;
فرهنگ و هنرهنرمندان

زن شادمهر عقیلی کجایی هست+ جدیدترین عکس های خانوادگی و بیوگرافی شادمهر عقیلی

زن شادمهر عقیلی با نام ملیسا میامسا عقیلی متولد 14 تیر 1362 در فیلیپین طراح و همسر شادمهر عقیلی خواننده ایرانی است. میامسا عقیلی فارغ التحصیل رشته طراحی صحنه از دانشگاه سن دیه گو می باشد که در ایالت کالیفرنیا به دنیا آمده و در کار طراحی مرواریدهای فیلیپینی می باشد. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

از دست ندهید: حانیه سامعی مجری چادری تلویزیون با شوهرش بیرون تلویزیون+عکس

 تصاویری از زن شادمهر عقیلی و دخترش

شادمهر عقیلی سال 1390 وقتی 39 ساله بود با ملیسا میامسا ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام ملینا می باشد. آشنایی او با شادمهر نیز به واسطه حضورش در یکی از ویدئوهای شادمهر بعنوان رقصنده بود که در نهایت به دوستی و ازدواج ختم شد.

شاید براتون جالب باشه: عکس پسر اروپایی امین حیایی با لباس دامادی

بیوگرافی شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی3

 

شادمهر عقیلی متولد 7 بهمن 1351 در تهران خواننده ، آهنگساز و ترانه سرا است. شادمهر عقیلی در خانواده ۷ نفره با سه برادر بنام های «حمید»، «محمدتقی»، «محمدعلی» و یک خواهر بنام «پروین» بزرگ شد، مادرش عاصفه و پدرش علیقلی در ۲۰ سالگی اش فوت کردند. دو برادرش هم به ترتیب یکی در حین خدمت سربازی، یکی در زلزله رودبار ۱۳۶۹ و دیگری در سال ۱۳۹۲ فوت کردند

از کودکی با ساز زدن برادرش به موسیقی علاقمند شد اما بصورت جدی در سال ۱۳۶۷ وقتی ۱۶ ساله بود با نواختن پیانو فعالیت خود را شروع کرد.  سپس وارد هنرستان شد و یادگیری ساز ترومپت و ویولن را آغاز کرد و سپس بصورت خودآموز نواختن سنتور را نیز کامل یاد گرفت.

شادمهر عقیلی و ژینا کلانتری

ژینا کلانتری
ژینا کلانتری

انتشار فیلم و عکس دونفر و عاشقانه شادمهر و ژینا کلانتری در زمانی که در ایران حضور داشت همه را به این باور رساند که قرار است این دو با یکدیگر ازدواج کنند. حتی حلقه های نامزدی نیز در دستانشان دیده می شد اما بعد از مهاجرت همه چیز به هم خورد و این عشق آتشین خاموش شد.

آلبوم های شادمهر عقیلی

شروع کار در صدا سیما

او از ۱۳۷۴ وارد واحد موسیقی صدا و سیما شد و در آنجا مشغول به کار شد ولی کارهایش برای کسب مجوز مشکل داشتند. به‌ عنوان اولین کار «معبود» و سپس «فصل آشنایی» را اجرا کرد و بعد از آن آلبوم بهار من اولین کاست او بود. بهار من آلبوم بدون کلامی شامل ترانه‌های قدیمی مانند «گل گندم» و «بهار من»، «جان مریم» و… بود که شادمهر تنظیم و نوازندگی پیانو، گیتار و ویولن را در آن به عهده داشت. او در آلبومی به نام «فصل آشنایی» که کارهای دیگر خوانندگان پاپ آن روزگاران در ایران، هم در آن جای داشت سه آهنگ به نام‌های «باغ زندگی» به همراهی علیرضا عصار «معبود» و «فصل آشنایی» را ارائه کرد. سپس در آلبومی به نام «نازنین» باز هم به همراهی دیگر خوانندگان، دو آهنگ «قفس» و «تا بی‌نهایت شب» را ارائه کرد.

آلبوم مسافر

آلبوم دوم شادمهر عقیلی که در واقع اولین آلبوم با کلام او محسوب می‌شود به نام مسافر در سال ۱۳۷۷ با همراهی و همفکری بهروز صفاریان توسط شرکت فرهنگی هنری «پیغام سحر» به بازار آمد که با استقبال بسیار زیادی روبرو شد. این آلبوم یکی از پر فروش‌ترین آلبوم‌های بعد از انقلاب بود که در دهه ۷۰ وارد بازار شد.

آلبوم دهاتی و حواشی آن

دهاتی، آلبوم بعدی عقیلی بود که توسط شرکت فرهنگی هنری «فارس نوا» منتشر شد. شرکت پخش‌کننده آلبوم دهاتی برای گرفتن مجوز با موانعی از سوی وزارت ارشاد روبرو شد به‌طوری‌که شادمهر بارها مجبور شد ترانه‌های این کار را بازخوانی و اصلاح کند. این آلبوم موفق شد تحولی بزرگ در موسیقی پاپ ایران پس از انقلاب ۱۳۵۷ ایجاد کند. بنا بر اعلام منابع متعددی آلبوم دهاتی پر فروش‌ترین آلبوم تاریخ موسیقی پاپ ایرانی، بعد از انقلاب ۱۳۵۷ ایران است.

در دی ۱۳۹۲ این آلبوم پس از ۱۴ سال توسط توسط کمپانی ایران‌گام با طرح جلدی جدید بازنشر شد. باز نشر این آلبوم حواشی بسیاری را به وجود آورد. همچنین روزنامه کیهان و خبرگزاری فارس با مقالاتی تند به بازنشر این آلبوم اعتراض کردند.

حمله رسانه‌های جناح اصول‌گرایان به شادمهر عقیلی و انتقاد به انتشار مجدد آلبوم دهاتی توسط شرکت ایران‌گام در دوره وزارت علی جنتی بازتاب گسترده‌ای در مطبوعات و رسانه‌های فارسی‌زبان داخلی ایجاد کرد.

در اردیبهشت ۱۳۹۳ و در پانزدهمین سال روز انتشار آلبوم دهاتی، صفحه رسمی شادمهر عقیلی در فیسبوک تیراژ این آلبوم را حدود ۱۰ میلیون نسخه اعلام کرد و از آن به عنوان پر فروش‌ترین آلبوم تاریخ موسیقی پاپ ایران در بعد از انقلاب ۱۳۵۷ نام برد.

آلبوم مشق سکوت

مشق سکوت نام یک آلبوم موسیقی بی‌کلام، اثر شادمهر عقیلی است که در سبک پاپ تهیه و در سال ۱۳۷۸ منتشر شده‌است. این آلبوم در واقع ورژن بدون کلام آهنگ‌های آلبوم مسافر به همراه آهنگ بدون کلام قطعه «عطر و شبنم» و «غم تنهایی» از تک‌آهنگ‌های منتشر شدهٔ شادمهر است.

آلبوم نغمه‌های شرقی

نغمه‌های شرقی نام یک آلبوم بی‌کلام اثر شادمهر عقیلی است که در سبک پاپ تهیه و در سال ۱۳۷۸ منتشر شده‌است. این آلبوم در حقیقت بازسازی و تنظیم مجدد تعدادی از معروف‌ترین آهنگ‌های فریدون فروغی و گوگوش به صورت بی کلام می‌باشد. همچنین تراک شماره ۵ این آلبوم از ساخته‌های پرویز مقصدی برای احمد رضا نبی زاده می‌باشد که ورژنی تمرینی از این قطعه با صدای داریوش اقبالی هم منتشر شده‌است.

آلبوم پر پرواز

پر پرواز آلبومی با آهنگ‌سازی شادمهر عقیلی و محمدرضا چراغعلی است که در اصل موسیقی متن فیلم سینمایی پر پرواز می‌باشد. موسیقی متن این فیلم به همراه دو قطعه از سه قطعهٔ با کلام آن را محمد رضا چراغعلی ساخت. اما معروف‌ترین آهنگ این فیلم یعنی قطعه علامت سؤال (یه پنجره با یه قفس…) که خیلی‌ها به اشتباه فکر می‌کنند همان تراک «پر پرواز» است را خودِ شادمهر عقیلی ساخته و تنظیم کرده‌است.

ترک ایران و آلبوم خیالی نیست

شادمهر عقیلی در سال ۱۳۸۰ پیش از اکران فیلم شب برهنه به کانادا مهاجرت کرد. و در آنجا موفق شد با کمپانی «نوا مدیا» قرارداد امضاء کند. هنوز چند وقتی تا انتشار اولین آلبوم او در خارج از کشور باقی‌مانده بود که ناگهان این آلبوم با کیفیت پایین در بازار ایران پخش شد. بعضی از آهنگ‌هایی که او اصلاً قصد انتشار آن‌ها را نداشت در این آلبوم منتشر شده بود. بعد از یک ماه از این ماجرا آلبوم او به‌طور رسمی و با نام خیالی نیست پخش شد. ترک دوم این آلبوم (ژینا) جز اولین تکنو ترنس‌های ایرانی به‌شمار می‌رود. بعد از منتشر شدن این آلبوم و به دلیل وجود نداشتن سه آهنگ: باور، می‌خوام برم، فال قهوه در آلبومی که یک ماه قبل در ایران پخش شده بود بار دیگر آلبوم او این بار با این سه آهنگ جدید و با نام فال قهوه در ایران به فروش رسید.

آلبوم آدم‌فروش

آلبوم آدم‌فروش دومین آلبوم رسمی شادمهر عقیلی بعد از مهاجرتش از ایران است که در اسفند سال ۱۳۸۲ از سوی کمپانی نوا مدیا منتشر شد. تمامی آهنگسازی‌ها و تنظیم‌های این آلبوم را به جز آهنگ «دل دیوونه» که کاوری از یک آهنگ یونانی است خود شادمهر انجام داده است.

آلبوم پاپ کورن

آلبوم سوم او در خارج از کشور پاپ کورن نام داشت که در فروردین ۱۳۸۵ پخش شد. نام آلبوم «پاپ کرن» در ابتدا «تلافی» بود ولی درست چند ماه پیش از انتشار این آلبوم عده‌ای سودجو (به تعبیر خود شادمهر) مجموعه‌ای از آهنگ‌های قدیمی که او در ایران خوانده بود جمع کرده و تحت عنوان آلبوم «تلافی» در بازار پخش کردند. این آهنگ‌ها عبارت بود از: تلافی، اشک بی کسی، قید موندن رو بزن، شب برهنه، وقتی تو رو شناختم و دو ریمیکس از آهنگ ستاره. شادمهر از پخش آلبوم منصرف شد و شروع به ساخت آلبومی جدید به نام پاپ کورن با آهنگ‌هایی جدید گرفت.

آلبوم تقدیر

آلبوم تقدیر از شادمهر عقیلی بعد از سه سال در سال ۱۳۸۸ توسط کمپانی سنچِری ریکوردز عرضه شد. هفت تک‌آهنگ شادمهر با نام‌های «سبب»، «رسیدی»، «مشکوک»، «بغض»، «بیا»، «تن تو» و «یه کاری کن» تحت عنوان آلبوم غیررسمی با نام «سبب» در ایران منتشر شد که بعدها چهار آهنگ «سبب»، «رسیدی»، «مشکوک» و «یه کاری کن» همراه با چهار آهنگ دیگر «خیال»، «شیلا»، «ترس» و «تقدیر» به‌طور رسمی در آلبوم «تقدیر» از سوی کمپانی سنتوری رکوردز عرضه شد. آهنگ تقدیر طبق نظرسنجی شبکه من و تو در رتبهٔ بیستم ماندگارترین ترانه‌های تاریخ موسیقی ایران قرار گرفت.

آلبوم طرفدار

آلبوم طرفدار از شادمهر عقیلی بعد از سه سال در تاریخ ۱ مرداد ۱۳۹۱ از سوی کمپانی آونگ عرضه شد. آهنگ «حالم عوض میشه» طبق نظرسنجی شبکه من و تو و رادیوفردا به عنوان بهترین آهنگ سال ۹۰ انتخاب شد. همچنین آهنگ انتخاب نیز براساس تمام نظرسنجی‌های انجام شده در فیسبوک و نظر سنجی شبکه من و تو و رادیو فردا و برنامه شباهنگ صدای آمریکا به عنوان بهترین آهنگ سال ۹۱ انتخاب شد.

آلبوم تجربه کن

آلبوم تجربه کن از شادمهر عقیلی دوازدهمین آلبوم رسمی او می‌باشد که بعد از چهار سال و در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۵ از سوی کمپانی آونگ منتشر شد. طبق نظر سنجی سایت رادیو جوان، سایت ویکی صدا و تمامی دیگر نظر سنجی‌های انجام شده آلبوم تجربه کن به عنوان بهترین آلبوم سال ۱۳۹۵ انتخاب شد.

آلبوم تصویر

آلبوم تصویر از شادمهر عقیلی سیزدهمین آلبوم رسمی او است که پس از یک سال، در تاریخ ۱ اسفند ۱۳۹۶ از سوی کمپانی آونگ و رادیو جوان منتشر شد.

حواشی شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی در سال ۱۳۹۹ با انتشار یک پست تبلیغاتی در صفحهٔ اینستاگرام خود خبر از تأسیس یک سایت اینترنتی پیش‌بینی و کازینوی آنلاین داد که با واکنش‌ها و انتقادات فراوان از سوی طرفداران خود روبرو شد. این انتقادات به حدی گسترش یافت که شادمهر عقیلی را وادار به واکنش کرد، او در استوری اینستاگرام خود دراین‌باره نوشت: «مردم قضاوت می‌کنند، چون فکر کردن براشون مشکل است!»

 

برایتان جالب خواهد بود

وقتی اخراجی های 1 به جای نفوذ به سرزمین دشمن به معبد آمون نفوذ می کنند+ عکس

دختر جواد خیابانی: برای پدرم جوک نسازید+ عکس

بازیگرانی که کتاب و درس را سوراخ کرده اند و دکترا دارند+عکس

بازیگر نوجوانی بچه مهندس در 20 سالگی+چقد کراش شده

عکس کتایون ریاحی بازیگر زلیخا در سریال یوسف پیامبر با پسرش

عکسی جالب و دیدنی از ماشین مجتبی خامنه ای + ماشین فرزند رهبر انقلاب چیست؟

آشا محرابی مادر امیر آقایی در سریال گناه فرشته موهایش را بنفش کرد+عکس

لاغری باران کوثری بازیگر زن ایرانی 15 سال پیش در فیلم+عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − دو =

دکمه بازگشت به بالا