;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس بچگی بهنام بانی: پهلوان دامغان یه زمانی این شکلی بوده+ عکس

عکس بچگی بهنام بانی: بهنام بانی یکی از خوانندگان خوش صدای ایران است که در ۱۱ مهرماه سال ۱۳۶۶ در دامغان زاده شده و خوانندگی خود را در سال ۱۳۹۲ به صورت حرفه‌ای شروع کرده است، او از دوران بچگی علاقه فراوانی به موسیقی داشت و در حال حاضر با انتشار شعرهایی عاشقانه و احساسی و از طریق ترانه‌ها و آهنگ‌ها توانسته است قلب طرفداران خود را به تپش درآورد. بهنام بانی دارای لیسانس رشته مهندسی عمران است و در خانواده‌ای کم‌جمعیت و چهارنفری بزرگ شده و فقط یک خواهر دارد.

در ادامه فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان عکس بچگی بهنام بانی را می توانید ببینید. با مجله گفتنی همراه باشید.

عکس بچگی بهنام بانی

دوران کودکی

عکس بچگی بهنام بانی1

بهنام بانی در تاریخ یازدهم مهر ماه سال 1366 در شهر دامغان، واقع در استان سمنان متولد شد. او در یک خانواده ی 4 نفره به دنیا آمد. یک خواهر بزرگ تر از خودش دارد و جالب است بدانید که اختلاف سنی بهنام و مادرش تنها 19 سال می باشد!

عکس بچگی بهنام بانی: بهنام زمانی که هشت سال داشت همیشه سر صف مدرسه قرآن قرائت می کرد و از همان دوران کودکی رویای تبدیل شدن به یک خواننده بزرگ و اجرای کنسرت های متعدد را در سر می پروراند.

پدر بهنام نوازنده آکاردئون بود و وی را می توان به عنوان یکی از عوامل اصلی گرایش بهنام به موسیقی دانست. بهنام بانی زمانی که تنها 10 سال سن داشت، زیر نظر پدرش به آموزش و تمرین موسیقی مشغول شد. اما پس از گذشت چند سال، در دوران نوجوانی به صورت حرفه ای تر شروع به یادگیری موسیقی کرد که یکی از اساتید وی در آن زمان محمد نوری بود. اما پس از مدتی متوجه شد موسیقی سنتی سازگاری زیادی با روحیاتش ندارد، به همین خاطر علی رغم آموزش های زیادی که در حوزه ی موسیقی سنتی دیده بود، تصمیم گرفت مسیر خود را با موسیقی پاپ ادامه دهد زیرا اعتقاد داشت در موسیقی پاپ خیلی راحت تر می تواند فعالیت داشته باشد.

بهنام در سال 1384 وارد دانشگاه شد و در رشته ی مهندسی عمران در شهر شاهرود شروع به تحصیل کرد. اما هم زمان به فعالیت در حوزه ی موسیقی پرداخت، ولی با وجود تلاش های فراوان نتوانست به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند.

فعالیت ورزشی

عکس بچگی بهنام بانی: بهنام بانی به خاطر وزن زیادی که دارد به صورت مستقیم تحت نظر مربی ورزشی فعالیت می کند و توانست در یک مدت زمان بسیار کم 15 کیلوگرم از وزن خود را کم کند. او روزی 4 ساعت از وقت خود را به انجام تمرینات ورزشی می پردازد، ولی خودش معتقد است که یک خواننده در وهله ی نخست باید صدای خوبی داشته باشد.

انتظار می رود این خواننده جوان در ادامه فعالیت حرفه ای خود به خاطر محبوبیت زیادی که به دست آورده است به موفقیت های بیشتری دست یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا