;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس های مانکنی کیمیا علیزاده در مجله مد آمریکایی خبرساز شد!

عکس های مانکنی کیمیا علیزاده: وُگ تا کنون دو عکس از کیمیا علیزاده منتشر کرده که در آن لباسی قرمز به تن دارد و یکی از تصاویری را به صورت سیاه و سفید منتشر کرده است. کیمیا علیزاده، تکواندو کار ایرانی که با پرچم بلغارستان المپیک موفق به کسب مدال برنز رقابت‌ها شد، به تازگی با مجله ووگ بریتانیا همکاری داشت و عکس هایش در این مجله مد و فشن خبرساز شد.

کیمیا مدتی پیش و در گیر و دار المپیک به عنوان چهره‌ی جدید برند نایکی معرفی شد و عکسش در صفحه نخست سایت رسمی این برند منتشر شد. با بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مجله گفتنی همراه باشید.

عکس های مانکنی کیمیا علیزاده برای مجله ووگ

«وُگ» (Vogue) معروف‌ترین مجله‌ی مد و فشن دنیا است. تقریبا همه‌ی سلبریتی‌های دنیای مد و فشن آرزو دارند روزی مدل عکاسان این مجله‌ی آمریکایی شوند و حضور روی جلد این مجله و قرار گرفتن در برنامه‌های عکاسی آن‌ها یک موفقیت بزرگ به حساب می‌آید.

وُگ تاکنون دو عکس از کیمیا علیزاده منتشر کرده که در آن لباسی قرمز به تن دارد و یکی از تصاویری را به صورت سیاه و سفید منتشر کرده است.

عکس های مانکنی کیمیا علیزاده

انتشار این تصاویر پس از ادعای هادی ساعی درباره آماده شدن شرایط برای بازگشت کیمیا به ایران و پاسخ تند او به ساعی بازتاب وسیعی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

عکس های مانکنی کیمیا علیزاده1 عکس های مانکنی کیمیا علیزاده2

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا