;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی ستایش موسوی بازیگر سریال مه پیشونی با آرایش و استایل شیک

ستایش موسوی: این بازیگر زن جوان ایرانی، متولد 2 تیر 1376 است و در حال حاضر 26 ساله است.

شروع بازیگری ستایش موسوی

ستایش موسوی1

ستایش موسوی با شرکت در کلاس های بازیگری حمیدرضا آذرنگ و سیامک صفری بازیگری را آموزش دید و اولین کار او در نمایش خانگی، سریال دیو و ماه پیشونی است.

خیلی جالبه ببینید: عمو غلام خانوم کوچیک پس از باران بعد 23 سال در کنار همسرش

ازدواج و همسر ستایش موسوی

ستایش موسوی2

با بیشتر دیده شدن این بازیگر، شایعاتی در مورد ازداوج و شوهر ستایش موسوی منتشر شد که هیچ یک توسط خود این بازیگر تایید نشد و اینطور که پیداست، بازیگر سریال دیو و ماه پیشونی مجرد می باشد.

فیلم های ستایش موسوی

ستایش موسوی3

فیلم سینمایی زنبور کارگر: ستایش موسوی در فیلم سینمایی زنبور کارگر همراه بازیگرانی همچون حمید فرخ نژاد، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، حسین مهری، علیرضا آرا، مارال فرجاد، مجید نوروزی، داریوش سلیمی، علی اولیایی و … پگاه آهنگرانی به ایفای نقش پرداخت.

فیلم سینمایی هستی: ستایش موسوی در فیلم سینمایی هستی به کارگردانی روح الله حسینیف بازی کرد. فیلم هستی به روایت زندگی دختری از طبقه مرفه می پردازد که بعد قبولی در رشته پزشکی و ورود به دانشگاه با مسائلی روبرو شده و مسیر زندگی اش تغییر میکند.

برایتان جالب خواهد بود: چهره جدید هان هیو جو بازیگر دونگی خارج از سریال در 37 سالگی

نمایش خانگی دیو و ماه پیشونی

ستایش موسوی4

اولین حضور ستایش موسوی در نمایش خانگی، سریال دیو و ماه پیشونی است که به کارگردان ی حسین قناعت و تهیه کنندگی مهدی یاری، آماده شد. ستایش موسوی در این سریال با بازیگرانی همچون علی صادقی، لیلا اوتادی، رامین ناصر نصیر، میرطاهر مظلومی، افسانه بایگان، حسن پورشیرازی، نگین معتضدی، نیلوفر شهیدی همراه است.

ستایش موسوی در سریال عاشقانه

ستایش موسوی در سریال عاشقانه حضور نداشته و به دلیل عکسی که در پشت صحنه این سریال با ساره بیات از او ثبت شد، این تصور در مخاطب ایجاد شد که ستایش موسوی در عاشقانه بازی کرده است.

این هم جالبه: وقتی اخراجی های 1 به جای نفوذ به سرزمین دشمن به معبد آمون نفوذ می کنند+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شش =

دکمه بازگشت به بالا