;
فرهنگ و هنرهنرمندان

خاطره فقر اردشیر رستمی: ماجرای تحقیرش توسط فامیل!+ عکس همسر و پسرش

خاطره فقر اردشیر رستمی: به تازگی ویدیویی از اردشیر رستمی کاریکاتوریست و شاعر که با بازی در سریال شهریار به شهرت رسید، در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته است که در این ویدیو این چهره محبوب از طبقه اجتماعی پایین و تحقیر مادرش صحبت می کند و با واکنش های متفاوتی همراه بوده.

خاطره فقر اردشیر رستمی

در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان خاطره اردشیر رستمی درباره تحقیری که موجب هدف بزرگش شد، را می شنوید. با مجله گفتنی همراه باشید.

اردشیر رستمی، بازیگر، شاعر و هنرمند ایرانی در یک سخنرانی خاطره ای را عنوان نمود که واکنش های زیادی را در پی داشت. او به زبان تُرکی چنین گفت:

خاطره فقر اردشیر رستمی

یه بار مادرم اومده بود تهران و به ما گفت که من رو چند جا ببر، دیدم میوه‌های ریز و پلاسیده رو سوا میکنن و جلوش می‌زارن ( کنایه از تحقیر) چون طبقه اجتماعی ما خیلی پایین بود.

موقع دیدن این صحنه خیلی دلم شکست چون می‌دیدم آشپزخونه اونور بود و پذیرایی اینور بود و من نشسته بودم اونجا، وقتی میوه رو گذاشتن مادرم نخوردش اما دل من شکست.

گفتم کاری می‌کنم که تلویزیون رو باز کنید صدای من رو بشنوید، صدای پسر نازلی رو بشنوید، رادیو، تلویزیون، روزنامه رو باز کنید، هرجا اسم من بیاد اسم مادرم هم بیاد.

بیوگرافی اردشیر رستمی و نام همسرش

اردشیر رستمی کاریکاتوریست، تصویرساز، مجسمه ساز، معمار، طراح لباس، شاعر و بازیگر، متولد 26 مردادماه 1349 در تبریز است. او متاهل است و همسرش شهلا پیرجانی شاعر بوده و حاصل زندگیشان دو فرزند است.

اردشیر رستمی2
همسر و پسر اردشیر رستمی

اردشیر رستمی در آثاری چون شهریار، لانتوری، نارنجی پوش، صبح آخرین روز و سریال قبله عالم هنرنمایی نموده است. کاریکاتورها، تصویرگری ها و نقاشی هایش در کتاب های دیگ دودزده، تیله ها، شب هزار و دوم، شهروند خط صفر، اناری ها، آفتاب مهتاب:قصه های پریان از سرزمین کره، گؤی اوزو داش ساخلاماز، به شیوهٔ همهٔ مادران ام، یاغیشلی نغمه، تلنگر، اردشیرنامه:طرح ها و نوشته ها و کشکول تحت ویندوز چاپ شده اند.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا