;
فرهنگ و هنرهنرمندان

سروش گودرزی بازیگر نقش رامین در سریال خط قرمز بعد از 23 سال و مهاجرت به آمریکا با همسرش+ عکس

سروش گودرزی متولد ۲۱ دی ۱۳۵۳ در خرمشهر، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد، با سریال خطر قرمز به شدت به شهرت رسید و سپس به آمریکا مهاجرت کرد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی سروش گودرزی و تصاویر جدیدش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: سعید راد و پسرش؛ بیشتر میخوره برادر باشن تا پدر و پسر!+ عکس

بیوگرافی سروش گودرزی

یک برادر بزرگتر از خود به نام رامین و یک خواهر کوچکتر از خود دارد، در زمان جنگ وفتی ۷ – ۸ ساله بود به تهران مهاجرت کردند و در زمان مدرسه بسکتبالیست بود و به مدرسه فوتبال می رفت. سروش گودرزی نسبتی با حمید گودرزی ندارد.

سروش گودرزی 1

ورود به بازیگری

در سال ۷۹ وقتی ۲۱ ساله بود از طریق یکی از دوستان دبیرستانی اش که دستیار کارگردان شده بود برای بازی در فیلم پارتی به کارگردانی سامان مقدم معرفی شد. در نهایت بدون هیچ آموزش قبلی توانست با کم کردن ۱۵ کیلوگرم از وزن خود، در نقش آزاد؛ فیلم سینمایی پارتی جلوی دوربین برود.

شهرت با خط قرمز

بعد از تجربه موفق در فیلم پارتی، سال ۱۳۸۰ برای بازی در سریال خط قرمز دعوت شد، او در نقش رامین سریال خط قرمز به چندان شهرتی رسید که هنوزم با آن نقش از او یاد می شود. دیگر بازیگران سریال خط قرمز از جمله ایمان اشراقی، علی منصوری، شهرام حقیقت دوست و شهرام عبدلی نیز به شهرت زیادی رسیدند.

این هم جالبه: همسر و خواهران محمدرضا فروتن + عکس های خانوادگی!

سروش گودرزی 4
سروش گودرزی در سریال خط قرمز

مسافری از هند

سروش مدت کوتاهی بعد از سریال خط قرمز با سریال مسافری از هند سال ۸۱ بازهم در نقش رامین دوباره سر زبانها افتاد و سوپر استار آن موقع سینمای ایران شد.

سروش گودرزی 3
سروش گودرزی در سریال مسافری از هند

مهاجرت و ازدواج و طلاق

سروش گودرزی بعد از مسافری از هند در سال ۱۳۸۲ زمانی که در اوج شهرت بود ازدواج کرد، اما برای ادامه زندگی در کمال ناباوری به کشور آمریکا مهاجرت کرد. در آمریکا خبری از شهرت سروش نبود به همین خاطر با همسرش به مشکل خورد و در نهایت سال ۱۳۸۴ در آمریکا از همسرش طلاق گرفت.

سروش گودرزی 2
سروش گودرزی و مادرش

آن زمان مدتی در کالیفرنیا و پیش مادر و برادر و خواهرم بودم، اما با وجود آنها احساس تنهایی می کردم چون ظاهر و فرهنگ آدم هایش ۱۸۰ درجه متفاوت است.

با این وجود به شهر سیاتل رفتم و در دانشگاه درس خواندم، ورزش کردم و در یک شرکت نیز وارد کار بیزینسی شدم؛ در نهایت در سال ۱۳۹۱ به ایران بازگشتم.

طرفدار پرسپولیس

من از پرسپولیسی های قدیمی هستم و اینطور نیست که بخاطر یک فصل و کسب نتایج ضعیف دست از علاقم بکشم، این تیم و نتایجش را همیشه پیگیری می کنم. از خارجی ها هم بارسلونا را به علت بازی های هجومی اش دوست دارم.

 

این مطالب هم جالبن: 

سوزان نجم الدین بازیگر “سریال سوریه ای سرای ابریشم” پس از 26 سال، زیباتر و معروف تر+عکس و بیوگرافی

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا