام.

کار مشترک

این زوج هنری در سال ۱۳۹۳ به عنوان مجری برنامه «دستپخت‌های خودمانی» فعالیت می‌کردند. در این برنامه، چهره‌های مشهور در زمینه آشپزی با یکدیگر رقابت می‌کردند.

برایتان جالب خواهد بود

سولماز آقمقانی بازیگر سریال سه در چهار بعد 15 سال شبیه روباه شده!+ تصاویر

بازیگر خردسال سریال سه در چهار و نسبت فامیلی با مجید صالحی+عکس بزرگسالی

عکس عاشقانه لو رفته از جواد عزتی و سلنا گومز؟!

عروس خنگ سریال سه در چهار بعد 15 سال؛ شیک و مجلسی کنار شوهرش!

نیکی کریمی از گذشته تا امروز تکون نخورده+ عکس 30 سال پیش

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. خیلی خیلی دوست داشتنی و عسلن هردوتایی شون . خیلی دوستشون دارم . بهترین آرزوها براشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا