;
فرهنگ و هنرهنرمندان

شبنم قربانی بازیگر نقش طوبی در کنار شوهر و بچه های واقعیش که باور نمی کنی!+ عکس

شبنم قربانی بازیگر نقش طوبی: شبنم قربانی که برای بازی در فیلم مجنون برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده بود بعد از سریال های آفتاب پرست و ملکه گدایان در نمایش خانگی این بار بعد از عشق کوفی با سریال طوبی در تلویزیون حضور دارد و ایفاگر نقش طوبی می باشد.

بازیگر سریال های لحظه گرگ و میش و عشق کوفی در تازه ترین کار هنری خود در تلویزیون در سریال طوبی در نقش اصلی این مجموعه ظاهر شده است. در ادامه بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان داستان و عکس هایی از شبنم قربانی بازیگر نقش طوبی را در مجله گفتنی مشاهده کنید.

شبنم قربانی بازیگر نقش طوبی

شبنم قربانی بازیگر نقش طوبی1

سریال «طوبی» قصه دختری را از دهه ۵۰ تا ۸۰ روایت می کند که اتفاقاتی برای او رخ می دهد و ناخواسته درگیر ماجراهایی شده که مسیر زندگی او را تغییر می دهد. همین موضوع پای او را به پیاده روی اربعین باز می کند.

شبنم قربانی، امین زندگانی، هومن برق نورد ایفاگر نقش های اصلی داستان «طوبی» هستند. قربانی که سال گذشته جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد این روزها با بازی در این سریال بیشتر دیده می شود.

از سویی زندگانی نیز که سال گذشته در سریال حبیب بازی کرده بود بعد از یک سال به تلویزیون بازگشته است. هومن برق نورد نیز با ظاهری متفاوت در «طوبی» حاضر شده است.

هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، فریبا متخصص، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی، پرویز فلاحی پور و رحیم نوروزی از بازیگران این سریال هستند.

بازیگر برنده سیمرغ در سریال «طوبی»

شبنم قربانی بازیگر نقش طوبی4

سریال «طوبی» به کارگردانی سعید سلطانی این روزها در حال تصویربرداری است و یکی از بازیگران اصلی آن شبنم قربانی است که در ایام جشنواره فیلم فجر توانست با فیلم «مجنون» برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.

شبنم قربانی بازیگر نقش طوبی

او در این فیلم سینمایی که به کارگردانی مهدی شامحمدی ساخته شد نقش همسر شهید زین الدین را در کنار سجاد بابایی بازیگر این نقش ایفا کرد و توانست برنده سیمرغ بلورین شود.

فیلمنامه سریال «طوبی» را سیدحسین امیرجهانی به نگارش درآورده است که سابقه نگارش سریال های پربیننده ای چون «نجلا» را در کارنامه خود دارد.

بازیگر شبنم قربانی و همسرش

شبنم قربانی بازیگر نقش طوبی3
شبنم قربانی و شوهرش
شبنم قربانی بازیگر نقش طوبی2
شبنم قربانی و شوهر و فرزندانش

علیرضا زرین دست فیلمبردار باسابقه و قدیمی سینمای ایران که بیشتر در سینما فعالیت دارد و پیش از این مدیریت فیلمبرداری بخش هایی از سریال «در چشم باد» را بر عهده داشته است این روزها مدیر فیلمبرداری این سریال را برعهده دارد و با این سریال به تلویزیون بازگشته است.

شبنم قربانی بازیگر نقش طوبی

در سریال «طوبی» بازیگران مختلفی جلوی دوربین رفته اند که از جمله آنها می توان به چهره های کمتر دیده شده مثل شبنم قربانی اشاره کرد که امسال با دریافت سیمرغ انتظارات از او بالاتر خواهد رفت. قربانی پیش از این با نقش نائله در سریال «عشق کوفی» دیده شد و حالا جزو نقش‌های اصلی این سریال است.

«طوبی» با بازی شبنم قربانی به ماجرای پیاده روی اربعین می‌پردازد و سلطانی بخشی از این سریال را همزمان با پیاده روی اربعین در کربلا تصویربرداری کرده است.

بازیگر شبنم قربانی در کنار همسر و فرزندانش

داستان این کتاب برگزیده «جایزه جهانی اربعین» نیز است. زمانی‌که داعش به عراق حمله کرده، تا نزدیکی کربلا هم آمده است و مردم شمال عراق آواره شده‌اند.

شبنم قربانی بازیگر نقش طوبی

طوبی پیرزنی شیعه و ایرانی الاصل و اهل بصره است که بعد از سال‌ ها بی‌ خبری از فرزند مفقودالاثرش حسن، تصمیم می‌گیرد پای پیاده به کربلا برود و از امام‌حسین (ع) کسب تکلیف کند.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا