;
فرهنگ و هنرهنرمندان

زیباترین بازیگران زن هالیوود را می شناسید؟ + معرفی 15 بازیگر زیبا و مشهور

زیباترین بازیگران زن هالیوود: سینمای هالیوود یکی از مهم‌ترین، اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین ارکان حضور بازیگران موفق در دنیاست. در این سینما، از به‌روزترین تجهیزات برای ساخت و توسعه فیلم و سریال‌ها استفاده می‌شود. همین‌طور تمام بازیگرانی که در چارت‌های جهانی قرار می‌گیرند، احتمالاً یک‌بار تجربه حضور در یک فیلم موفق هالیوودی را دارند. وقتی صحبت از نام بازیگران زن هالیوود می‌شود، بیشتر توجه ما به عناوین و جوایز بازیگران و موفقیت حضور آن‌ها در نقش‌های کلیدی است. با معرفی هنرمندان از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: مجید یاسر بازیگر سریال نون خ با همسر واقعیش+ عکس و بیوگرافی

معرفی زیباترین بازیگران زن هالیوود

در معرفی فهرست بازیگران زن آمریکایی، گذری خواهیم داشت بر مشخصات کلی آن‌ها و اینکه در چه تعداد فیلم ایفای نقش نموده‌اند، همین‌طور در مورد حاشیه‌های زندگی آن‌ها نیز توضیحاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

اما استون

اما استون
زیباترین بازیگران زن هالیوود / اما استون

سال تولد: ۶ نوامبر ۱۹۸۸

همسر: دیو مک‌کری

تعداد فیلم‌ها: با بیش از ۱۵ عنوان فیلم

یکی از بهترین، جذاب‌ترین و زیباترین بازیگران زن هالیوود ، بی‌شک اما استون است. این بازیگر در طی سال‌ها فعالیت در سینما، راه خود را به میان بزرگان باز کرد و با یک بار برنده شدن از سه بار نامزدی در مراسم اسکار، جزو بهترین بازیگران جوان تاریخ سینما شد.

این بازیگر در سال ۲۰۱۶ و برای بازی درخشان خود در فیلم لالا‌لند توانست برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شود. سپس او برای بازی در فیلم سوگلی و حتی قبل‌تر از آن برای بازی در فیلم بردمن نامزد دریافت این جایزه شده‌ بود.

نکته مهم دیگر این است که، این بازیگر جذاب در سال ۲۰۲۰ اولین فرزند خود را به دنیا آورد.

این هم جالبه: رونمایی همسر واقعی جومونگ برای اولین بار در ایران+ عکس

امیلی بلانت

امیلی بلانت
امیلی بلانت / زیباترین بازیگران زن هالیوود

سال تولد: ۲۳ فوریه ۱۹۸۳

همسر: جان کرازینسکی

تعداد فیلم‌ها: با بیش از ۴۰ عنوان فیلم و سریال

امیلی بلانت یکی از با استعداد‌ترین بازیگر زن هالیوود است که تا به کنون چندین بار نامزد دریافت جایزه اسکار و گلدن‌گلوب شده‌است. این بازیگر بریتانیایی کار خود را با بازی در فیلم تابستان عشقی من آغاز کرد.

این بازیگر قابلیت بسیار بالایی در اجرای نقش‌های متفاوت دارد، البته شاید بشود اصلی‌ترین فُرم او را بازی در فیلم‌های عاشقانه دانست. از بهترین فیلم‌های عاشقانه این بازیگر خارجی زن می‌شود به گشت‌و‌گذار در جنگل و پنج‌ سال نامزدی اشاره کرد.

این هم جالبه: استایل متفاوت دختران ناخدا در سریال نون خ + عکس

ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن
ناتالی پورتمن / زیباترین بازیگران زن هالیوود

سال تولد: ۹ ژوئن ۱۹۸۱

همسر: بنجامین میلیپید

تعداد فیلم‌ها: با بیش از ۵۰ عنوان فیلم و سریال

ناتالی پورتمن از سنین کودکی مورد توجه بزرگان سینما قرار گرفت و خیلی‌ها پیشبینی کردند که او در آینده جزو بهترین بازیگران زن جهان خواهد بود. اولین حضور درخشان ناتالی پورتمن به فیلم درخشان لئون حرفه‌ای بازمی‌گردد. او در این فیلم نقش یک دختر کوچک را بازی می‌کند که پدر و مادرش توسط افراد خبیث به قتل رسیده‌اند.

همچنین ناتالی پورتمن فعالیت‌های سیاسی زیادی نیز دارد و به عنوان یک آمریکایی-اسرائیلی، به نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل نقد وارده و جزو منتقدان سرسخت اوست. البته لازم به ذکر است که ناتالی پورتمن عضو حزب دموکرات است.

ناتالی پورتمن برای بازی در فیلم شاهکارِ قوی سیاه موفق به کسب جایزه اسکار شد. این هنرمند به هنگام بازی در این فیلم، با طراح لباس آشنا شد و این آشنایی درنهایت به ازدواج انجامید. او و همسرش از سال ۲۰۱۲ زن و شوهر‌اند و همچنین آن‌ها صاحب دو فرزند هستند.

 

جنیفر انیستون

جنیفر انیستون
جنیفر انیستون / زیباترین بازیگران زن هالیوود

سال تولد: ۱۱ فوریه ۱۹۶۹

همسر(ها): برد پیت(۲۰۰۰-۲۰۰۵) جاستین ثرو(۲۰۱۵-۲۰۱۷)

تعداد فیلم‌ها: با بیش از ۳۰ عنوان فیلم و سریال

یکی دیگر از معروف ترین بازیگران زن هالیوود که در لیست امروز ما حضور دارد، جنیفر انیستون زیبا و جذاب است. این بازیگر عمده معروفیت خود را مدیون بازی در ستیکام دوست‌داشتنی فرندز است. او در این مجموعه تلوزیونی نقش کاراکتر ریچل گرین را بازی کرد و برای هنرنمایی خود موفق به کسب جوایز گوناگونی همچون گلدن گلوب و امی شد.

این بازیگر جذاب در سال ۲۰۱۶ از سوی مجله معروف پیپل به عنوان زیباترین زن جهان شناخته شد. لازم به ذکر است که ازدواج این بازیگر با برد پیت در سال ۲۰۰۰ به بمب خبری آن دوره شهرت یافت و رسانه‌های بسیاری در سرتاسر جهان خبر این ازدواج را پوشش دادند. اما درنهایت این دو زوج هنری در سال ۲۰۰۵ از یکدیگر جدا شدند.

جنیفر انیستون در یک مصاحبه عنوان کرد که دلیل جدایی آن‌ها این بود که، برد پیت می‌خواست که آن‌ها بچه‌دار شوند اما جنیفر با این موضوغ مخالفت کرده بود. جنیفر هنوز هم که هنوز است هیچ فرزندی را به دنیا نیاورده است.

 

مرلین مونرو

مرلین مونرو
مرلین مونرو / زیباترین بازیگران زن هالیوود

سال تولد: ۱ ژوئن ۱۹۲۶

درگذشت: ۴ اوت ۱۹۶۲

همسر(ها): جیمز دوگرتی، جو دی‌ماجیو، آرتور میلر

تعداد فیلم‌ها: با بیش از ۳۰ عنوان فیلم

شاید بشود مرلین مونرو را معروف‌ترین هنرپیشه زن هالیوود دانست که در لیست امروز ما حضور دارد. مونرو در دهه پنجاه میلادی به عنوان نماد جذابیت شناخته می‌شد و او در سرتاسر جهان طرفداران بسیاری داشت. از معروف‌ترین فیلم‌های مرلین مونرو می‌شود به فیلم جذاب و دیدنی بعضی‌هاشو داغشو دوست دارن به کارگدانی بیلی وایلدر اشاره دارد.

مرلین مونرو برخلاف تصور عموم زندگی تلخی داشت. این بازیگر هنگامی به دنیا آمد که مادرش در

تیمارستان بستری بود، او هرگز نفهمید که پدرش کیست و کل دوران کودکی خود را در یتیم‌خانه سپری کرد. زمانی که او پانزده سال بیش نداشت مجبور به ازدواج شد.

اما این بازیگر جذاب در اوج دوران معروفیت خود به طرز مشکوکی درگذشت. بسیاری مرگ او را مصرف بیش از حد دارو دانستند. بسیاری این عمل او را خودکشی عنوان کردند؛ و بسیاری نیز اعلام کردند که او به قتل رسیده است. دلیل طرح این نظریه به این خاطر است که او با رئیس‌جمهور وقت آمریکا یعنی جان اف کندی رابطه مخفیانه داشت و مخالفان کندی (مافیا‌های ایتالیایی) شبانه وارد منزل او شده و وی را به قتل رسانده‌اند.

 

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی
آنجلینا جولی / زیباترین بازیگران زن هالیوود

سال تولد: ۴ ژوئن ۱۹۷۵

همسر(ها): جانی لی میلر (۱۹۹۶–۱۹۹۹) بیلی باب تورنتون (۲۰۰۰–۲۰۰۳) برد پیت (۲۰۱۴–۲۰۱۶)

تعداد فیلم‌ها: بیش از ۳۰ فیلم و تعداد زیادی سریال

او از بازیگران زن مشهور و اهل امریکاست و سرپرستی از ۶ کودک به‌صورت رسمی اصلی‌ترین وجه اجتماعی اوست. همین‌طور به‌عنوان سفیر صلح نیز شناخته می‌شود و اکثر طرفداران حتی او را بهترین بازیگر زن تاریخ سینما می‌دانند و از این جهت می‌توان او را حتی در لیست گران‌ترین بازیگران زن جهان نیز قرار داد. همچنین همسر سابق او برد پیت از بهترین بازیگران مرد هالیوود است.

در معرفی معروفترین زنان هالیوود، آنجلینا جولی به‌جرئت یکی از شناخته‌شده‌ترین، برجسته‌ترین و زیباترین‌ها در این لیست است. شاید مهم‌ترین اتفاق زندگی او دریافت جوایز اسکار برای بازیگری در نقش مکمل زن و بهترین بازیگر زن باشد. بازی با قلب، جیا، مالفیسنت و پاندای کونگ‌فو کار از جمله اصلی‌ترین و مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های او در قالب بازیگر و صداپیشه است. همین‌طور جولی اولین جایزه رسمی خود را برای فیلم جورج والاس در سال ۱۹۹۸ دریافت کرد. پس از آن برای جایزه گلدن‌گلوب نیز نامزد شد و توانست آن را اخذ کند.

 

شارلیز ترون

شارلیز ترون
شارلیز ترون / زیباترین بازیگران زن هالیوود

سال تولد: ۷ اوت ۱۹۷۵

همسر(ها): استوارت توانسند

تعداد فیلم‌ها: بیش از ۴۰ فیلم و تعداد زیادی سریال

شارلیز ترون بازیگر زن هالیوود و اهل افریقای جنوبی و امریکاست که در بین لیست برترین‌ها، با بالاترین دستمزد قرار گرفته و همین‌طور جوایز مختلفی از جمله اسکار و گلدن‌گلوب را به دست آورده است. او در سال ۲۰۱۶ میلادی به‌عنوان یکی از صد شخص تأثیرگذار شناخته شد. در لیست معروفترین زنان هالیوود، زندگی او برای علاقه‌مندان بسیار جذاب است. آرزوی باله شدن داشت، در خانواده اوضاع خیلی بد بود، پدرش او و مادرش را درحالی‌که مست بود به قتل تهدید کرد.

همین‌طور شارلیز مادر دو فرزند است، یکی از مهم‌ترین رویدادهای این بازیگر، مهمانی نسلون ماندلا به مناسبت بازی او در یک نقش مهم بود.

 

مارگو رابی

مارگو رابی
مارگو رابی / زیباترین بازیگران زن هالیوود

سال تولد: ۲ ژوئیه ۱۹۹۰

همسر(ها): تام آکرلی

تعداد فیلم‌ها: بیش از ۴۰ فیلم و تعداد زیادی سریال

مارگو رابی الیز به‌عنوان یکی از بازیگران زن مشهور استرالیایی سینمای هالیوود، در نقش‌های کمدی و دراماتیک، عملکرد فوق‌العاده‌ای را در ادوار مختلف از خود نشان داده است، او با بازی در فیلم‌های: جوخه انتحار دو، روزی روزگاری هالیوود، افسانه تارزان و صدالبته گرگ وال استریت، به‌عنوان یک هنرمند جریان اصلی وارد عرصه سینما شد و هر روز بیش از قبل درخشید. نکته مهم در مورد راگبی آرامش او در زندگی شخصی و همین‌طور حضور در فیلم‌هایی با بودجه کم اما موفق است.

در I, Tonya (2017) رابی در اولین نقش اصلی خود ظاهر شد و در نقش ستاره بدبخت المپیک اسکیت روی یخ توتیا هاردینگ ظاهر شد. رابی برای بازی خود نامزد جایزه اسکار شد. او همچنین برای ایفای نقش الیزابت اول در فیلم مری ملکه اسکاتلند (2018) با بازی Saoirse Ronan مورد تحسین قرار گرفت.

یکی از اصلی‌ترین این عناوین که تمرکز خاصی روی داستان ندارد، با عنوان فوکوس شناخته می‌شود. ویل اسمیت بازیگر نقش مقابل او در فیلم سینمایی فوکوس است. در لیست بازیگران دختر هالیوود، او با بازی در درباره زمان و گرگ وال‌استریت، بیشترین امتیاز را از منتقدین دریافت کرده است.

 

نیکول کیدمن

نیکول کیدمن
نیکول کیدمن / زیباترین بازیگران زن هالیوود

سال تولد: ۲۰ ژوئن ۱۹۶۷

همسر(ها): تام کروز، کیث اربن

تعداد فیلم‌ها: بیش از ۳۵ فیلم

نیکول مری کیدمن از بازیگران زن مشهور موفق اهل استرالیا و ساکن ایالات متحده امریکاست که تاکنون نقش‌آفرینی‌های موفق زیادی را در عرصه سینما داشته و با بازی در فیلم درام ساعت‌ها، توانسته جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را از آن خود کند. از جمله موفق‌ترین آثاری که در آن ایفای نقش کرده است می‌توان به مرد شمالی، غرش، آکوا من، نابودگر، بامب شل، کشتن گوزن مقدس و همین‌طور کوهستان سرد اشاره کرد.

بااین‌حال، کیدمن با یک سری از نقش‌های متنوع که طیف استعداد او را برجسته می‌کرد، به‌سرعت بازگشت. در موزیکال فانتزی باز لورمن مولن روژ! (2001)، او در نقش یک جلیقه زن در حال مرگ بازی کرد و این بازی اولین نامزدی اسکار را برای کیدمن به ارمغان آورد. در سال 2001 او همچنین در The Others، یک فیلم ترسناک جوی، و کمدی تاریک Birthday Girl، که در آن نقش یک عروس روسی پستی را بازی کرد، ظاهر شد.

نیکول کیدمن البته توانسته با حضور در انیمیشن‌ها به‌عنوان صداپیشه، امتیازات خوبی را در نقد و بررسی‌های جهانی دریافت کند. او بارها موفق به دریافت جایزه گلدن‌گلوب شده و همین‌طور به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مدنی نیز شناخته می‌شود.

 

کیت بلانشت

کیت بلانشت
کیت بلانشت / زیباترین بازیگران زن هالیوود

سال تولد: ۱۴ مه ۱۹۶۹

همسر (ها): اندرو آپتون

تعداد فیلم‌ها: بیش از ۳۵ فیلم

کاترین الیز بلانشت از بازیگران دختر هالیوود که در سال 19696 در کشور استرالیا متولد شد و تاکنون با دریافت جوایز SAG، گلدن‌گلوب، دو جایزه بافت و یک جایزه اسکار به‌عنوان یکی از درخشنده‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بازیگران زن مشهور شناخته می‌شود. موضوع مهم در مورد این بازیگر حضورهای پیاپی به‌عنوان بهترین بازیگر مکمل زن بود. در سال ۲۰۰۷ میلادی او در زمره ۱۰۰ فرد تأثیرگذار در دنیا شناخته شد. ارباب حلقه‌ها، الیزابت، سیندرلا، سفر در زمان، موگلی، هشت یار اوشن و مدرسه خیر و شر نیز از جمله مهم‌ترین آثار این بازیگر محبوب بود. در لیست بهترین بازیگران زن هالیوود، نام بلانشت به دلیل حضور در اثر خانم امریکا نیز می‌درخشد.

 

مریل استریپ

مریل استریپ
مریل استریپ / زیباترین بازیگران زن هالیوود

سال تولد: ۲۲ ژوئن ۱۹۴۹

همسر (ها): دان گامر

تعداد فیلم‌ها: بیش از ۳۵ فیلم

بازیگر زن هالیوودی محبوب دیگری که در لیست ما قرار می‌گیرد زاده کشور امریکا و منطقه نیوجرسی است، او حرفه بازیگری را از همان سال‌های ابتدایی نوجوانی خود شروع کرد. در راننده تاکسی اولین نقش خود را ایفا نمود و در سال ۱۹۷۹ با ایفای نقش در فیلم کریمر علیه کریمر، توانست نخستین جایزه اسکار خود را دریافت کند.

در اواخر دهه ۱۹۸۰، شهرت استریپ این بازیگر زن هالیوود به‌عنوان یک هنرپیشه فنی درخشان به‌ یک‌ بار سنگین تبدیل شد. نام او معمولاً با یک نوع فیلم جدی و اغلب افسرده گره می‌خورد و برخی از منتقدان شکایت داشتند که بازی‌های او فاقد دلسوزی است. در نتیجه، استریپ سعی کرد با حضور در تعدادی کمدی از جمله کارت‌پستال‌ها از لبه (۱۹۹۰) و مرگ تبدیل به او (۱۹۹۲) و در فیلم اکشن ماجراجویی رودخانه وحشی (۱۹۹۴) وجهه محبوب خود را تغییر دهد.

به عقیده او، سخت‌ترین نقشی که در آن حضور داشت، مربوط به مرگ تبدیل به او می‌شود بود که کاملاً کمدی بود. او در طول فیلم‌برداری بارها به دلیل حساسیت به مواد آرایشی دچار مشکل شده بود. بانوی آهنین سینما، در فیلم‌های مهمی مانند بالارو نگاه نکن، زنان کوچک، آقای روباه شگفت‌انگیز، ساعت‌ها، آوای قلب‌ها و شکارچی گوزن ایفای نقش نموده است و خانه ارواح نیز یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین آثار اوست.

 

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس
جنیفر لارنس / زیباترین بازیگران زن هالیوود

سال تولد: ۱۵ اوت ۱۹۹۰

همسر (ها): کوک مارونی

تعداد فیلم‌ها: بیش از ۱۵ فیلم

جنیفر شریدر لارنس بازیگر زن هالیوودی دیگر که در سال ۱۹۹۰ میلادی در کشور امریکا متولد شد. در آثار مهمی نظیر: مردان ایکس، مادر، بالارو نگاه نکن، عطش مبارزه، مسیر میان آبی و جوی از جمله مهم‌ترین آثاری است که این بازیگر در آن ایفای نقش نموده است. به گفته خانواده‌اش در کودکی دچار اضطراب، هیجان و بیش‌فعالی بود. او مدت زمانی را به اسب‌سواری مشغول بود و همین‌طور ورزش‌ها و دوره‌های زیادی را گذرانده است. او دومین بازیگر جوان زن سینماست که توانسته در رشته بهترین بازیگر زن نقش اول کاندید شود و همین‌طور از جمله مهم‌ترین افرادی است که هیچ‌گونه دوره‌ای را در مورد بازیگری نگذرانده است.

دفترچه امیدبخش در سال ۲۰۱۲ میلادی یک جایزه اسکار در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای این کاراکتر محبوب سینما به ارمغان آورد. حتی این بازیگر را می‌توان در لیست گران ترین بازیگران زن جهان نیز قرار داد.

 

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون
اسکارلت جوهانسون / زیباترین بازیگران زن هالیوود

سال تولد: ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴

همسر (ها): رایان رینولدز، رومن داوریاک و کالین جست

تعداد فیلم‌ها: بیش از ۱۵ فیلم

اسکارلت جوهانسون نیز یکی دیگر از زیباترین بازیگران زن هالیوود لیست ماست که در سال ۱۹۸۴ در کشور امریکا به دنیا آمده، البته ملیتی دانمارکی دارد. اسکارلت تاکنون چهار با نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن گوی طلایی شده است. او نخستین نقش خود را در نه سالگی ایفا نموده و در آن زمان موفقیت خوبی را به دست آورد. این بازیگر در بهترین فیلم های درام نقش اول را داشته است.

بیوه سیاه، انتقام‌جویان، آواز، کتاب جنگل، مرد آهنی ۲، نمره قبولی و شمال از جمله مهم‌ترین و کلیدی‌ترین آثاری است که اسکارلت محبوب در آن ایفای نقش نموده است. جوهانسون بار دیگر نقش بیوه سیاه را به‌عنوان یکی از موفق‌ترین و مهم‌ترین آثار خود قلمداد می‌کند.

 

اما واتسون

اما واتسون
اما واتسون / زیباترین بازیگران زن هالیوود

سال تولد: ۱۵ آوریل ۱۹۹۰

همسر (ها):

تعداد فیلم‌ها: بیش از ۲۰ فیلم

اِما شارلوت دوئر واتسون یکی دیگر از زیباترین بازیگران زن هالیوود این لیست است که با حضور در حرفه مدل و بازیگری موفقیت‌های زیادی را به دست آورده است. او به دلیل بازی در فیلم هری پاتر شناخته شده و همین‌طور در دیو و دلبر نیز به‌عنوان صداپیشه حضور داشته است.

دایره، زنان کوچک، نوح و مزایای گوشه‌گیر بودن از جمله مهم‌ترین آثاری است که اما در آن‌ها ایفای نقش کرده است. واتسون بازیگری را به‌طورجدی در سال 1999 پس از شرکت در تست بازیگری در فیلم اقتباسی از J.K. رولینگ هری پاتر و سنگ جادو (2001) آغاز نمود. او در نقش هرمیون باهوش و منطقی، یکی از بهترین دوستان هری پاتر، برنده جوایز زیادی شد. این فیلم در گیشه موفق شد و واتسون دوباره نقش خود را در دیگر فیلم‌های فرنچایز بازی کرد.

در لیست بازیگران زن خارجی، همین‌طور باید اشاره به حضور او در سریال‌ها و برنامه‌های نمایش تلویزیونی نیز داشته باشیم.

او همچنین به‌عنوان یکی از فعالان حقوق زن در دنیا شناخته شده و در جنبش he for she نیز کارهای مهم زیادی را انجام داده. علاوه‌برآن، بیش از یک میلیون پوند نیز در جریان جنبش دیگر بس است برای حمایت از زنانی که دچار آزار و اذیت جنسی شده‌اند هزینه نموده است. او همچنین در یکی از بهترین سریال های خارجی یعنی سریال هری پاتر نیز ایفای نقش داشت.

 

لورا درن

لورا درن
لورا درن / زیباترین بازیگران زن هالیوود

سال تولد: فوریه ۱۹۶۷

همسر (ها): بن هارپر

تعداد فیلم‌ها: بیش از ۳۰ فیلم

لورا درن نیز بازیگر زن خارجی دیگر که اهل امریکاست جوایز مهمی را از جمله اسکار، امی و پنج جایزه گلدن‌گلوب را در بهترین فیلم های خارجی دریافت کرده است، او به دلیل بازی در فیلم‌های مخمل آبی، مرد چاق و پسر کوچولو، ازته‌دل وحشی، آسمان اکتبر، لطافت و همینطور جی تی لروی به موفقیت‌های زیادی در عرصه سینما رسیده است.

علاوه‌برآن، لورا درن یکی از کم حاشیه ترین بازیگران سینمای امریکاست.  فیلم Rambling Rose برای اولین‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار و همچنین گلدن‌گلوب را برای این بازیگر به ارمغان آورد. او به‌جرئت یکی از موفق‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بازیگرانی است که توانسته با فواصل نسبتاً طولانی، جوایز اسکار و گلدن را از آن خود کند.

منبع: ویدو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا