;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

چرا زن و شوهرهای ژاپنی جدا از هم می خوابند: زن و شوهرهای ایرانی تعجب می کنند!

خانه ها و آپارتمان های کوچکتر بسیاری از زوج های ژاپنی را از خوابیدن در تخت ها یا حتی اتاق های مختلف باز نمی دارد. این یک نوع مسئله یا مشکل صمیمی در رابطه نیست، بلکه چیزی است که آنها معتقدند برای آنها خوب است.

ما متوجه شدیم که چرا زن و شوهرهای ژاپنی جدا از هم می خوابند:

آنها برنامه خواب متفاوتی دارند.

اولین چیزی که باعث می شود زن و شوهرهای ژاپنی تصمیم بگیرند جداگانه به رختخواب بروند، برنامه کاری متفاوت است. بیدار کردن طرف مقابلتان فقط به این دلیل که دیر از سر کار به خانه برگشتید یا باید زودتر خانه را ترک کنید، باعث استراحت با کیفیت خوب برای آنها نخواهد شد. به همین دلیل است که شب را در اتاقی متفاوت سپری کنید. این به آنها خوابی بدون مزاحمت و سالم می دهد.

نوزادان با مادرشان می خوابند.

زن و شوهرهای ژاپنی عکس1

مادران ژاپنی با فرزندان خود می خوابند و این بسیار مهم تلقی می شود، بنابراین پدر باید تصمیم بگیرد که آیا می خواهد در یک تخت مشترک باشد یا به اتاق دیگری برود. حتی علم ثابت کرده است که خواب مشترک می تواند به والدین و کودکان کمک کند تا خواب آرام تری داشته باشند.

این به کودک کمک می کند درجه حرارت و ضربان قلب خود را ثابت نگه دارد (که در دوران نوزادی واقعاً حیاتی است) و در عین حال احتمال ابتلا به سندرم مرگ ناگهانی نوزاد را کاهش می دهد . همچنین، این به کودک کمک می کند تا عزت نفس بهتری داشته باشد، سریعتر مستقل شود و در مدرسه عالی عمل کند.

برای آنها خواب جداگانه به معنای آرامش است.

در حالی که بسیاری از زن و شوهرهای ژاپنی که به تنهایی شروع به خوابیدن می کنند فکر می کنند طلاق در خانه آنهاست، ژاپنی ها آن را متفاوت می بینند.

آنها برای خواب خود ارزش زیادی قائل هستند و نمی خواهند هنگام خواب مزاحم شوند. این بدان معناست که آنها نیازی ندارند و دوست ندارند خروپف، خواب ناآرام، لگد زدن و غیره را تحمل کنند. حتی اگر برخی فرصت خواب در اتاق های مختلف را ندارند، باز هم آرزو می کنند که بتوانند به خواب زیبایی خود بپردازند. .

زوج ها سابقه خواب جداگانه دارند.

فوتون ها با پنبه پر شده اند که باعث حمایت و راحتی می شود. در گذشته فقط از سایزهای یک نفره به عنوان تخت استفاده می شد. بنابراین، حتی اگر می‌خواستید با عزیزتان در آغوش بگیرید، بین ملحفه‌ها، روی زمین سرد قرار می‌گرفتید و احساس راحتی نمی‌کردید. امروزه خانواده هایی هستند که هنوز از این نوع روتختی استفاده می کنند، مخصوصاً به دلیل اینکه فضای زیادی را اشغال نمی کند و نگهداری آن آسان است.

آیا شما هم مانند زن و شوهرهای ژاپنی جدا از همسرتان می خوابید؟ آیا فکر می کنید این نوع تمرین می تواند حتی برای رابطه شما بهتر باشد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 16 =

دکمه بازگشت به بالا